Przydaloby sie cos napisac po takim czasie nieobecnosci
Probe poskladany juz na sterowniku EasyEcu i wstepnie wystrojony. Narazie doladowanie tylko 1,7 bar i podlane paliwa dla bezpieczenstwa, ale juz teraz czuc taka moc jakiej sie nie spodziewalem. Dzwiek, jaki wydaje turbo bez przeplywki na dolocie z prostej rury 80mm, miazdzy. Jak zrobi sie cieplej i bedzie lepsza przyczepnosc na drodze, to stroimy juz na gotowo i celujemy w jakies normalne moce. Oczywiscie o finalnym strojeniu bede na biezaco informowal. Narazie Probe spi w garazu i czeka na cieplejsze dni. Pod spodem kilka zmian ktore zaszly w ciagu ostatniego miesiaca:
- komputer standalone EasyEcu 3+
- wtryski 750cc
- sonda szerokopasmowa Bosch LSU 4.9
- dolot do turbo z prostej rury 80mm z filtrem gabkowym
- dolozne kolo zebate z czujnikiem polozenia walu
- czujnik IAT
- nowa sonda EGT
- cewki zaplonowe BMW
- wywalone zbedne elementy, kable itp. (chociaz jednak cewka byla potrzebna, bez niej nie mam obrotow
)
- usunieta przeplywka
- prawie cala nowa wiazka, stara glowna wiazka odchudzona, wszystko wsadzone w jedna peszle
Kilka zdjec z prac:
Wiem, miska sie poci, juz ogarniete
Syf pod maska i wszystko pomontowane "aby bylo", ale jak zrobi sie cieplej, to ogarnie sie wszystkie mocowania, wyczysci sie i bedzie lepiej
Dzwiek turbo (spokojnie, tylko do filmiku zagialem wezyk od BOVa, turbo jest bezpieczne
):
https://youtu.be/c2JxuLCuDSQ
Launch Control (tylko na probe, wszystko na gotowo razem z testami bedzie ogarniane jak bedzie cieplej):
https://youtu.be/Ai2k_oFNs3A