Strona 5 z 5

Re: LukaszV8

: 2018-07-02 22:33
autor: infernoblade
[*]

Re: LukaszV8

: 2018-07-02 22:34
autor: LukaszV8
:( :( :( :( :( :( :(

Re: LukaszV8

: 2018-07-02 22:39
autor: infernoblade
Straszna szkoda :( Będziesz połowa na inny egzemplarz ?

Re: LukaszV8

: 2018-07-02 23:19
autor: LukaszV8
:| Nie wiem Tomek na razie przysłowiowo ,,serce mi się kraje'' o to Auto. Żonę w nim poznałem, do pracy do niemiec nas woził z Bratem taki kawał drogi bez zająknięcia, na zlocie byliśmy, zdjęć tyle... :|

Justyna mówi do mnie, że poszukamy coś, że może 2gena tym razem...Jej też szkoda tego auta. A dobra...nic nie poradzisz. Nic nie jest wieczne.

Re: LukaszV8

: 2018-07-03 00:19
autor: Maxxum
Szkoda. Sporo pracy włożonej w remont i takie coś :cry:

Re: LukaszV8

: 2018-07-03 15:59
autor: Lukas007
Do odratowania. Wspawać dwa progi, łatka na dziurę w podłodze, podłużnice z grubych profili. Wszystko zakonserwować i jeszcze pojeździ. Szkoda go na złom - nadwozie ładne.

Re: LukaszV8

: 2018-07-03 18:10
autor: Romas
Ty chyba zgnitej jedynki nie widziałeś :)

Re: LukaszV8

: 2018-07-03 18:47
autor: LukaszV8
Proszę nie dobijajcie. Bo zaraz zacznę sobie wypominać sam sobie, że auto było do odratowania. Luźnymi 7 tyś. zł nie dysponuje żeby oddać go w ręce fachowców, a pewnie i tak by brakło o ile by chcieli robić to auto- całe podwozie to z 5 warstw konserwacji, a w środku próchno...wyglądało ładnie do póki się nie ruszyło tego...Czuje się jakbym brał udział w pogrzebie najlepszego kumpla. Kiedyś uważałem, że tylko 2gen chce bo jedynka brzydka kanciasta, środek starodawny...teraz nie zamieniłbym za żadnego 2gena, a już muszę się rozstać...

Re: LukaszV8

: 2018-07-03 19:48
autor: Lukasz
Nie płacz tylko rozbieraj i remontuj,bo nie jest tak źle,Muszę kiedyś podesłać kilka fotek jakie ludzie samochody do piaskowania przywożą bo nam na forum morale spada :mrgreen:

Re: LukaszV8

: 2018-07-03 20:59
autor: LukaszV8
Zobacz sobie jakie są u Ciebie podłużnice, a jakie u mnie...

Re: LukaszV8

: 2018-07-03 21:56
autor: Lukas007
Nikt Cie nie dobija. Szkoda go po prostu, a widziałem w życiu gorszy stan podłogi ;) Jak masz jak go gdzieś rozebrać troche we własnym zakresie i tak oddać do blacharza, to myśle, że aż tyle to Cie nie wyjdzie. No bo jak w takim stanie odstawiać do warsztatu "specjaliści od odrestaurowywania klasyków" to faktycznie, na złom, bo pójdziesz z torbami i nakład finansowy nie jest tego wart.

Re: LukaszV8

: 2018-07-03 22:11
autor: Lukasz
LukaszV8 pisze: 2018-07-03 20:59 Zobacz sobie jakie są u Ciebie podłużnice, a jakie u mnie...
No akurat podłużnica jest lepsza ale reszta u ciebie jak nówka w porównaniu z moim sprzętem przynajmniej masz jakieś progi bo u mnie to poodpadały kompletnie już :shock:

Re: LukaszV8

: 2018-07-04 09:47
autor: tomaszjar
Nasz był w podobnym stanie, podłużnica to najmniejszy problem. Czyścisz malujesz czymś na rdzę, dopasowujesz profil który nakładasz na podłużnicę ze sporą zakładką przód i tył, spawasz, malujesz, zalewasz do środka grubo konserwacji. Gotowe

Re: LukaszV8

: 2018-07-05 12:15
autor: KrecioPL
tomaszjar pisze: 2018-07-04 09:47 Czyścisz malujesz czymś na rdzę, dopasowujesz profil który nakładasz na podłużnicę ze sporą zakładką przód i tył, spawasz, malujesz, zalewasz do środka grubo konserwacji. Gotowe
:shock: :shock: :shock: -o-| -o-| -o-| :twisted: :twisted: :twisted:
No gratuluję pomysłu. W ten sposób tylko zamaskowaliście brak podłużnicy - nic więcej.
Podłużnica to element konstrukcyjny, który ma spełniać określone wymogi co do wytrzymałości na skręcanie, ściskanie, rozciąganie, zgniatanie... Prawdziwy blacharz mógłby pomóc, ale na pewno nie kawałkiem profilu! W żaden sposób takiego auta nie można uznać za odbudowanego, gdyż element nie będzie spełniał swoich funkcji odnośnie przenoszenia sił i naprężeń.

LukaszV8 - łącze się z Tobą w bólu, bo nikt nie podejrzewał takiego stanu. Widziałem, macałem to auto i wyobrażam sobie Twoje niedowierzanie po wykryciu tych defektów. W kwestii ratowania itp. - może i udałoby się to uratować, ale profesjonalna naprawa tego kosztowałaby w grubych tysiącach, a markowanie takich ubytków kawałkami profili nie załatwia sprawy.
Popieram Twoją decyzję z jednego prostego względu - bezpieczeństwo. Masz już doświadczenia kolizyjne, więc zdajesz sobie sprawę z tego, że można wyjść cało z wypadku ale auto musi być pewne. W tym przypadku byłoby to wątpliwe.

Re: LukaszV8

: 2018-07-05 13:35
autor: LukaszV8
KrecioPL pisze: 2018-07-05 12:15 Popieram Twoją decyzję z jednego prostego względu - bezpieczeństwo. Masz już doświadczenia kolizyjne, więc zdajesz sobie sprawę z tego, że można wyjść cało z wypadku ale auto musi być pewne. W tym przypadku byłoby to wątpliwe.
Twoja wypowiedź Paweł tłumaczy wszystko dlaczego podjąłem taką decyzję, a nie inną.

Obrazek

Probek zabrany w swoją ostatnią podróż. Już mi go brakuje, ale życie i zdrowie ważniejsze.

Potrzebuje auta dla siebie. Zastanawiam się nad 2 genem, ale jak to ma się znowu tak skończyć...

Re: LukaszV8

: 2018-07-05 13:52
autor: KrecioPL
Pro-tip od wujka Krecia - IIgen są lepiej zabezpieczone niż I gen, choć i tak bywa że wchodzi ruda.

Re: LukaszV8

: 2018-07-05 20:23
autor: marek08
Posluzy jako dawca :wink:

Re: LukaszV8

: 2018-07-05 21:34
autor: Lukasz
KrecioPL pisze: 2018-07-05 13:52 Pro-tip od wujka Krecia - IIgen są lepiej zabezpieczone niż I gen, choć i tak bywa że wchodzi ruda.
w niektórych 2 gen już przez podłoge można wychodzić a ty mówisz że sa lepiej zabezpieczone #-o

Re: LukaszV8

: 2018-07-05 21:39
autor: Benet
Każde auto ruda wciągnie jak stało 20+ lat pod chmurką, nawet te z najlepszym ocynkiem. To że teraz ktoś je kupi i wstawi pod dach to już czasu nie cofnie a takich Probe, które ktoś bardzo kochał i garażował przez całe ich życie to jest może 2%.

Re: LukaszV8

: 2018-07-05 23:56
autor: Spider33
Lukasz pisze: 2018-07-05 21:34
KrecioPL pisze: 2018-07-05 13:52 Pro-tip od wujka Krecia - IIgen są lepiej zabezpieczone niż I gen, choć i tak bywa że wchodzi ruda.
w niektórych 2 gen już przez podłoge można wychodzić a ty mówisz że sa lepiej zabezpieczone #-o
O czym ty Łukasz opowiadasz? Na zlotach widać było w jakim stanie przyjeżdzają I a w jakim II. Jeśli ktos wpakował sporo kasy w blachę to jedynką pojeździ. Kupno takiej w stanie nie do remontu graniczy z cudem, No chyba ze wyłożysz 15 tys. Miałem już 7 sztuk II gen i w żadnej z nich nie miałem problemu z podłogą. Progi i kielich przedni prawy, te miejsca atakuje rdza to fakt. To że w 1 na 20 aut zjadło podłogę na wylot nie oznacza że to norma. Nie powielaj więc proszę nieprawdziwych informacji.

Re: LukaszV8

: 2018-07-06 00:36
autor: mysz
Spider33 pisze: 2018-07-05 23:56
Lukasz pisze: 2018-07-05 21:34
KrecioPL pisze: 2018-07-05 13:52 Pro-tip od wujka Krecia - IIgen są lepiej zabezpieczone niż I gen, choć i tak bywa że wchodzi ruda.
w niektórych 2 gen już przez podłoge można wychodzić a ty mówisz że sa lepiej zabezpieczone #-o
O czym ty Łukasz opowiadasz? Na zlotach widać było w jakim stanie przyjeżdzają I a w jakim II. Jeśli ktos wpakował sporo kasy w blachę to jedynką pojeździ. Kupno takiej w stanie nie do remontu graniczy z cudem, No chyba ze wyłożysz 15 tys. Miałem już 7 sztuk II gen i w żadnej z nich nie miałem problemu z podłogą. Progi i kielich przedni prawy, te miejsca atakuje rdza to fakt. To że w 1 na 20 aut zjadło podłogę na wylot nie oznacza że to norma. Nie powielaj więc proszę nieprawdziwych informacji.
Ja bym powiedział, że tylne kielichy ruda szmata atakuje, a nie prawy przód.

Re: LukaszV8

: 2018-07-06 07:01
autor: infernoblade
Potwierdzam, też przerobiłem 5 IIgen i w żadnym podłoga nie zgniła, progi standard z powodu wadliwego kleju do szyb, kielichy z tyłu były w jednym pognite, mocowanie poduszki silnika przy prawym kielichu i dodałbym jeszcze narożniki w bagażniku, ale to tylko z powodu zlej eksploatacji. Z własnych doświadczeń zauważyłem również, że w lepszym stanie są auta w szyberdachem, który gnije na potęgę niestety.

Re: LukaszV8

: 2018-07-06 08:57
autor: KrecioPL
Na tyle Ii gen co macałem, dołożę swoje spostrzeżenia co do II gen.
Korodują następujące miejsca:
- poszycie zewnętrzne progów,
- łapa silnika przy prawym kielichu,
- dolna część pasa przedniego (belka pod chłodnice)
- blacha dolna pasa tylnego
- pokrywa szyberdachu,
- dach na zagięciach przy szyberdachu,

W niektórych egzemplarzach występuje korozja kołnierza na kielichach tył - nie groźne bo do mocowań daleko.
Nie widziałem żadnej II gen z problemami z podłogą.

LukaszV8 - możesz poszukać jeszcze jakiejś Igen w DE, CH, BE.