Cześć! Jestem oficjalnie nowy, choć forum przeglądam od lipca, jednak dzisiaj sam potrzebuje pomocy, a tematu odpowiedniego nie znalazłem.
Miałem problem z obrotami, generalnie wymieniłem przepustnice, przy okazji wyczyściłem cały kolektor, poskładałem na nowych uszczelkach. Odpalam i obroty są na poziomie 1300. Gdy silnik zaczyna się rozgrzewać, zaczyna się delikatne strzelanie z wydechu i kapie troche paliwa wydechem końcowym, tak jakby za bogata mieszanka.. Wyregulowałem TPS szczelinomierzem i sprawdziłem ustawienie 3 razy. Praktycznie nie ma różnicy, może opadły do 1200obr/min ale strzelanie jak było dalej jest. Pionowa śruba do regulacji wolnych obrotów tez jakby nie reaguje, w tym momencie jest maksymalnie wkręcona i silnik minimalnie wolniej pracuje, ale dalej te 1200 to prawie dwukrotnie więcej niz powinno być. Mam wrażenie jakby ssanie się zacięło i chodziło cały czas, tylko jak to odblokować? Jak wyjmuję się ten elektromagnes pod przepustnica??? Tak na marginesie, jak ustawić w tym silniku  TPS za pomocą multimetru, nie znalazłem info do 2,5v6. 
z góry dzieki na odpowiedzi i czekam tez na Wasze sugestie co może być nietak
			
			
									
						
										
						Strzelania w wydechu i wysokie obroty
- Sallmo
 - Klubowicz
 - Posty: 1888
 - Rejestracja: 2007-08-26 17:46
 - Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
 - Galeria: viewtopic.php?t=14192
 - Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
 
Re: Strzelania w wydechu i wysokie obroty
Rozumiem że to wszystko robiłeś w trybie diagnostycznym? Czyli zworka zrobiona ?
			
			
									
						
							Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
			
						Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- 
				KONIOCHLAST
 - Posty: 3
 - Rejestracja: 2016-12-30 18:46
 
Re: Strzelania w wydechu i wysokie obroty
Tak.
Pogrzebałem jeszcze przy fordzie i sprawdzajac prewencyjnie czy wszystko jest podlaczone, zauważyłem że w okolicy VRISów jest taki plastikowy biały trójnik i odczepiony byl środkowy przewód, założyłem go, ale obroty jakoś nie zmieniły się. Chociaż chyba strzelanie oraz lanie paliwa z wydechu ustąpiło.
  Wziąłem samochód na przejażdżkę na mieście, zrobiłem kilka kilometrów i na luzie zaczęły skakać obroty w zakresie 1000-1400, jest to regularna czestotliwosc i wystepuje tylko gdy silnik jest porządnie rozgrzany, na zimno są podwyższone, ale stałe.
Jeszcze przypomniała mi się jedna rzecz, wygrzebałem przewód elektryczny przy ścianie grodziowej, latał miedzy osuszaczem klimy a przepustnicą i nie wiem gdzie powinien być wpięty, załączam zdjęcia poniżej:
			
							
			
									
						
										
						Pogrzebałem jeszcze przy fordzie i sprawdzajac prewencyjnie czy wszystko jest podlaczone, zauważyłem że w okolicy VRISów jest taki plastikowy biały trójnik i odczepiony byl środkowy przewód, założyłem go, ale obroty jakoś nie zmieniły się. Chociaż chyba strzelanie oraz lanie paliwa z wydechu ustąpiło.
Jeszcze przypomniała mi się jedna rzecz, wygrzebałem przewód elektryczny przy ścianie grodziowej, latał miedzy osuszaczem klimy a przepustnicą i nie wiem gdzie powinien być wpięty, załączam zdjęcia poniżej:
- Romas
 - Klubowicz
 - Posty: 5262
 - Rejestracja: 2009-12-23 22:35
 - Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
 - Galeria: viewtopic.php?t=19226
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Strzelania w wydechu i wysokie obroty
Powinien być podpięty do pompy pspomagania
			
			
									
						
										
						- 
				KONIOCHLAST
 - Posty: 3
 - Rejestracja: 2016-12-30 18:46
 
Re: Strzelania w wydechu i wysokie obroty
To miałoby sens! Bo mam wrażenie że jakoś ciężko chodzi to wspomaganie.Romas pisze:Powinien być podpięty do pompy pspomagania
- 
				DNF91
 - Posty: 154
 - Rejestracja: 2016-01-20 08:25
 - Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 
Re: Strzelania w wydechu i wysokie obroty
Zapowietrzony układ chłodzenia?