
Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual
- 
				KrynioProbe
- Posty: 12
- Rejestracja: 2017-05-12 14:10
- Samochód: Ford Probe, 94r., 2.0 manual
Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual
Witam serdecznie. Jestem w posiadaniu tego pięknego auta od ponad miesiąca. Po około 2 tygodniach od zakupu po wyjeździe z garażu autko po prostu zgasło. Jest to wersja z 94 r, 2.0 manual. Tak więc wiadomo że już było rzeźbione przy aparacie zapłonowym. Wymieniłem świece, palec i kopułkę, jak i również tranzystor (czy rezystor) zewnętrznie poprowadzony u dołu aparatu zapłonowego. Z cewki prąd wychodzi, z aparatu raz tak raz nie. Na tą chwilę stoję, nie ma na to magika. Pochodzę z okolic Gdańska (30 km), więc będę wdzięczny za pomoc gdyż już nie mam siły...  
			
			
									
						
										
						
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual
Immo jest?
Iskra, paliwo jest?
			
			
									
						
							Iskra, paliwo jest?
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
			
						Jest: ST220 2005r
Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual
Wpiąłeś się modułem zewnętrznym do/przed wtyczką 6 pin?
			
			
									
						
							„czysta krew, trzeźwy umysł”
			
						- 
				KrynioProbe
- Posty: 12
- Rejestracja: 2017-05-12 14:10
- Samochód: Ford Probe, 94r., 2.0 manual
Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual
Immo jest z pilotem, paliwo jest. Moduł określam mianem tego czarnego rezystora który u dołu aparatu był (nieudolnie) przytwierdzony, a po odklejeniu którego (tak wynikało z moich obserwacji) się spalił, elelktryk przylutował nowy zamiennik, ale bez jakiegokolwiek uziemienia czy izolacji (chłodzenia). Tak więc podejrzewam iż ten nowy rezystor z 3 widełkami się ponownie spalił ?  
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 2017-05-19 00:44 przez KrynioProbe, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						- TSA
- Posty: 223
- Rejestracja: 2003-03-28 22:41
- Samochód: FP 2.0 94r , Mondeo MK3 2.0 2006
- Lokalizacja: Olsztyn, GT
Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual
Typowa awaria immobilajzera w roczniku 94 czyli wiec najliepiej wymontowac immobilajzer i zrobic mostek , ot i wsio   czyli mostek  nr.1 najwaziejszy bo od zaplonu, jesli sie nie chce uzywac pilota to wsie 3 mostki trzeba zrobic ,oczywiście trzeba tez sprawdzic to co ktos dolozyl do aparatu,bo to rozne ustrojstwa ludzie montuja.
 czyli mostek  nr.1 najwaziejszy bo od zaplonu, jesli sie nie chce uzywac pilota to wsie 3 mostki trzeba zrobic ,oczywiście trzeba tez sprawdzic to co ktos dolozyl do aparatu,bo to rozne ustrojstwa ludzie montuja.
Dzieki Krecio juz znalazlem.
			
			
													 czyli mostek  nr.1 najwaziejszy bo od zaplonu, jesli sie nie chce uzywac pilota to wsie 3 mostki trzeba zrobic ,oczywiście trzeba tez sprawdzic to co ktos dolozyl do aparatu,bo to rozne ustrojstwa ludzie montuja.
 czyli mostek  nr.1 najwaziejszy bo od zaplonu, jesli sie nie chce uzywac pilota to wsie 3 mostki trzeba zrobic ,oczywiście trzeba tez sprawdzic to co ktos dolozyl do aparatu,bo to rozne ustrojstwa ludzie montuja.Dzieki Krecio juz znalazlem.
					Ostatnio zmieniony 2017-05-19 12:39 przez TSA, łącznie zmieniany 3 razy.
									
			
						
										
						- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3440
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual
Jak piszesz posta, kliknij "pełny edytor i podgląd". Tam na dole będzie "dodaj załącznik".
			
			
									
						
							Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
			
						- 
				KrynioProbe
- Posty: 12
- Rejestracja: 2017-05-12 14:10
- Samochód: Ford Probe, 94r., 2.0 manual
Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual
słuchajcie, mam multimetr, też mogę pomierzyć to i owo, tylko powiedzcie co i w jaki sposób mierzyć..
I gdzie ewentualnie znajduje się immo aby to sprawdzić ? Poza tym potrzebuje informacji jak pomierzyć i jakie wartości ma mieć aparat zapłonowy, pomóżcie bo stoje. Ponadto sprawdziłem na drugim pinie od lewej na 6 pinowej wtyczce jest 12v a na 3 jest około 5v. Probek prawie zagadał, ale w tym momencie w miejscu gdzie rura od dolotu wchodzi do przepustnicy jest taki okrągły jakby zawór z którego strzelają spaliny w momencie odpalania. Dioda od immo nieraz gaśnie nieraz jest zapalona jak kręce, nie wiem czy to ma znaczenie.
			
			
													I gdzie ewentualnie znajduje się immo aby to sprawdzić ? Poza tym potrzebuje informacji jak pomierzyć i jakie wartości ma mieć aparat zapłonowy, pomóżcie bo stoje. Ponadto sprawdziłem na drugim pinie od lewej na 6 pinowej wtyczce jest 12v a na 3 jest około 5v. Probek prawie zagadał, ale w tym momencie w miejscu gdzie rura od dolotu wchodzi do przepustnicy jest taki okrągły jakby zawór z którego strzelają spaliny w momencie odpalania. Dioda od immo nieraz gaśnie nieraz jest zapalona jak kręce, nie wiem czy to ma znaczenie.
					Ostatnio zmieniony 2017-05-25 21:58 przez KrynioProbe, łącznie zmieniany 3 razy.
									
			
						
										
						


