Strona 1 z 1
sprawdziłem kody błędu i ... (15 i 17)
: 2004-09-28 19:37
autor: Gość
Witam
Pierwszy raz sprawdzałem kody i pokazało mi kod 15 i 17. Od kilku dni dość często świeci mi się kontrolka check engine. Nie bardzo rozumiem tą rozbieżność że raz za bogata a raz za biedna mieszanka. Dodam, że jeżdżę na gazie z komputerem. Byłem na regulacji i powiedzieli mi że wszystko jest ok. Mam małą dziurkę w wydechu czy to ma jakiś związek. Kurde nie bardzo wiem co wymienić/naprawić aby wszystko było ok. Miał ktoś z was te 2 błędy jednocześnie. A i dodam, że sondę wymieniłem na nową 2 miesiące temu.
Pozdrawiam
: 2004-09-28 22:54
autor: piotrek
: 2004-09-28 23:04
autor: Gość
Witam
Gaz mam od zawsze. Nowy komputer od kwietnia, a błędy od tygodnia. Od momentu gdy włożyłem nowego kompa do gazu to pierwszy raz zapaliła mi się kontrolka. Mam taką zasadę, że w poniedziałki jeżdżę na benzynie i w poniedziałek też mi się paliła. Podejrzewam, że gaz niema z tym nic wspólnego. Świece wymieniłem w wakacje a świece, filtr powietrza i paliwa miesiąc temu. Nie zrozumiałe jest dla mnie jak raz może mieć za bogatą a raz za ubogą mieszankę.
Pozdrawiam
: 2004-09-28 23:27
autor: Gość
papciu pisze:Świece wymieniłem w wakacje a świece, filtr powietrza i paliwa miesiąc temu.
To kiedy wymieniałeś świeca bo trochę zbzikowałem
Nie zrozumiałe jest dla mnie jak raz może mieć za bogatą a raz za ubogą mieszankę.
A może ma to coś z przepływomierzem, może się zacina??
: 2004-09-29 07:30
autor: Gość
Witam
No pomieszałem trochę
świece były wymieniane miesiąc temu.
A czy na postoju mogę sprawdzić czy przepływomierz działa prawidłowo?
Pozdrawiam
: 2004-09-29 09:59
autor: Gość
papciu pisze:Witam
No pomieszałem trochę
świece były wymieniane miesiąc temu.
A czy na postoju mogę sprawdzić czy przepływomierz działa prawidłowo?
NIe mialem tego problemu więc nie wiem może ktoś to robił??
KODY 15 I 17
: 2004-09-29 13:55
autor: BALA
WITAM :lol:Mam 1 gen1989 LX.DIGITAL,ale odpowiadając na Twoje pytanie z tego co wiem kody 15 i 17 przy założonej instalacji gazowej i zmianie kompa od gazu jest odpowiedzialna sonda lambda,miałem to samo i najpierw zresetowalem kompa wykręcilem lambde wymoczylem w WD 40 i wkęciłem z
powrotem i wiem,że działa,bo kody nie wykazaly żadnych błędow.Pozdrawiam.BALA.color=red][/color]
: 2004-09-29 19:07
autor: Gość
A tak odbiegając od tematu witamy wersję Digital na forum
: 2004-09-30 15:27
autor: BALA
Witam wszystkich klubowiczów
ogolnie jestem z Probaska zadowolony,ostatnio tylko wymieniłem drążki kierownicze i koncowki do tego opony no i oczywiscie diagnostyka,mam tylko teraz jeden problem,cos się dzieje z tylnim prawym kolem,podejrzewam łozysko,więc jeśli ktos moglby mi podać symbol tego dwurzedowego lożyska,to byłbym bardzo wdzięczny,jestem tu nowy i dopiero teraz tak naprawde pozdrawiam klubowiczów wszystkich co do jednego
pozdrawiam BALA.
: 2004-09-30 18:19
autor: Arnie (caruso)
Masz dwa wyjścia
Kupujesz łożysko od mazdy 626 GD ten sam rocznik ok 200 PLN
(sprawdź wcześniej tarczę hamulcową, bo jak zła to ), kup używaną razem z piastą i łożyskiem oczywiście-To drugie wyjście
: 2004-10-01 08:07
autor: BALA
Witam
,to mnie pocieszyłeś,ale dzieki,mam jeszcze jedno wyjscie,mam kolesia co ma bęben razem z łożyskiem i chce to oddać za darmoche 50zł i myśle że używka w tej cenie jest tanio.Sorry,że odpisuje dopiero dzisiaj,ale kompa mam w pracy,choć nosze się z zamiarem kupna to wtedy popisze popołudniami i wieczorami na forum.bedę aktywniejszy,jestem optymistą, więc myślę, ze dam sobie rade z tym kolem i będzie dobrze
pozdrawiam BALA.
_____________________________
PROBE I 2,2LX 89
[/code]
: 2004-10-03 19:57
autor: Arnie (caruso)
Uwaga zanim ktoś się ze mnie zaśmieje.
Nie pomyślałem ,że z tyłu możesz mieć bębny - moja wina.
Ale i tak łożysko może tyle kosztować, nie znam się na budowie bębna.
Może ktoś jeszcze ,kto ma LX, podpowie ci ale ja bym zaryzykował za to 50pln. Tylko sprawdź wcześniej dobrze
: 2004-10-03 21:21
autor: Gość
Widze ze zeszlo z tematu kodow bledu.
Papciu cos nowego sie pojawilo w tej kwestii?
: 2004-10-04 22:49
autor: Gość
Witam
Błędy jak były tak są tyle tylko że teraz check engine świeci mi się prawie non stop i spalanie wzrosło do jakiś 15l/100km. Możliwe że winowajcą jest dziurawy wydech. Umówiłem się na sobotę na wymianę rury łączącej tłumiki środkowy i końcowy. Mam nadzieję że winowajcą jest właśnie ta dziurawa rura. Napiszę po sobocie jaki efekt.
Pozdrawiam
: 2004-10-05 15:29
autor: MiH
a według mnie ukręca Ci się przewód od sondy lambda.
: 2004-10-05 17:15
autor: BALA
WITAM
Jednak nie wziąłem używki kupiłem nówkę,łożysko do tylniego koła w środek bębna,kosztowało mnie to całe 107zł orginał JAPAN symbolu
ET-DRI-0678,NTN CRI-0678,Mam dojście,jeśli ktoś by był w potrzebie,moge pomóc.Ważne że probas jezdżi.
pozdrawiam BALA
_______________________
PROBA 89LX
: 2004-10-05 17:27
autor: Gość
BALA pisze:WITAM
Jednak nie wziąłem używki kupiłem nówkę,łożysko do tylniego koła w środek bębna,kosztowało mnie to całe 107zł orginał JAPAN symbolu
ET-DRI-0678,NTN CRI-0678,Mam dojście,jeśli ktoś by był w potrzebie,moge pomóc.Ważne że probas jezdżi.
pozdrawiam BALA
Łożyska przód wersja 2.2 GT '92
A za tył do swojego płaciłem cuś koło 85zł tylko GT ma trczki z tyłu
: 2007-04-02 12:50
autor: davidlive
Mam do wymiany wydech tzn tłumik środkowy , no i odkąd jest dziura to pokazuje mi źe jest za bogata mieszanka i pali kuźwa 13 litrów (zwężka jest )
Więc ma to cos do wydechu (to drzymkowi powinno non stop to świecić
)