coś mi stuka jak w dieslu

pawelopole
Posty: 14
Rejestracja: 2004-10-06 21:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

coś mi stuka jak w dieslu

Post autor: pawelopole »

Witam proszę o pomoc mam probka od 3 miesięcy i coś mi stuka w silniku chodzi jak diesel czy to moga być popychacze i ile taka przyjemność mnie będzie kosztowała.Byłem z tym u mechanika 2 miesiące temu kazał wymienić olej i przestało stukać ale od tygodnia znowu wali proszę o podpowiedż
Gość

Post autor: Gość »

1. opcja szukaj...... bylo walkowane..
2. dodaj w stopce czyms migasz... moze jaki motor I czy II ?

3.Sprawdz olej , i jak dolej do max... a sie powinien uciszyc

Pozdro
Gość

Post autor: Gość »

jak dobrze pamiętam to 2.0 16V czarne ... :twisted: chyba się spotkaliśmy przedwczoraj :wink:
Gość

Post autor: Gość »

Grono czarnych dwojeczek sie powieksza? Czyzby ? :)
Gość

Post autor: Gość »

BLACK RULEZ hehe :twisted: :twisted: :twisted: :wink:
Gość

Post autor: Gość »

Czuje stopniowe wypieranie z czolowych miejsc barw nie bedacych jedynymi slusznymi barwami! R4 Rulezzzz! :lol:
Awatar użytkownika
akademia
Posty: 163
Rejestracja: 2004-09-27 12:09
Galeria: viewtopic.php?t=5499

Niech moc bedzie w nami:)

Post autor: akademia »

Czarny jest najlepszy a tak naprawde to musi miec duszę.
Black Probe 16V 97/98 medici
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Eeee tam, glupoty gadacie :twisted:
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

ja tam tez mam czarne ale to dlatego ze mi do charakteru kolor pasuje hehehehehe (i Quaki wydal z siebie diaboliczny rechot ) ;)
pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

nokos masz racje czerwone rzadza sa sliczne i jak sa czyciutkie to sie ladnie swieca :) hehe
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Cooly pisze:3.Sprawdz olej , i jak dolej do max... a sie powinien uciszyc
Ja tak robie - co jakis czas odzywa mi sie jakies szemranie w silniku slyszalne, jak mocno przygazuje - kapka oleju - tak pod max - i wszystko gra :twisted:
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Gość

Post autor: Gość »

dokladnie, wlasnie dzisiaj mi tak zrobil moj probasek.. kapka oleju przegazowany,... i przyjemny szum pod maska..... ;)
pawelopole
Posty: 14
Rejestracja: 2004-10-06 21:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: pawelopole »

Dzięki za rady dzisiaj dolałem oleju na MAX i chodzi jak zegarek.A mój probik to zielone 2,5 24V (nie jest to całkiem zielony)ale i tak piękny
Awatar użytkownika
Laki
Posty: 131
Rejestracja: 2004-02-15 20:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Laki »

nowyopole pisze:A mój probik to zielone 2,5 24V (nie jest to całkiem zielony)ale i tak piękny

Hmmm...
Tego to jeszcze nie wylukalem :twisted:
pawelopole
Posty: 14
Rejestracja: 2004-10-06 21:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: pawelopole »

hej nie wylukałeś bo cały tydzień pracuje i śmigam tylko po pracy najczęściej jestem w okolicach Nysy i Głuchołaz ale napewno się kiedyś miniemy
Gość

Post autor: Gość »

he - w 2.0 tez tak mialem, ze jak odpalałem rano i klekotały zawory to znaczy ze oleju czas dolać. Swoją drogą to najlepszy czujnik.
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Właśnie ...jutro muszę dolać bo dzwonią już jakiś czas(bo od zalania jeszcze nie dolewałem ani kropelki-a już na nim śmigam 7000 mil):!A jak dzwonią to tak sie wQrwiam że hej :evil: Ale to prawda,dolanie pomaga :!:Doleje 0,5 litra i będzie git :!: :D
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Awatar użytkownika
roofio
Posty: 102
Rejestracja: 2004-07-06 03:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

dodam swoje 5 groszy...

Post autor: roofio »

Popychacze hydrauliczne kosztuja od 35 zl (podobno lipne) 50 zl (dobre) w 2.0 jest 16 sztuk (16V) stuka zazwyczaj pare sztuk, otworz klawiature i ponaciskaj srobokretem lekko popychac kazdy po kolei ten tory nie trzyma (luz, dajacy sie lekko przycisnac) do wymiany, teraz jest zimno na dworzu też nie slychac klekotania, gorzej jak sie rozgrzeje albo lato przyjdzie... wtedy podobno w sklepach motoryzacyjnych popychacze sa w modzie... przy okazji sprawdz sobie pasek rozrzadu jak jest luzny to wymien bo i tak musisz go sciagnac jak popychacze bedziesz wymienial. Szkoda ze nie ma lancucha - podobno w amerykanach raz na cale zycie starcza :/ pozdro of Roofio'ego. Jak chcesz zostaly mi 3 nowe sztuki kupione po 50zl oddam taniej.
/Roofio Probe II 1995 USA
Gość

Post autor: Gość »

BIENIAS pisze:jak dobrze pamiętam to 2.0 16V czarne ... :twisted: chyba się spotkaliśmy przedwczoraj :wink:
moze dlatego mu stuka ze czarny :?: Mi w bordowym nic nie stuka :D
Gość

Post autor: Gość »

eeee ja mam czarnego..i "czujnik oleju" sie odzywa co jakis czas

Wniosek jeden... czarne postukuja czerwone dymia ;)

A tak na powaznie, to pamietam jak moj leciutko dymil na zimnym, leciutko tracil obroty..heheheheheheh skonczylo sie gruntownym remontem szlifami, pasowaniem tulej, itp itd..generalnie zabawa fajna
Ostatnio zmieniony 2004-10-15 12:17 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Bordowy tez ma taki "czujnik oleju":wink: Dolałem wczoraj(pierwszy raz od wymiany czyli 4800 mil temu)0.5 litra i CISZA :!: :D 8) :D
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Gość

Post autor: Gość »

Ale caly czas mysle jakby tutaj zalozyc kontrolke stanu oleju.
Bo nie wiem jak u was, ale u mnie nie widac ubytkow oleju na wskazniku cisnienia....A jak kobieta tym jezdzit o powinna byc czerwona wielka lampka z napisem "wylacz silnik i dzwon do mnie!"

POzdro
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Cooly pisze:Ale caly czas mysle jakby tutaj zalozyc kontrolke stanu oleju.
Bo nie wiem jak u was, ale u mnie nie widac ubytkow oleju na wskazniku cisnienia....A jak kobieta tym jezdzit o powinna byc czerwona wielka lampka z napisem "wylacz silnik i dzwon do mnie!"

POzdro
U mnie też nie widać ubytków!Wskaźniczek byłby gitara!
Też bym chciał mieć kontrolkę"REZERWY"-bo w USA było to jako opcja(a ja jej nie mam :cry: )
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Gość

Post autor: Gość »

ale zawsze jedna kontrolka na desce jest free (w srodku)... skoro to byla opcja, to ... albo jest miejsce na dodatkowy czujnik, albo po prostu inny czujnik zakladali...
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Jak popatrzysz pod światło na zegary to widać w cholere różnych miejsc na kontrolki z podpisem-napewno tylko brakuje czujnika w baku,przewód na pewno jest, i żaróweczki!Moze ktoś to robił??Please o info!
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”