Mazda MX6 Igen. Problem z turbo... ?
Mazda MX6 Igen. Problem z turbo... ?
witam wszytskich uzytkownikow Probe...
tak jak w tytule jestem posiadaczem Mazdy MX6 i tak jak wszyscy wiedzą mamy te same "wnętrzności" w swoich bolidach...
wiem,ze temat TURBINY był poruszany wielokrotnie...ale w zadnym poscie nie znalazlem satysfakcjonujacych mnie wiadomości...
wiec w czym tkwi moj problem...turbina dziala jak zawsze...nie czuje utraty mocy!!! ale pojawil sie syk...ktorego nie bylo!!! i to mnie martwi... chcialbym, zeby turbina mi tak syczała...ale to co sie teraz dzieje nie jest prawidłowe!!! WY, użytkownicy PROBE, wiecie, że nasze turbiny nie syczą...przynajmniej nie tak, żeby ją było słychac wewnątrz samochodu!!! byłbym wdzieczny za wszelkie informacje przyczyny tej sytuacji i ewentualne skutki...
dodac nalezy, że samochod jest zasilany LPG od roku...ale jak do tej pory nic się nie działo... był też moment gdzie zastosowałem zwężke 0.8mm, ale szybko zrezygnowałem z tego pomysłu ponieważ uznałem, że sama zwężka bez odpowiedniego wzmocnienia innych elementów jest zbyt szkodliwa...
z góry dziękuje za każdą wiadomość, sugestię...
POZDRAWIAM!!!
			
			
									
						
										
						tak jak w tytule jestem posiadaczem Mazdy MX6 i tak jak wszyscy wiedzą mamy te same "wnętrzności" w swoich bolidach...
wiem,ze temat TURBINY był poruszany wielokrotnie...ale w zadnym poscie nie znalazlem satysfakcjonujacych mnie wiadomości...
wiec w czym tkwi moj problem...turbina dziala jak zawsze...nie czuje utraty mocy!!! ale pojawil sie syk...ktorego nie bylo!!! i to mnie martwi... chcialbym, zeby turbina mi tak syczała...ale to co sie teraz dzieje nie jest prawidłowe!!! WY, użytkownicy PROBE, wiecie, że nasze turbiny nie syczą...przynajmniej nie tak, żeby ją było słychac wewnątrz samochodu!!! byłbym wdzieczny za wszelkie informacje przyczyny tej sytuacji i ewentualne skutki...
dodac nalezy, że samochod jest zasilany LPG od roku...ale jak do tej pory nic się nie działo... był też moment gdzie zastosowałem zwężke 0.8mm, ale szybko zrezygnowałem z tego pomysłu ponieważ uznałem, że sama zwężka bez odpowiedniego wzmocnienia innych elementów jest zbyt szkodliwa...
z góry dziękuje za każdą wiadomość, sugestię...
POZDRAWIAM!!!
Witam
No więc pisałem też w jednym poście już.Mam dokładnie ten sam problem.Mi też syczy turbo i słychać to w aucie najbardziej kiedy jest zimne auto.I też nie mam stary mocy ale chciałbym wiedzieć czy to szkodzi, czy nie i dlaczego syczy:)
Więc jesteśmy w tej samej sytuacji i cieszę się ,że nie jestem sam:))
pozdr
neo61
			
			
									
						
							No więc pisałem też w jednym poście już.Mam dokładnie ten sam problem.Mi też syczy turbo i słychać to w aucie najbardziej kiedy jest zimne auto.I też nie mam stary mocy ale chciałbym wiedzieć czy to szkodzi, czy nie i dlaczego syczy:)
Więc jesteśmy w tej samej sytuacji i cieszę się ,że nie jestem sam:))
pozdr
neo61
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
			
						2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
ja w mojej renówce tak miałem kiedyś - mój ojciec twierdził, że to anioł stróż  i coś w tym było, bo tydzień po tym jak zalepiliśmy dziurkę w rurze pomiędzy turbo a kolektorem, rozwaliłem renówkę na barierce...
 i coś w tym było, bo tydzień po tym jak zalepiliśmy dziurkę w rurze pomiędzy turbo a kolektorem, rozwaliłem renówkę na barierce...
			
			
									
						
							 i coś w tym było, bo tydzień po tym jak zalepiliśmy dziurkę w rurze pomiędzy turbo a kolektorem, rozwaliłem renówkę na barierce...
 i coś w tym było, bo tydzień po tym jak zalepiliśmy dziurkę w rurze pomiędzy turbo a kolektorem, rozwaliłem renówkę na barierce...Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
			
						http://www.motonet.pl
- 
				Gość
Podstawowe pytanie czy syczenie jest kiedy wskazówko od turbo się podnosi czy nizależnie od tego.
Jeśli syczenie jest kiedy turbo się załącza to powoli dolot ci siada.
Najczęściej to jest to gumowe kolanko przy przepustnicy.
Ps.Micha to jest zwyka instalacja czy sekwencja 
   
 
Bo jeđli zwyka to gaz mogl cos w dolocie namieszac
			
			
									
						
										
						Jeśli syczenie jest kiedy turbo się załącza to powoli dolot ci siada.
Najczęściej to jest to gumowe kolanko przy przepustnicy.
Ps.Micha to jest zwyka instalacja czy sekwencja
 
   
 Bo jeđli zwyka to gaz mogl cos w dolocie namieszac
problemw tym, ze ja w swojej Mazdzie nie mam wskaznika TURBO...w ogole mam deske DIGITAL!!!
tak jak wyczytałem w jednym poscie NEO61 "Dziwne gwizdanie...", ktos napisał,ze to uszczelka pod kolektorem... wiec...? bo wraz z gwizdaniem pojawił sie dzwiek/halas,tak jakby dziura w układzie wydechowym...
bedzie trzeba nad tym usiasc...haha...
POZDRAWIAM!!!
			
			
									
						
										
						tak jak wyczytałem w jednym poscie NEO61 "Dziwne gwizdanie...", ktos napisał,ze to uszczelka pod kolektorem... wiec...? bo wraz z gwizdaniem pojawił sie dzwiek/halas,tak jakby dziura w układzie wydechowym...
bedzie trzeba nad tym usiasc...haha...
POZDRAWIAM!!!
- 
				Gość
Może inaczej. 
Jak wciskasz gaz to czujesz jak w pewnym momencie delikatnie twardszy się
robi??
Jeśli tak to w tym momencie druga przepustnica się otwiera i załącza się
turbo. I moje pytanie jest czy nawet jeśli wchodzisz na obroty delikatnie bardzo naciskając pedał gazu też świszczy czy tylko jak jest mocno
wciśniety??
PS.Mogą być wysokie obroty ale delkatne do nich dochodzenie
PS. Masz fotke pod maska
			
			
									
						
										
						Jak wciskasz gaz to czujesz jak w pewnym momencie delikatnie twardszy się
robi??
Jeśli tak to w tym momencie druga przepustnica się otwiera i załącza się
turbo. I moje pytanie jest czy nawet jeśli wchodzisz na obroty delikatnie bardzo naciskając pedał gazu też świszczy czy tylko jak jest mocno
wciśniety??
PS.Mogą być wysokie obroty ale delkatne do nich dochodzenie
PS. Masz fotke pod maska

- 
				Gość
Znalazłem
Sprwdź dokładnie to gumowe kolanko. Jaka kolwiek dziórka może być przyczyną
I sprawdź całądroge od intercoolera do przepustnicy.
Jeśli masz jakąś nieszczelność to się zgłoś to powiem ci jak na to kolanko zaradzić
A tu foteczka moja jak jeszcze była satara opcja z 3 cybantami

			
			
													Sprwdź dokładnie to gumowe kolanko. Jaka kolwiek dziórka może być przyczyną
I sprawdź całądroge od intercoolera do przepustnicy.
Jeśli masz jakąś nieszczelność to się zgłoś to powiem ci jak na to kolanko zaradzić
A tu foteczka moja jak jeszcze była satara opcja z 3 cybantami

					Ostatnio zmieniony 2004-12-26 23:42 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						Witam
Pytanie do Sqad'a
Na tej gumie od przy przepustnicy mam małe pęknięcie ale na samym końcu pod opaska uciskową, czy to też może być przyczyna??Chyba nie??
Jak najlepiej sprawdzić szczelność takiego układu(dolot od turbo do przepustnicy) własnymi sposobami??
U mnie świszczy lekko cały czas, a jak sie turbo załączy to dochodzi lekki gwizd jak jest zimny.
Co powininem sprawdzić??
pozdr
			
			
									
						
							Pytanie do Sqad'a
Na tej gumie od przy przepustnicy mam małe pęknięcie ale na samym końcu pod opaska uciskową, czy to też może być przyczyna??Chyba nie??
Jak najlepiej sprawdzić szczelność takiego układu(dolot od turbo do przepustnicy) własnymi sposobami??
U mnie świszczy lekko cały czas, a jak sie turbo załączy to dochodzi lekki gwizd jak jest zimny.
Co powininem sprawdzić??
pozdr
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
			
						2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
- 
				Gość
Ja bym je sprawdził u mnie od tego się zaczełoneo61 pisze:Witam
Na tej gumie od przy przepustnicy mam małe pęknięcie ale na samym końcu pod opaska uciskową, czy to też może być przyczyna??Chyba nie??
 A jak sprwadzić tą gume
 A jak sprwadzić tą gumeZaprzyj się ale naprawde solidnie i szrp ile sił. Jak będzie wykazywać pewne
ruchy to zdjoł bym ją i podkleił to pęknięcie pxipolem. W sumie sprawdzony
patent na pęknięcia.
Sam dolot z intercoolera jest łączony w 3 miejscachJak najlepiej sprawdzić szczelność takiego układu(dolot od turbo do przepustnicy) własnymi sposobami??
Dwa łączenia przy koleanku i ostatnie przy intercoolerze na dole przy zderzaku





