Felgi - wymiary, modele etc.
: 2005-03-17 08:14
				
				- rozstaw srub 5x114,3mm
- srednica piasty to 67.1mm
- ET 38
Chrysler Voyager, Vison, New Yorker
Daewoo Leganza (KLAV/SUPV) 
 
Honda Prelude, Shuttle (RA1, RA3), CR-V (RD1), Integra R (DC2)
Hyundai Sonata, Starex, XG
Mazda MX6(GE6), 626(GE, GEA, GF, GF/GW), Xedos 6 (CA), Xedos 9 (TA), 323F (BA), Premacy (CP), MPV (LW)
Mitsubishi Sigma(F10, F07W), Eclipse (D20, D22A, D30), Space Wagon, -/Runner (N50)
Nissan MaximaQX, Maxima (A32/J30), 200SX (S14)
Toyota MR2 (W2), Camry, Camry Kombi (V2, V10, V10W), Picnic (XM1), RAV4 (XA, XA1), Previa (CR/R)
Lexus IS200 (XE1)
Mazda 929 generacje HC, HD. Pasują jak ulał chociaż ET = 35. (by zenith839)
wiecej tu a też inne modele:
http://www.fordprobe.pl/upload/goget.ph ... ozstaw.doc
Piasta:
- Niestety czasem felga ma dobry zozstaw otworow, lecz nie wchodzi na wewnetrzny otwor - piaste.
Mozna pokusic sie o jej roztoczenie (unikac domowych sposobow szlifowania), nalezy pamietac iz to wlasnie miejsce przejmuje najwieksze baty ktore dostaje kolo podczas jazdy po naszych dziurawych drogach.
Z tego wlasnie powodu otwor ten powinien byc ciasno spasowany z piasta.
W przypadku gdy otwor na piaste jest za duzy nalezy dotoczyc tuleje niwelujace ten luz.
ET:
-
Nalezy tez zwracac uwage na ET (jest to wspolczynnik poziomego wysuniecia felgi wzgledem osi) czasami nieuniknione jest założenie dystansów żeby szerokie felgi badz felgi o innym ET niz przewidziane przez fabryke nie tarły o wachacze, lub wewnętrzną stronę nadkola.
modyfikacja by wingerman
			- srednica piasty to 67.1mm
- ET 38
- [r]UWAGA!
 Tutaj: http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4944 dyskusja negująca podaną wyżej średnicę. http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4944 dyskusja negująca podaną wyżej średnicę.
 Robert[/r]
Chrysler Voyager, Vison, New Yorker
Daewoo Leganza (KLAV/SUPV)
 
 Honda Prelude, Shuttle (RA1, RA3), CR-V (RD1), Integra R (DC2)
Hyundai Sonata, Starex, XG
Mazda MX6(GE6), 626(GE, GEA, GF, GF/GW), Xedos 6 (CA), Xedos 9 (TA), 323F (BA), Premacy (CP), MPV (LW)
Mitsubishi Sigma(F10, F07W), Eclipse (D20, D22A, D30), Space Wagon, -/Runner (N50)
Nissan MaximaQX, Maxima (A32/J30), 200SX (S14)
Toyota MR2 (W2), Camry, Camry Kombi (V2, V10, V10W), Picnic (XM1), RAV4 (XA, XA1), Previa (CR/R)
Lexus IS200 (XE1)
Mazda 929 generacje HC, HD. Pasują jak ulał chociaż ET = 35. (by zenith839)
wiecej tu a też inne modele:
http://www.fordprobe.pl/upload/goget.ph ... ozstaw.doc
Piasta:
- Niestety czasem felga ma dobry zozstaw otworow, lecz nie wchodzi na wewnetrzny otwor - piaste.
Mozna pokusic sie o jej roztoczenie (unikac domowych sposobow szlifowania), nalezy pamietac iz to wlasnie miejsce przejmuje najwieksze baty ktore dostaje kolo podczas jazdy po naszych dziurawych drogach.
Z tego wlasnie powodu otwor ten powinien byc ciasno spasowany z piasta.
W przypadku gdy otwor na piaste jest za duzy nalezy dotoczyc tuleje niwelujace ten luz.
ET:
-
Nalezy tez zwracac uwage na ET (jest to wspolczynnik poziomego wysuniecia felgi wzgledem osi) czasami nieuniknione jest założenie dystansów żeby szerokie felgi badz felgi o innym ET niz przewidziane przez fabryke nie tarły o wachacze, lub wewnętrzną stronę nadkola.
modyfikacja by wingerman

 
  
 


 Wybadałem tez że faktycznie niektórzy mają tak zamontowane felgi:
 Wybadałem tez że faktycznie niektórzy mają tak zamontowane felgi:
 Czy pod względem technicznym faktycznie jest aż taka tragedia przy takim uzytkowaniu? Pzdr.
 Czy pod względem technicznym faktycznie jest aż taka tragedia przy takim uzytkowaniu? Pzdr.
 ewentualnie jak Ci sie nie spieszy bardzo to jak sie ociepli to mogę założyć do Bendkowej jedynki i ci powiedzieć dokładnie co i jak
 ewentualnie jak Ci sie nie spieszy bardzo to jak sie ociepli to mogę założyć do Bendkowej jedynki i ci powiedzieć dokładnie co i jak 