Strona 1 z 2
Geometria
: 2005-12-02 16:01
autor: piotrek
Byłem niedawno ustawiać geometrie
i zdziwienie bo niema w kompie 2,2 gt jest tylko 2,5 i 2,0
podobno można ustawić tak jak 2,0
dałem mechanikowi wydruk usa ale zgłupiał od tego i nie wiedział co to za ustawienia
pytanie do was ma ktoś zeskanowany wydruk z geometri
lub niech ktoś potwierdzi czy może być z 2,0
: 2005-12-02 16:28
autor: Jedrek
: 2005-12-02 16:45
autor: piotrek
Dzięki
ale to ja też mam
mechanik nic nie rozumie z tych ustawień
dlatego przydałaby się geometria w stopniach pochyleń
lub wydruk od kogoś kto był na geometri i ma wydruk
: 2005-12-02 17:41
autor: waluś
Skoro macie Fordo-Mazdy to może będzie tak jak w GD coupe 2,2 ?? to jest w każdej książce. Zawiecha i podłoga przecież ta sama ??
: 2005-12-02 18:44
autor: spown
Jak ja ustawiałem u siebie, to znaleźli w komputerze właśnie 626GD i wszystko ładnie się zgadzało...
: 2005-12-02 21:12
autor: waluś
Ale lepiej niech to będzie GD coupe, a nie GD, bo coupe jest krótrze o 6 cm.
: 2005-12-02 21:37
autor: piotrek
No właśnie z tym ustawieniem to jest problem
wackowi ustawili jak 2,0 i jest super
ale ja chciałbym ustawić na orginał
a tez sprawdzałem 2,0 różni się od mazdy 262 gd geometria
: 2005-12-03 00:57
autor: spown
Tak, to miałem na myśli coupe. Powinni mieć coś takiego w komputerze.
: 2005-12-03 00:59
autor: piotrek
Tak dla wiadomości jak któryś z was pojedzie na geometrie ,
to ustawienie pochylenia koła jest na górnej śrubie od amorka
w każdym razie jest tak na zwykłym amorku i pewnie na regulowanym też
: 2005-12-03 08:56
autor: Gość
piotrek pisze:wackowi ustawili jak 2,0 i jest super
taaa z tym że gostek tyłu nie ruszał.
Ustawił z przodu , zmierzył z tył i stwierdził że jest ok.
Auto dobrze się prowadzi.
: 2005-12-05 11:19
autor: Jedrek
Z tego co pamiętam tył (bo ustawiałem) -2/+2
Dzisiaj sprawdzę u siebie na kompie, bo mam na pewno i jutro wkleję
Pozdrówka!

: 2005-12-05 22:25
autor: piotrek
Ponieważ zostałem zapytany na Pw jaką śrubą się reguluje
wklejam zdjęcie żeby było wiadomo dla wszystkich

: 2005-12-06 08:55
autor: MARCO
W ten sposób ustawia się kąt pochylenia w np. volkswagenie, ale nie w probe

. śruby wchodzą ciasno bez żadnego luzu.....wczoraj zakładałem nowe odboje i sprawdziłem.

: 2005-12-06 15:23
autor: mak500
Zamiast sprawdzać "MARCO" trzeba było przyjść na piwo tak jak dzwoniłem
A kąty pochylenia ustawia się na gurze i są trzy pozycje, zresztą podobnie jest z przodu

: 2005-12-06 17:51
autor: cevinek
mak500 pisze:"
gurze" i są trzy pozycje, zresztą podobnie jest z przodu

Górze
ROBERT byłem pierwszy
swoją drogą ortografia nie łapie "gurze" ?! ciekawe czemu?
: 2005-12-06 18:21
autor: Robert
Gur - kolorowa (najczęściej czerwona) bawełna używana na Podlasiu do przetykania białego lnianego płótna
gur, guru, gurze 
: 2005-12-06 19:23
autor: piotrek
MARCO pisze:W ten sposób ustawia się kąt pochylenia w np. volkswagenie, ale nie w probe

. śruby wchodzą ciasno bez żadnego luzu.....wczoraj zakładałem nowe odboje i sprawdziłem.

Naucz się czytać

kilka postów wyżej pisze że w zwykłych amorkach
jutro będziemy wiedzieć czy w regulowanych też tak jest wacek ma wymontowane amorki i się sprawdzi
: 2005-12-06 20:49
autor: MARCO
piotrek pisze:MARCO pisze:W ten sposób ustawia się kąt pochylenia w np. volkswagenie, ale nie w probe

. śruby wchodzą ciasno bez żadnego luzu.....wczoraj zakładałem nowe odboje i sprawdziłem.

Naucz się czytać

kilka postów wyżej pisze że w zwykłych amorkach
jutro będziemy wiedzieć czy w regulowanych też tak jest wacek ma wymontowane amorki i się sprawdzi

Mam tez kpl.nie regulowanych do przodu, tam też się w ten sposób nie reguluje

Możliwe że amortyzatory macie od czegoś innego

: 2005-12-06 21:13
autor: piotrek
Nawet w Chrysler Voyager reguluje się na amorku a że nie ma na nim regulacji
to rozwierca się otwór lub wkłada mniejszą śrubę (to pierwsze raczej bezpieczniejsze)
i we większości amerykańców tak jest tylko nie każdy ma rozwiercony otwór
nigdy nie słyszałem żeby ustawiało się na górnych śrubach trzymających
łożysko ślizgowe amorka
opisz jak to się robi

: 2005-12-06 23:18
autor: Maciucha
Obraca się całym górnym mocowaniem amortyzatora. Nie jest symetryczne i dzięki temu zmienia się kąt pochylenia koła.
: 2005-12-07 19:43
autor: piotrek
Co do tej nieszczęsnej regulacji pytałem trzech gości którzy robią geometrie
i rzeczywiście da się tak ustawić u góry ale niestety tylko o kilka stopni
więc taka regulacja jest do niczego
auta które nie mają regulacji zawsze rozwierca się otwór w amorku
u mnie jest więc albo już był albo ktoś rozwiercał otwór
Jak będe miał dostęp so skanera to pokaże mój wykres
geometrie mam strasznie sknoconą
w poniedziałek jadę ustawiać tylko nie mam dalej danych do geometri
Szukałem dzisiaj po kompie i mają tylko mazde 626 gd 4 wd i ws
niema cupe
: 2005-12-07 20:19
autor: Bogdan9999
Mazda 626 GD i po co więcej szukać

: 2005-12-07 20:54
autor: Gość
Oto fotki (amor przedni i tylni):
Troche mi te fotki nie wyszły

: 2005-12-08 13:57
autor: Jedrek
Dużo się nie pomyliłem

tył 3+/-3 a przód na 0

: 2005-12-08 17:57
autor: piotrek
Jędrek wielgachne dzięki
