Podwójny wydech - koszty i projekty.

Awatar użytkownika
strike22
Posty: 43
Rejestracja: 2005-11-09 23:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Podwójny wydech - koszty i projekty.

Post autor: strike22 »

Witam wszystkich.nie jestem doswiadczonym mechanikiem ani dzianym gosciem :cry: a chcialbym miec w moim probku (2.0 16v 94r.)podwojny wydech.podpowiedzcie jak to zrobic zeby bylo ladnie i tanio.pozdrawiam
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Kupujesz dwa wydechy orurowanie a reszte samemu rzeźbisz.
Wyspecjalizowany warsztat może sobie nie mało policzyć.
Jeśli robisz samemu to jakieś 300-400zł na tłumiki i ok 100 zł na rury z kolankami, no chyba że wydech zakończysz rurami, tak też można ale nie wiem jaki dźwięk się uzyska przy wolnossącym 2.0, bo efekt może być kiepski.
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

jesli chodzi ci poprostu o dwie koncowki to tak jak napisal squad z tym ze mozesz podzielic twoj wydech (znaczy koncowke wydechu na dwie i jedna wypuscic tam gdzie byc powinna a droga rura przepuscic na duga strone wyglada ladnie ale trzeba miec migomat kanal troche czasu i jako takie doswiadczenie w spawaniu
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
Maro
Posty: 342
Rejestracja: 2005-05-05 00:53

Post autor: Maro »

No fakt, podwójny wydech wygląda naprawdę świetnie...

Obrazek
Awatar użytkownika
KITT
Posty: 885
Rejestracja: 2005-06-26 19:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Sin City

Post autor: KITT »

Jak już robić podwójny to porządnie, czyli dwie rury od kolektorów wydechowych, dwa środkowe tłumiki przelotowe i dwa końcowe. :!: No chyba że ktoś ma 2,0. Wtedy jest problem bo jest tylko 1 kolektor. :? Ciekawe tylko czy znajdzie się miejsce aby to wszystko poupychać.