Pamietajmy tez o tolerancji
(nie tylko dla geyow i lesbijek
) dla wskaznika teoretycznie w kazdym Probku
(niby) powinien dzialac w tej samej skali, lecz najczesciej sa niewielkie roznice wiec polozeniem wskazowki (tak na prawde) nie powinnismy sie kierowac. Wazniejsza jest sama temp

oraz to czy po rozgrzaniu silnika wentylator sie zalacza i po chwili wylacza, jesli tak jest to znaczy ze jest wszystko ok i nie ma sie co przejmowac ze u jednego dziala przy
r a u drugie4go przy
m. Jesli natomiast jest cos z samym ukladem to proponuje tescik... wybadac moment gdy zalacza sie wentylator i wtym momencie wylaczyc silnik, nadstawic ucho i posluchac czy slychac jakies bulgotanie. Jesli bulgotania nie ma to ok jesli natomiast zacznie byc je slychac to sa 2 mozliwosci:
1 - termostat przytarty i nie otwiera sie do konca (woda nie moze krazyc grawitacyjnie i zaczyna wrzec w gornej czesci silnika)
2 - zamulony uklad chlodzenia i podobnie jw. rowniez woda nie moze wychladzac sie grawitacyjnie.