
Od dosc dlugiego czasu mialem w swoim autku zainstalowac na powrot instalke nitro jako ze wczesniejsza instalacja byla zdemontowana na zime zeszlego roku a ja nie mailem za bardzo czasu ani weny zeby ja spowrotem montowac to sobie lezala w moim domku az do teraz
Otoz tak mniej wiecej dwa miesiace temu wpadlem na pomysl zrobienia profi instalacji podtlenku azotu czyli sterownik progresywny strzal 100-150kM
Co juz mam
-cala isntalacja z kocykiem i cisnieniomierzem
-mala butla (mala zeby sie nie rzuacala w oczy )
-sterownik progresywny
Czego mi brakuje
-pompy walbro 255l/h (niestety zamowiona w Polsce w dwoch firmach tomson i PWS nie przyszla tomson od prawie miesiaca tlumaczy sie ze sa na cle a PWS odpowiedzial po miesiacu ze jak im wplace 100% zaliczki to mi sprowadza jak w takim tepie ile zajela im odpowiedz na maila to ja sie zdarze zestarzec zanim ja dostane) niesty zostala mi droga zamowienia ze stanow ale to troche potrwa zanim do mnie przyjdzie neistety bez tej pompy strzal powyrzej +50kM moze sie skonczyc tragicznie

Co jest w planach
-otorz w planach mam przerobienie mojej instalki na direct port (juz oddalem kolektor do zrobienia dziurek (oczywiscie drugi nie ten na ktorym jezdze). Jak juz bede mial zrobione porty w kolektorze ssacym to do kazdego kanalu bedzie mozna wrzucic oddzielny wtryskiwacz i wtedy mozliwe ze bedzie strzal rzedu +200kM
-sprzeglo to jeden z elemntow ktory na pewno musze wymienic bo seryjne raczej slabo sie plasuje przy takich mocach
-hamulce (najprawdopodobniej tyl i przod nawiercany i jakies dobre klocki na przyklad EBC)
Pozdrawiam
W najblizszym czasie postaram sie zrobic zdjecia i pokazac
Pozdrawiam