Shift Light gdzie to podłączyc w 1GT?
Shift Light gdzie to podłączyc w 1GT?
Witam kupiłem shift light podłączenie jest niby proste
plus
minus
i no własnie obrotomierz- normalnie wpina sie go pod cefwke w innym aucie to nie problem ale w probe mam zagadke:)
i moje pytanie gdzie to wpiąc? pod obrotomierz? czy szukac cefki i kabli
PS.pytam bo niechce tego spalic
dzieki za porady
plus
minus
i no własnie obrotomierz- normalnie wpina sie go pod cefwke w innym aucie to nie problem ale w probe mam zagadke:)
i moje pytanie gdzie to wpiąc? pod obrotomierz? czy szukac cefki i kabli
PS.pytam bo niechce tego spalic
dzieki za porady
Ford Probe 2.2GT USA
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Skoro w innym aucie to nie problem, to w Probku cewkę znajdziesz dokładnie tam, gdzie w "innym aucie" - na końcu środkowego kabla wysokiego napięcia wychodzącego z rozdzielacza.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Dzieki za rady ja juz zamontowałem ok 3godzin pracy
KAlii dzięki za checi ale znalazłem to jest bodajże żółty(-prawdopodobnie )kabelek z tyłu licznika + i - tez wpiołem do licznika
jutro test drogowy mam nadzieje je pomoże mi to w wyscigach na 400m
przynajmiej juz nie trzeba patrzec na obrotomierz:)
Quaki masz zamiar zrobic shif light sam? ja tez o tym myslałem ale jest to dosc skomplikowane jak dla mnie choc po zasadzie działania wydaje sie byc proste jesli tak to daj znac jak cos wykombinujesz moze zrobisz furore na allegro:)
Pozdrawiam
KAlii dzięki za checi ale znalazłem to jest bodajże żółty(-prawdopodobnie )kabelek z tyłu licznika + i - tez wpiołem do licznika
jutro test drogowy mam nadzieje je pomoże mi to w wyscigach na 400m
przynajmiej juz nie trzeba patrzec na obrotomierz:)
Quaki masz zamiar zrobic shif light sam? ja tez o tym myslałem ale jest to dosc skomplikowane jak dla mnie choc po zasadzie działania wydaje sie byc proste jesli tak to daj znac jak cos wykombinujesz moze zrobisz furore na allegro:)
Pozdrawiam
Ford Probe 2.2GT USA
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Szkoda, że nie masz instrukcji - są nawet takie (akurat nie Twój, bo masz 3 kable), które wystarczy wpiąć w gniazdo zapalniczki i stamtąd się orientują (po zakłóceniach).
3 kabel (sygnałowy) może być albo podłączany pod cewkę (jak to zrobiłeś), albo być np. nawijany na któryś przewód wysokiego napięcia (jak w lampie stroboskopowej), więc bez znajomości budowy tego konkretnie wskaźnika ciężko będzie Ci pomóc.
3 kabel (sygnałowy) może być albo podłączany pod cewkę (jak to zrobiłeś), albo być np. nawijany na któryś przewód wysokiego napięcia (jak w lampie stroboskopowej), więc bez znajomości budowy tego konkretnie wskaźnika ciężko będzie Ci pomóc.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade