Shift Light gdzie to podłączyc w 1GT?

Awatar użytkownika
lukasz25
Posty: 84
Rejestracja: 2006-02-13 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Brzeszcze

Shift Light gdzie to podłączyc w 1GT?

Post autor: lukasz25 »

Witam kupiłem shift light podłączenie jest niby proste
plus
minus
i no własnie obrotomierz- normalnie wpina sie go pod cefwke w innym aucie to nie problem ale w probe mam zagadke:)
i moje pytanie gdzie to wpiąc? pod obrotomierz? czy szukac cefki i kabli
PS.pytam bo niechce tego spalic
dzieki za porady
Ford Probe 2.2GT USA
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Skoro w innym aucie to nie problem, to w Probku cewkę znajdziesz dokładnie tam, gdzie w "innym aucie" - na końcu środkowego kabla wysokiego napięcia wychodzącego z rozdzielacza.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
lukasz25
Posty: 84
Rejestracja: 2006-02-13 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Brzeszcze

Post autor: lukasz25 »

spoko ale chodziło mi ze wiem jak to podpiąc w cefce starego typu a w tej jest kostka i kilka kabli :) jak wepne w zły to spale shifta :( moze dało by sie wpiąc w obrotomierz?
Ford Probe 2.2GT USA
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Obrazek

Ja podpinałem pod sygnał obrotomierza w desce rozdzielczej i działało bez problemowo.
Awatar użytkownika
lukasz25
Posty: 84
Rejestracja: 2006-02-13 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Brzeszcze

Post autor: lukasz25 »

spoko a mozesz mi mniej wiecej powiedziec jak znalesc odpowiedni kabelek przy liczniku
Ford Probe 2.2GT USA
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Jak zdemontujesz deskę rozdzielczą [licznik]podeślij mi fotkę.
Awatar użytkownika
lukasz25
Posty: 84
Rejestracja: 2006-02-13 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Brzeszcze

Post autor: lukasz25 »

ok dzieki shift powinien przyjsc do mnie za pare dni i wtedy wezme sie za robote
Ford Probe 2.2GT USA
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

rownie dobrze mozesz podpiac przy aparacie na sygnale tacho jak i przy kompie poszukaj w temacie o vris boxie tam to jest dosc dokladnie opisane
Pozdrawiam
ps.jak skoncze lutowac swojego shifta to zobacze gdzie go podpiac :)
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
lukasz25
Posty: 84
Rejestracja: 2006-02-13 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Brzeszcze

Post autor: lukasz25 »

Dzieki za rady ja juz zamontowałem ok 3godzin pracy :wink:
KAlii dzięki za checi ale znalazłem :D to jest bodajże żółty(-prawdopodobnie )kabelek z tyłu licznika + i - tez wpiołem do licznika

jutro test drogowy mam nadzieje je pomoże mi to w wyscigach na 400m
przynajmiej juz nie trzeba patrzec na obrotomierz:)

Quaki masz zamiar zrobic shif light sam? ja tez o tym myslałem ale jest to dosc skomplikowane jak dla mnie choc po zasadzie działania wydaje sie byc proste jesli tak to daj znac jak cos wykombinujesz moze zrobisz furore na allegro:)

Pozdrawiam
Ford Probe 2.2GT USA
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

No problem :D
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Panowie, gdzie mam podłączyć shift-light w mojej pięknej jedyneczce?

Niestety nie mam instrukcji do shifta a nie chciał bym go spalić Sad


EDIT:

Panowie, no pomóżcie mi w końcu!!!

PLEASE!
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

:)

pod żółty kabel przy cewce.


a jak nie chcesz tam nic lutować to ten kabel kończy się w takiej kostce tuż przy silniku od wycieraczek (tam sporo kabli sie kończy do testowania różnych pierduł typu pompa paliwa itp)


:D
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Panowie, ja już nie wiem. Podłączyłem + do plusa, - do minusa a sygnał do żółtego kabla od cewki. I nie działa :cry:
Co mam robić i gdzie się wpiąć? :cry:
Pomóżcie!

EDIT: Jak mogę sprawdzić czy on WOGÓLE DZIAŁA???
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Szkoda, że nie masz instrukcji - są nawet takie (akurat nie Twój, bo masz 3 kable), które wystarczy wpiąć w gniazdo zapalniczki i stamtąd się orientują (po zakłóceniach).
3 kabel (sygnałowy) może być albo podłączany pod cewkę (jak to zrobiłeś), albo być np. nawijany na któryś przewód wysokiego napięcia (jak w lampie stroboskopowej), więc bez znajomości budowy tego konkretnie wskaźnika ciężko będzie Ci pomóc.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”