biały dym rano
- mak500
- Posty: 78
- Rejestracja: 2005-02-21 19:29
- Samochód: probe2 94 2.2gt
- Galeria: viewtopic.php?t=21548
- Lokalizacja: Wolin
biały dym rano
Właśnie kupiłem probka 2 2.0 i mam problem taki że jak rano go pale to strasznie kopci, tak że star przy nim to pikuś. dym koloru białego więc pomyślałem uszczelka jednak po wymianie niewiele się zmieniło.
świec nie zalewa, zawory też nie mają śladu wody i jestem w kropce bo niwiem co czynić dalej, jak już się rozgrzeje to nie dymi
CO WY NA TAKI PRZYPADEK
świec nie zalewa, zawory też nie mają śladu wody i jestem w kropce bo niwiem co czynić dalej, jak już się rozgrzeje to nie dymi
CO WY NA TAKI PRZYPADEK
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Kamil_01
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-12-30 00:34
- Galeria: viewtopic.php?t=9319
- Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
- Kontakt:
to pewnie woda w wydechu teraz noce robią się chłodne/zimne pewnie dlatego dymi, jakby brał olej to chyba by był czarny albo coś w tych barwach
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Emil
- Posty: 100
- Rejestracja: 2006-05-03 19:57
- Galeria: viewtopic.php?t=8658
- Lokalizacja: Głogów
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Na poczatek sprawdzaj przez kilka dni czy ubywa ci plynu chlodzacego, jesli nie to glowica i szczelka cale. Piszez ze dopiero go kupiles... moze z jakis niewyjasnionych powodow w wydechu jest duzo wody i a uwierz mi ze ma sie gdzie zebrac by potem przez dlug czas odparowywac.
Rano gdy odpalisz przyloz reke do wydechu, jak mozesz to zrob to z kims kto doda kilka razy gazu. Zobaczysz co masz na rece, czy wode czy inne plyny ustrojeowe Proba.
PS> Ile km nim zrobiles?
Rano gdy odpalisz przyloz reke do wydechu, jak mozesz to zrob to z kims kto doda kilka razy gazu. Zobaczysz co masz na rece, czy wode czy inne plyny ustrojeowe Proba.
PS> Ile km nim zrobiles?
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Re: biały dym rano
Za mało szczegółowo opisałeś jak kopci ale "chyba "wiem co jest grane bo miałem podobnie w fordzie sierra.Ustawimy sie jakoś i pogadamy mój nr 886894437.mak500 pisze:Właśnie kupiłem probka 2 2.0 i mam problem taki że jak rano go pale to strasznie kopci, tak że star przy nim to pikuś. dym koloru białego więc pomyślałem uszczelka jednak po wymianie niewiele się zmieniło.
świec nie zalewa, zawory też nie mają śladu wody i jestem w kropce bo niwiem co czynić dalej, jak już się rozgrzeje to nie dymi
CO WY NA TAKI PRZYPADEK
Let The Galaxy Burn....
- el_talerzos
- Posty: 375
- Rejestracja: 2005-08-09 20:05
- Samochód: model wiadomy,94r 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=7985
- Lokalizacja: Łódź - Bournemouth
Kiedyś mi pisałeś, że przyczyną dymienia była lambda, teraz mówisz, że pompa. Co ma pompa do kopcenia podczas odpalania??? Pompuje za dużo wody do cylindrówel_talerzos pisze:Ja bym obstawiał pompę wody - też przed wymianą tak miałem i nie wiedziałem co, dopiero jak mi całkiem padła to wiedziałem jaka była przyczyna
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2006-09-20 10:23
Mimo, ze nie mam Forda tylko Mazdę 626 mam ten sam problem, bo ten sam silnik. Z forum mazdy dowiedziałem się że to pierścienie olejowe, i jestem w stanie w to uwierzyć, bo widziałem kilka razy zużyte silniki po 150 tys km. pierscień olejowy jest zapieczony. Do tego dochodzi sprawdzenie głowicy, wimiana uszczelniaczy, oleju, uszczelki, robocizna, koszt zamyka się gdzieś w 2,5 tys zł. Sporo, ale cóż, kupię drugi silnik i będzie to samo? Piszę w takiej sprawie, czy macie jekiś swój polecany warsztat Forda w okolicy Wawy, tani a dobry, bo jestem przekonany że to właśnie to o czym piszę, Kolega napisał że wymieniał uszczelkę pod głowicą, więc pewnie przejrzał głowicę. Ale na pewno ginie mu olej i przyczyną są pierscienie olejowe i czasami trzeba jeszcze robić głowice. Cóż wpakowałem się strasznie, ale teraz nie opyla mi się pchnąć samochodu.
MAZDA 626, 2.0 16V + SGI
- el_talerzos
- Posty: 375
- Rejestracja: 2005-08-09 20:05
- Samochód: model wiadomy,94r 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=7985
- Lokalizacja: Łódź - Bournemouth
Tofil sonda to swoją drogą - ale dopiero po wymianie pompy ranne kopcenie ustało - może to zbieg okoliczności - fakt, że jedno i drugie wymieniałem w podobnym czasie więc może pompa nie ma tu nic wspólnego - informuję jedynie o swoich spostrzeżeniach
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii
Azev 17" + eliptyczne montii
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
- mak500
- Posty: 78
- Rejestracja: 2005-02-21 19:29
- Samochód: probe2 94 2.2gt
- Galeria: viewtopic.php?t=21548
- Lokalizacja: Wolin
teraz to jestem prawie pewien że to olej jest przyczyną dymienia choć pewien nie jestem.
Dzięki wszystkim za pomysły
początkowo byłem zły na siebie że dałem się nabrać jak młody, ale urok probe taki już jest
jutro się biore za rozbieranie i sprawdze uszczelniacze na zaworach a potem w głąb silnika.
jak znajde przyczynę to napisze
i jeszcze jedno mnie nurtuje jak ustawić zapłon????????
na głowicy jak ktoś wie to proszę o pomoc z góry dzięki
narazie to brakuje mi turbiny z poprzedniego
Dzięki wszystkim za pomysły
początkowo byłem zły na siebie że dałem się nabrać jak młody, ale urok probe taki już jest
jutro się biore za rozbieranie i sprawdze uszczelniacze na zaworach a potem w głąb silnika.
jak znajde przyczynę to napisze
i jeszcze jedno mnie nurtuje jak ustawić zapłon????????
na głowicy jak ktoś wie to proszę o pomoc z góry dzięki
narazie to brakuje mi turbiny z poprzedniego
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Mak pisze:narazie to brakuje mi turbiny z poprzedniego
Zamienił stryjek siekierkę na kijek.
To żarty oczywiście.
Mak powiedz mi jaki masz kolor dwójeczki, bo wydaje mi się, że Cię widziałem ostatnio w Szczecinie. Chłopak był tak podobny do Ciebie, że szok. To była żółta dwójka.
Cholera, nie chce mi się wierzyć, że branie oleju może objawiać się bialutkim dymem. a też stawiałbym na wodę (płyn?)
Napisałeś, że jak się rozgrzeje, to dymienie znika. Myślę, że to nie wina oleju.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- mak500
- Posty: 78
- Rejestracja: 2005-02-21 19:29
- Samochód: probe2 94 2.2gt
- Galeria: viewtopic.php?t=21548
- Lokalizacja: Wolin
Ale niestety tak jest Jest to jasny, gęsty dym, smierdzący spalonym olejem. Mój tak ma od roku, płynu mi nie ubywa, za to oleju sporo.OLEY pisze:Cholera, nie chce mi się wierzyć, że branie oleju może objawiać się bialutkim dymem. a też stawiałbym na wodę (płyn?)
Napisałeś, że jak się rozgrzeje, to dymienie znika. Myślę, że to nie wina oleju.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2006-09-20 10:23
200% wina oleju, czasami nawet ubywa 1l na 1000 km, a płyn chłodzączy bez zmian.OLEY pisze:Cholera, nie chce mi się wierzyć, że branie oleju może objawiać się bialutkim dymem. a też stawiałbym na wodę (płyn?)
Napisałeś, że jak się rozgrzeje, to dymienie znika. Myślę, że to nie wina oleju.
Teraz mam już 3wingerman pisze: Nie wiem jak Policzy kogos kto ma 2 posty
MAZDA 626, 2.0 16V + SGI
- mak500
- Posty: 78
- Rejestracja: 2005-02-21 19:29
- Samochód: probe2 94 2.2gt
- Galeria: viewtopic.php?t=21548
- Lokalizacja: Wolin
Witam. odświerzam dość starego posta bo mam mały problem. mam probka 2.0 16v. ostatnio wymieniłem w nim panewki, pierścienie, uszczelniacze. głowica była sprawdzana, splanowana, zawory szlifowane itd. Mianowicie kopcenie oleju ustało ale tylko na jakiś czas. po około 3 tygodniach i 700 km przebiegu po wymianie przy odpalaniu po jakiś 10s wydobywa się niebieski dym z tłumika. trwa to przez jakąś minute a puźniej mogę gazować nawet do 6tys. rpm i tylko śladowe ilości dymu. czy to wina źle dotartych pierścieni czy jak. może ktoś z was ma jakiś pomysł.
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław