Nie wiem czy to normalne w 2.0, bo dziś odpaliłem silnik po raz pierwszy od kupna. Przy dodawaniu gazu i natychmiastowym puszczeniu strzelało z wydechu hehe prawie jak wrc.
szukałem w postach tematów lecz zbytnio nie znalazłem odpowiedzi, czy może to być cewka, świece lub kable, może coś jeszcze?
Strzela jak wrc
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Może się komus przyda
Najczęstszą przyczą strzałów w tłumik jest zbyt bogata mieszanka paliwo-powietrzna lub po prostu dziurawy wydech, ewentualnie zatkany katalizator.
Strzały w wydech to nic innego jak spalnie paliwa w wydechu... Skąd ono się tam bierze?
Albo jest za dużo paliwa w wydechu, albo jest za dużo powietrza i stad nawet dopuszcalene ilości strzelają( dziura w wydechu) albo zatkany kat gromadzi przed sobą cząstki paliwa (nawet w dopuszczalnej ilości w końcu się zbiorą w "kupę")
Zacznijcie od sprawdzenia tego drugiego, bo łatwiej...
Na zimnym silniku jest specjalnie podawana wzbogacona mieszanka i jeśłi na biegu jałowym doda się gazu a potem puści, to może strzelić.
Jeśłi chodzi o mieszankę to mozemy tu mieć do czynienia z następującymi elementami:
-brak spalania na jednym z cylindrów (np. kable WN lub świeca)
-za wysokie ciśnienia paliwa
- "lejący" wtryskiwacz
- uszkodzony zawór wydechowy(nie domykający się, zawieszony, nieszczelny)
- uszkodzony czujnik temperatury silnika
- zły kąt wyprzedzenia zapłonu (np. źle ustwiona wtyczka oktanowa lub nieprawidłowa odległość czujnika położenia wału od tarczy zębatej)
Flyke ; strzały w przelotówce jak najbardziej
Pzdr.
Najczęstszą przyczą strzałów w tłumik jest zbyt bogata mieszanka paliwo-powietrzna lub po prostu dziurawy wydech, ewentualnie zatkany katalizator.
Strzały w wydech to nic innego jak spalnie paliwa w wydechu... Skąd ono się tam bierze?
Albo jest za dużo paliwa w wydechu, albo jest za dużo powietrza i stad nawet dopuszcalene ilości strzelają( dziura w wydechu) albo zatkany kat gromadzi przed sobą cząstki paliwa (nawet w dopuszczalnej ilości w końcu się zbiorą w "kupę")
Zacznijcie od sprawdzenia tego drugiego, bo łatwiej...
Na zimnym silniku jest specjalnie podawana wzbogacona mieszanka i jeśłi na biegu jałowym doda się gazu a potem puści, to może strzelić.
Jeśłi chodzi o mieszankę to mozemy tu mieć do czynienia z następującymi elementami:
-brak spalania na jednym z cylindrów (np. kable WN lub świeca)
-za wysokie ciśnienia paliwa
- "lejący" wtryskiwacz
- uszkodzony zawór wydechowy(nie domykający się, zawieszony, nieszczelny)
- uszkodzony czujnik temperatury silnika
- zły kąt wyprzedzenia zapłonu (np. źle ustwiona wtyczka oktanowa lub nieprawidłowa odległość czujnika położenia wału od tarczy zębatej)
Flyke ; strzały w przelotówce jak najbardziej
Pzdr.
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 2006-04-18 11:30
- Samochód: Mitsubishi 3000GT
- Lokalizacja: Warszawa
strzały
Witam, u mnie jak probe zaczął strzelać to nie był to wydech ani katalizator tylko padający aparat zapłonowy. Nie wiem czy jest to też u Ciebie ale uważaj najpierw zapłaciłem 300 zł za wydech, potem stwierdzili, że to chyba cewka samochód stał prawie 3 miesiące a był to aparat.
Pozdro
Pozdro