Lisiu pisze:Jak sprawuje ci się ten BOV?
nie było z nim żadnego problemu?
Co do BOV-a to jestem bardzo zadowolony. Nie było żadnych problemów. Ale nie używałem innych więc nie mam porównania z innymi.
pytlar pisze:chodzi mi o to cos w miejscu oryginalnego przeplywomierza i filtra powietrza!? jakies cos z tymi rurkami niewiadomo gdzie:]
Lisiu dobrze powiedział. To "coś" zasysa powietrze z nadkola i dmucha wprost na stożek. Wierzcie lub nie, ale jest spora różnica w temperaturze silnika. Co do mocy to nie wiem nie sprawdzałem na hamowni.
lukasz16m pisze:ciekawi mnie na jakiej zasadzie działa ten układ własnej konstrukcji do płynnej regulacji ciśnienia doładowania.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
.Chyba że to jakaś atrapa
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
.A gdzie masz tą drugą turbinę.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jest to układ oparty na mikrokontrolerze AT89C51. Steruje on po przez serwo zaworem MBC. Obecnie pracuje nad nowszą wersją z pomiarem ciśnienia i taką regulacją żeby układ automatycznie utrzymywał zadane doładowanie.
A co do pytania o drugą turbinę. To jak mam to nazwać? Przecież nie wentylator! Wydaje się mi, że turbina to trafniejsze określenie.
Drzymek pisze:Samochód z zewnątrz wygląda bardzo fajnie, ale w silniku jest strasznie nakombinowane. Jak samochodzik jeździ?
Jakie ciśnienie na turbawce i przyspieszenie?
I nie mów mi że to coś do dmuchania zimnym powietrzem na stożek nazywasz "drugą turbiną" a auto Probe Twin Turbo
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Moim zdanie jeździe super, ale nie jeździłem innymi probami więc znowu nie mam porównania.
Napewno znacznie lepiej niż seryjny.
Ciśnienie to
narazie ok. 0.8Bar ponieważ jeszcze nie mam zegarów.
Niedługo odwiedzę hamownie to będą konkrety
A co do tej drugiej turbiny to przecież nie pisałem, że to FORD PROBE TWIN TURBO albo BI TURBO. Napisałem turbina bo to chyba lepsze określenie niż wentylator
A co do naklejek to przyznaje racje. Nie jest to najlepszy pomysł, ale nie odklejam ich z dwóch powodów. Po pierwsze dosyć długo już tam są i pewnie zostanie po nich ślad (jaśniejszy bądź ciemniejszy lakier), a dwa, że każdy kto staje obok na światłach zaczyna się ścigać. Więc jest ciekawiej
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)