Cut off
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
Cut off
Nie mogę znaleźć w archiwum więc piszę nowego posta, czy silnik 2.0 ma cut off? A jeśli tak to przy jakich obrotach ?
pzdr
pzdr
Probe II 2.0 93 USA
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
Bardzo was przepraszam że nie sprecyzowałem pytania, ale chciałem się dowiedzieć czegoś innego. A mianowicie "odcinanie paliwa w czasie hamowania silnikiem (CUT -OFF)", do jakich obrotów to działa i czy w ogóle to występuje w probe(ale myślę że na 100% tak). A co do tego o czym mówiliście to 2.0 16V odcina przy 6500 obrotów na górze
Probe II 2.0 93 USA
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Tykwy maszynka naprawdę do 8 tyś. się kręci nie tracąc przy tym przyspieszenia, powiem szczerze, że troszkę idzieSqad pisze:Zgadza się 6,5 to stanowczo za mało, też mam odcinke przy 8kTYKWA pisze:Ronin ale Ty masz 2.5 , a Roswell 2.0 , wiec nie mozna ich porównywac.
Ps. ja mam odciecie przy 8 tys. i wg. mnie 6,5 to za malo i przynajmniej ja ciagne sporo wyzej, a na wyniki nie narzekam
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 2006-08-22 16:44
- Galeria: viewtopic.php?t=9300
moje 2.5 kręcę do ciut powyżej 7k - jeżdżę na gazie, wiec nie wiem czy mi by coś odcięło...
odcina zapłon czy benzynę, czy coś innego?
jest coś takiego jeszcze jak "fuel cutout"
w dosłownym tłumaczeniu "wyłącznik paliwa" - taka żółta lampka, która mi się świeci po włączeniu zapłonu (nawet przy odpalaniu silnika :/ )
ale nie wiem na 100%
odcina zapłon czy benzynę, czy coś innego?
jest coś takiego jeszcze jak "fuel cutout"
w dosłownym tłumaczeniu "wyłącznik paliwa" - taka żółta lampka, która mi się świeci po włączeniu zapłonu (nawet przy odpalaniu silnika :/ )
wydaje mi się że to działa tak: jak jedziesz i zdejmujesz nogę z gazu to wtryskiwacze nie podają paliwa, bez względu na obroty, a jak jedziesz na luzie to komputer utrzyma prędkość obrotową ok 700...Roswell pisze:A odpowie mi ktoś w temacie ?
ale nie wiem na 100%
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
No to masz racje ale nie do końca, to działa tylko do jakiejś prędkości obrotowej różnie w różnych autach spotkałem się od 1200 do 2200 poniżej już podaje paliwo. Dla przykładu opel astra 1700 obrotów. A ja chcę się dowiedzieć ile to jest w probeKrzycho pisze: wydaje mi się że to działa tak: jak jedziesz i zdejmujesz nogę z gazu to wtryskiwacze nie podają paliwa, bez względu na obroty,
Probe II 2.0 93 USA
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
Mój też pięknie ciągnie do 7 tyś. obr. ale jako że mam moc max. przy 5600 obr. dociągam go generalnie do tych 6-6,5 tyś i zmieniam bieg bo po zmianie biegu spada mi w okolice 4-4,5 tyś. i jade na max momencie i znowu dociągam do mocy max. - to mi się w nim podoba - ten silnik nigdy nie ma dość obrotów
Co do zubożenia mieszanki podczas np. hamowania silnikiem - nie jest to tak że pomimo iż hamujemy silnikiem to jednak nadal jest wtryskiwana minimalna dawka paliwa(benzyny)?
Wydaje mi się że w silnikach wysokoprężnych podczas hamowania silnikiem jest tylko sprężana mieszanka powietrzna? Słychać to w TDI mojego brata jak daję gaz słychać delikatne cykanie pompo wtryskiwaczy jak się natomiast zdejmie nogę z gazu(hamowanie motorem) cykanie ustaje i na wskazaniu komputera chwilowe zużycie paliwa wynosi 0 l. Gdy już tak sobie jedziemy na biegu i silnik zejdzie na obrotach do swoich nominalnych 800-900 obr./min. znowu słyszymy pompowtryskiwacze(silnik pracuje pod obciążeniem). W dieslach z racji charakterystyki pracy(samozapłon) jest możliwe hamowanie silnikiem bez dawki paliwa a w benzynowych chyba nie. Ale tylko gdybam
Krzycho jak masz sekwencję mimo wszystko powinno być jakieś odcięcie zapłonu podczas jazdy na gazie bo komp czyta z map wtrysków benzyny?
Ja na BLOS(prosta instalacja) kręcę do 8 tyś. ale bardzo rzadko i głównie na postoju
Co do zubożenia mieszanki podczas np. hamowania silnikiem - nie jest to tak że pomimo iż hamujemy silnikiem to jednak nadal jest wtryskiwana minimalna dawka paliwa(benzyny)?
Wydaje mi się że w silnikach wysokoprężnych podczas hamowania silnikiem jest tylko sprężana mieszanka powietrzna? Słychać to w TDI mojego brata jak daję gaz słychać delikatne cykanie pompo wtryskiwaczy jak się natomiast zdejmie nogę z gazu(hamowanie motorem) cykanie ustaje i na wskazaniu komputera chwilowe zużycie paliwa wynosi 0 l. Gdy już tak sobie jedziemy na biegu i silnik zejdzie na obrotach do swoich nominalnych 800-900 obr./min. znowu słyszymy pompowtryskiwacze(silnik pracuje pod obciążeniem). W dieslach z racji charakterystyki pracy(samozapłon) jest możliwe hamowanie silnikiem bez dawki paliwa a w benzynowych chyba nie. Ale tylko gdybam
Krzycho jak masz sekwencję mimo wszystko powinno być jakieś odcięcie zapłonu podczas jazdy na gazie bo komp czyta z map wtrysków benzyny?
Ja na BLOS(prosta instalacja) kręcę do 8 tyś. ale bardzo rzadko i głównie na postoju
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth...
Young men - enjoy with Your youth...
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
W moim 2.0 też pokazuje chwilowe zużycie 0l/100km - ale to jeszcze nic nie znaczy. I wtedy raczej nic nie usłyszę z powodu basu tłumika.Ronin pisze:...jak się natomiast zdejmie nogę z gazu(hamowanie motorem) cykanie ustaje i na wskazaniu komputera chwilowe zużycie paliwa wynosi 0 l...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
Masz wskaźnik chwilowego zużycia paliwa? To może powiesz przy jakich obrotach przy hamowaniu silnikiem zaczyna wskazywać więcej niż 0?Robert pisze:W moim 2.0 też pokazuje chwilowe zużycie 0l/100km - ale to jeszcze nic nie znaczy. I wtedy raczej nic nie usłyszę z powodu basu tłumika.Ronin pisze:...jak się natomiast zdejmie nogę z gazu(hamowanie motorem) cykanie ustaje i na wskazaniu komputera chwilowe zużycie paliwa wynosi 0 l...
A do Ronina tak w benzynce działa to całkowicie, nawet niektóre gaźnikowce miały coś takiego ale to nie odcinało właśnie całkowicie, ale sporo zmniejszało zużycie paliwa.
Probe II 2.0 93 USA
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Emil
- Posty: 100
- Rejestracja: 2006-05-03 19:57
- Galeria: viewtopic.php?t=8658
- Lokalizacja: Głogów
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Emil
- Posty: 100
- Rejestracja: 2006-05-03 19:57
- Galeria: viewtopic.php?t=8658
- Lokalizacja: Głogów
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje