Wedlug ktoregos pisma tuningowego (nie pamietam bo dawno czytalem ale prawdopodobnie GT) filtry Pipercross sa bardzo dobre stosunkowo jakosc/cena. Te z gabki. Nie trzeba ich specjalnie pielegnowac olejkami i woda ich nie niszczy. Robili testy na hamowni z Honda Prelude i porownywali z innymi.
Wydzieliłem wszystkie posty nie na temat do nowego wątku z dotychczasowego dotyczącego fabrycznego filtra powietrza do II-gen.
Jak dla mnie to jakieś bajki dotyczące tego stożka. Tak jak już wcześniej wspomniano, żeby urwać te 1,5s to albo wcześniej miałeś poprzedni filtr uświniony na maksa, albo porównałeś różnicę w pomiarach między najgorszym swoim startem, a takim który wyszedł Ci nieco lepiej. Nie za każdym razem uda się tak samo pojechać, aby pomiar był miarodajny. A to w innym momencie zmienisz bieg, a to mniej zamielisz kołami w miejscu, itp.
Jeśli chodzi o wyniki, to myślę, że są trochę naciągane. Większość wie jaki egzemplarz 2.0 ja mam i w jakim on jest stanie technicznym i jak się zbiera. Mam zrobiony kompletny dolot i na chwilę obecną dłubnięty calutki wydech 2" z kwasówki i moje wyniki oscylują na granicy 9s.
G-tech jest bardzo nieprecyzyjnym urządzeniem. Jedyną jego zaletą nie jest pomiar, a w miarę dobra powtarzalność wyników.
Prościej. Zmierz się ze stockową 2.0 z okolic Sam stożek nie pozwoli zerwać Ci 0.7s. do setki. Nie ma takiej fizycznej możliwości Swoje wyniki powinieneś uznać za błąd pomiaru. Piszesz jeszcze że pomiar był robiony na mokrej nawierzchni, to pewnie na suchej osiągnął by czas jak V-ka 7.5s
Oj panowie no... kolega cieszy się bo wydał 450zł na cudowny filtr i teraz odczuwa poprawę... ważne że jest zadowolony a co jego probek potrafi to się z czasem okaże...
Nie no czytam i zaraz padne na plecy ze smiechu.Kolego co ty za bzdury tu wypisujesz kolejny temat typu magiczny kabelek. To jak ja sciagne calkowicie filtry na moment i zostawie sama przeplywke to urwe ze 2 sekundy w swojej Vce.
Podsumowujac ze wierzyc w to co pisza producenci to stozek 1.5 s uklad wydechowy 2s i po co robic tuning jak RX na cholere
no masakra......................
Nie obraz sie kolego ale jestes typowym posiadaczem tgz cali lub bmw e35 opowiadasz bajki a nie masz zielonego pojecia o tym.co ze stozkiem to pewnie Vmax masz ze 240 prawda???sami siebie oszukujecie.Twoje autko i mozesz robic z nim co chcesz obwiesic diodami(taki temat tez miales) napakowac stozkow magnetyzerow itp. ale jak piszesz to na forum to nie licz ze cie nie zjada za takie bajki.Ja to zrobie na pewno
Ale RX a auto jeździ przewiózł mnie to wiem co mówię. Ale on nie ograniczył sie do filtra i kabelka ale zrobił wiele więcej i nie mówi o zejściu o 1.5 sekundy do setki. Pozdrawiam
Dee Jay pisze: Może te niebieskie diody też dodają mocy
A nie wiem czy słyszeliście że przyciemnione szyby też mocy dodają. Z tym że te przyciemnione folią to niewiele bo raptem 5 do 10 koni zależy od koloru folii. Ale te przyciemnione tak profesjonalnie przez specjalistów dokładają minimum 20 koni i wzwyż
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
Przypominam co poniektórym, że to nie Osobliwości, a dział techniczny i wymaga się tutaj trzymania ściśle tematu.
Chyba sami nie chcecie żeby nadużywać brzytwy
Eeee moglby mi ktos powiedziec co ten filmik przedstawia bo widze jezdzace w jedna i druga strone probe i nic wiecej ja tez moge pojezdzic z g-techem i powiedziec ze zalozlyme neony i urwalem 2 s do setki. Skoro urywa 1.7 do s to o ile wzrosla moc auta prosze wynikz hamowni przed i po zalozeniu filtra to w tedy podyskutujemy
...w niebie mnie nie chcą, a w piekle boją się, że nim zawładnę ...
Czarne 2.5V6 USA 92r