KL-ZE
- vitek
- Klubowicz
- Posty: 1749
- Rejestracja: 2007-11-22 17:26
- Galeria: viewtopic.php?t=13010
- Lokalizacja: Skarżysko
- rabull
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-03-24 10:14
- Galeria: viewtopic.php?t=13456
- Lokalizacja: Koszalin
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
(w)Bite KL02 powiadasz? Nie dość, że KL, to szrot
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- rabull
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-03-24 10:14
- Galeria: viewtopic.php?t=13456
- Lokalizacja: Koszalin
rabull pisze:siemanko a jak jest wbite KL02 to co to oznacza ?
Robert pisze:(w)Bite KL02 powiadasz? Nie dość, że KL, to szrot
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=11994
że to jest KL,ot corabull pisze:że co ?
w wolnym tłumaczeniu (moim )In Japan, the 2.5L V6 was the higher performance KL-ZE. In Europe and America, the 2.5L V6 was a lower performance KL-DE (often incorrectly referred to as the KL-03) and the 2.0L was the FS or FS-DE. The primary difference of the Japanese version is that it lacked an emissions control component called Exhaust gas recirculation that is required by law in North America and Europe.
W Japonii, stosowano silnik 2.5l V6 o wyższych osiągach KL - ZE. W Europie i Ameryce, stosowano silnik2.5L V6 o niższych osiągach KL - DE (często niepoprawnie zwany KL -03) i w wersji 2.0 L stosowano FS albo FS - DE. Najważniejszą różnica japońskiej wersji jest to, że to brakowało zaworu recyrkulacji spalin , który jest wymagany prawnie/przepisowo w USA i Europie.
to jest tutaj
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Probe
a tutaj też coś na temat klze
http://www.geocities.com/viv95pgt/klze.html
http://www.geocities.com/motorcity/5335/klze.htm
http://www.streetimports.com/product_details.asp?id=962
- rabull
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-03-24 10:14
- Galeria: viewtopic.php?t=13456
- Lokalizacja: Koszalin
- rabull
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-03-24 10:14
- Galeria: viewtopic.php?t=13456
- Lokalizacja: Koszalin
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Po ilości kabli zapłonowych?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- rabull
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-03-24 10:14
- Galeria: viewtopic.php?t=13456
- Lokalizacja: Koszalin
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Jeśli dam radę na palcach jednej ręki, to nie jest to GT.
Pełen wykaz różnic znajdziesz na performanceprobe (adres tutaj), najważniejszą i definitywnie odróżniającą dwójkę GT od nie-GT jest silnik (V6 vs R4), stąd moja odpowiedź.
Pełen wykaz różnic znajdziesz na performanceprobe (adres tutaj), najważniejszą i definitywnie odróżniającą dwójkę GT od nie-GT jest silnik (V6 vs R4), stąd moja odpowiedź.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- rabull
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-03-24 10:14
- Galeria: viewtopic.php?t=13456
- Lokalizacja: Koszalin
zaraz sobie poczytam dzięki ziomek jak chcesz to potrafisz człowieka naprowadzić
w sumie to mam to wszystko co jest napisane w wersji gt oprócz znaczków GT i nie mogę znaleźć nic o różnicy silnika podpowiedz kolego coś jeszcze jak z numeru vin wynika że gt to tak jest czy może być inaczej ?
w sumie to mam to wszystko co jest napisane w wersji gt oprócz znaczków GT i nie mogę znaleźć nic o różnicy silnika podpowiedz kolego coś jeszcze jak z numeru vin wynika że gt to tak jest czy może być inaczej ?
probeII(96r) 2.5 24v
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- n-x
- Posty: 108
- Rejestracja: 2008-03-27 20:57
- Galeria: viewtopic.php?t=13537
- Lokalizacja: Kraków
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Caly silnik KLZE to wydatek ok 4000tys (silnik uzywany oczowiscie) do tego koszt przepustki i kompa,bo bez tego nie ma sensu silnika zmieniac.
Za taka kaske to powinienes ze zwyklego KL wyciagnac taka moc jak ma KLZE oczywiscie oszczedzajac na robociznie. Zawsze tez mozesz uturbic KL ale ile to pociagnie nie wiadomo.
Kosz samego kolektora dolotowego z przepustka to ok 300-500zl ale sam kolektor nic Ci nie da.Jak juz zaczynasz bawic sie w przerabianie to lepiej idz na calosc to wtedy beda efekty inaczej odradzam.
Za taka kaske to powinienes ze zwyklego KL wyciagnac taka moc jak ma KLZE oczywiscie oszczedzajac na robociznie. Zawsze tez mozesz uturbic KL ale ile to pociagnie nie wiadomo.
Kosz samego kolektora dolotowego z przepustka to ok 300-500zl ale sam kolektor nic Ci nie da.Jak juz zaczynasz bawic sie w przerabianie to lepiej idz na calosc to wtedy beda efekty inaczej odradzam.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
- jarsonik
- Posty: 993
- Rejestracja: 2007-07-22 12:03
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13697
- Lokalizacja: Białystok
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Nie wiem ja nie mam KLZE. ale mysle za jak zaturbisz to bedzie ci wiecej palic niz KLZE.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
KLZE ma tą zaletę że jest pewniejszy jeśli chodzi o trwałość niż zwykły KL + turbo
A co do spalania. Jeśli pyta się o spalanie to nie powinn pytać się o podkręcanie mocy bo to w parze nie idzie
A co do spalania. Jeśli pyta się o spalanie to nie powinn pytać się o podkręcanie mocy bo to w parze nie idzie
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
każdy marzy o ekonomicznej rakiecie, są turbo diesle lecz nie ma tam takiej radochy z jazdy jak w benzyniakach, czy się mylę?Dee Jay pisze:KLZE ma tą zaletę że jest pewniejszy jeśli chodzi o trwałość niż zwykły KL + turbo
A co do spalania. Jeśli pyta się o spalanie to nie powinn pytać się o podkręcanie mocy bo to w parze nie idzie
- rabull
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-03-24 10:14
- Galeria: viewtopic.php?t=13456
- Lokalizacja: Koszalin
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
- rabull
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-03-24 10:14
- Galeria: viewtopic.php?t=13456
- Lokalizacja: Koszalin