Robił mi z tym ogrzewaniem autoelektryk jakieś pół roku temu i działało ale mi się wydaje że cykało gdzieś nad bezpiecznikami w kabinie. Ale może się mylę.
A nie wiesz Robert może jak jest zrealizowane podtrzymanie napięcia na ten przekaźnik? Bo po wciśnięciu przycisku przekaźnik zasterowuje i trzyma. Jak się wyłączy stacyjkę to znowu trzeba zasterować przyciskiem bo po wyłączeniu stacyjki rozłącza przekaźnik. Tak mi to działało ale się spinkoliło.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
To jest jakiś specjalny przekaźnik że po zasterowaniu cewki sam trzyma czy może jakiś inny moduł tym steruje jeszcze oprócz przekaźnika?
Z tego co analizuje schemat to widzę, że za całe sterowanie i podtrzymanie przekaźnika odpowiada przełącznik od załączania ogrzewania szyby. Z przełącznika lecieć ma plus na wtyczkę c200 a potem na c418 na cewkę na przekaźniku?
Czyli wynika z tego, że w sumie jak mam spierniczony ten przekaźnik to mogę zastosować jakiś normalny 12V z innego samochodu. O ile oczywiście po przyciśnięciu przycisku dostanę plusa na przekaźnik (styk 663)?
Dobrze myślę?
P.S. Tak z ciekawości jeszcze zapytam, po co leci plus z przycisku sterowania ogrzewaniem na PCM? Co PCM ma do ogrzewania tylnej szyby?