Szkoda, że nie pokazałeś przodu - sądząc po samym tyle na lewym zdjęciu (tym z płytką obwodu ciśnienia oleju) masz licznik od 3.0 (MTX/ATX), a na prawym 2.2 (bez turbo, też manual i automat), więc oba nie powinny mieć wskaźnika TURBO BOOST pod obrotomierzem.
2.2 GT MTX ma trochę inaczej poprowadzone przewody biały i żółty (trochę wyżej podłączone - tam, gdzie na swoim zdjęciu masz 2 białe śrubki na prawo od płytki, biały na prawo i w górę od żółtego), a w automacie są jeszcze dodatkowo dwa przewody (niebieski i zielony) przy tejże płytce.
Tylko dotyczy to rocznika 1992 - niestety źródła milczą nt. jedynek GT'93 - może popraw w końcu stopkę zgodnie z VINem, następnym razem nie będę się wysilał, by udzielić odpowiedzi dot. nieistniejącego modelu.