Szumy, gwizdanie przy lusterkach powyżej 110km/h??
- CBR
 - Posty: 1877
 - Rejestracja: 2009-02-06 00:20
 - Samochód: No Probe
 - Galeria: viewtopic.php?t=15220
 - Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
 
Re: Szumy, gwizdanie przy lusterkach powyżej 110km/h??
Mam klucz do świec do Probka, wpadnij to ci pożyczę.
			
			
									
						
							No Probe no problem. Ufff...
			
						
- maras_eko
 - Posty: 106
 - Rejestracja: 2012-03-18 22:13
 - Samochód: 2,5 GT 1996
 - Galeria: viewtopic.php?t=20170
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
Re: Szumy, gwizdanie przy lusterkach powyżej 110km/h??
jak dzwoniłeś to już zakładaliśmy kable. Trochę się zdziwiłem jak tel odebrała kobieta. Aż sprawdziłem czy dobrze zadzwoniłem. Trochę mnie przytkało bo nie wiedziałem jak masz na imię a nie chciałem pytać jest CBR hehehe. Są plusy tej wizyty. Poznałem chłopaków z klubu Hondy. Mają swój warsztat i coś tam dłubią i za małą kase naprawiają Hondy z Poznania. Warsztat mają kilka metrów od mojego garażu więc zawsze na kanał będę mógł podjechać w razie w... Koleś ma CRXa 200 KM - z nim nie chciałbym się brać a z zewnatrz nie wygląda za ciekawie 
 szkoda tylko że PB nie robią 
			
			
									
						
										
						- CBR
 - Posty: 1877
 - Rejestracja: 2009-02-06 00:20
 - Samochód: No Probe
 - Galeria: viewtopic.php?t=15220
 - Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
 
Re: Szumy, gwizdanie przy lusterkach powyżej 110km/h??
Odebrała Żona 
 
Ja w dzień śpie po nocy i Aga odbiera moje telefony
			
			
									
						
							Ja w dzień śpie po nocy i Aga odbiera moje telefony
No Probe no problem. Ufff...
			
						
- avel
 - Posty: 466
 - Rejestracja: 2009-04-26 17:16
 - Samochód: Probe II 2.0 1994
 - Galeria: viewtopic.php?t=20438
 - Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie
 
Re: Szumy, gwizdanie przy lusterkach powyżej 110km/h??
Co do regulacji szyb.
Manual opisuje dość dokładnie jak to zrobić, w załączniku możecie znaleźć jak to zrobić (po angielsku -> tłumaczenia robi google
 )
Ja ustawiałem swoje po działaniach lakiernika dwa lata temu, bo jego chłopaki kompletnie mi wszystko rozregulowali.
Kluczowe w ustawieniu są dwie rzeczy: wysokość szyby i kąt pochylenia.
Metoda sprawdzenia jest następująca.
Dla wysokości. Podnosimy szybę na full i robimy kreskę na końcu szyby, jak opuścimy to ta kreska powinna być 3-4 mm od górnej krawędzi. Z przodu szyby powinna ona wystawać 1-2mm ponad uszczelkę.
Dla pochylenia. Otwieramy drzwi i potem domykamy je tak żeby tylko górna część dotknęła uszczelki, szczelina u dołu szyby powinna być od 14-19mm
U mnie przy 160 km/h nic gwiżdże, chyba że mocno wieje a ja jadę pod wiatr, no ale wtedy suma prędkości jest ze 220.
			
							Manual opisuje dość dokładnie jak to zrobić, w załączniku możecie znaleźć jak to zrobić (po angielsku -> tłumaczenia robi google
Ja ustawiałem swoje po działaniach lakiernika dwa lata temu, bo jego chłopaki kompletnie mi wszystko rozregulowali.
Kluczowe w ustawieniu są dwie rzeczy: wysokość szyby i kąt pochylenia.
Metoda sprawdzenia jest następująca.
Dla wysokości. Podnosimy szybę na full i robimy kreskę na końcu szyby, jak opuścimy to ta kreska powinna być 3-4 mm od górnej krawędzi. Z przodu szyby powinna ona wystawać 1-2mm ponad uszczelkę.
Dla pochylenia. Otwieramy drzwi i potem domykamy je tak żeby tylko górna część dotknęła uszczelki, szczelina u dołu szyby powinna być od 14-19mm
U mnie przy 160 km/h nic gwiżdże, chyba że mocno wieje a ja jadę pod wiatr, no ale wtedy suma prędkości jest ze 220.
- Załączniki
 - 
			
		
		
				
- Probe II ustawienie szyb.pdf
 - (48.71 KiB) Pobrany 242 razy
 
 
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było 
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
			
						Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest