nie chce mi zapalić- czy to może wina pompy??
nie chce mi zapalić- czy to może wina pompy??
Witam wszystkich!!
Jestem tu nowy i potrzebuje waszej pomocy, a mianowicie mam Probka 2,2GL automata i nie chce mi zapalić. Wymieniłem już w nim filtr powietrza, przepływomierz, filtr paliwa i pompę paliwa- olej i świece są w miarę dobre. Tylko problem mój polega na tym że wymieniłem pompę na mocniejszą i czy czasem to nie jest powodem że mi sie zalewają świece?? Bo iskra jest miodzio tylko że jak przekręce silnikiem to sie zaraz zalewają. Wczoraj wyczyściłem wtryski bo było w nich "troche" brudu a dokładnie rdzy no ale dalej nic- nie chce zapalić i sie zalewa.
Czy jak dam tą słabszą pompę to mi to coś da?? Bo okazało sie że tamta pompa jest dobra
Pomóżcie.
Pozdroofka
Jestem tu nowy i potrzebuje waszej pomocy, a mianowicie mam Probka 2,2GL automata i nie chce mi zapalić. Wymieniłem już w nim filtr powietrza, przepływomierz, filtr paliwa i pompę paliwa- olej i świece są w miarę dobre. Tylko problem mój polega na tym że wymieniłem pompę na mocniejszą i czy czasem to nie jest powodem że mi sie zalewają świece?? Bo iskra jest miodzio tylko że jak przekręce silnikiem to sie zaraz zalewają. Wczoraj wyczyściłem wtryski bo było w nich "troche" brudu a dokładnie rdzy no ale dalej nic- nie chce zapalić i sie zalewa.
Czy jak dam tą słabszą pompę to mi to coś da?? Bo okazało sie że tamta pompa jest dobra
Pomóżcie.
Pozdroofka
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
Nie pisz, że jesteś nowy i masz problem bo cię zaraz zjadą jak psa.
Tu masz temat do witania się.
Ale wracając do tematu, silniejsza pompa nie ma nic wspólnego z zalewaniem świec. Na listwie wtrysków masz coś takiego jak zawór który reguluje ciśnienie paliwa, tak więc mniejsza większa pompa nie ma znaczenia, no chyba, że będzie za słaba to co innego. Może masz coś właśnie z tym zaworem, i teraz ci ciśnienie wali do garów.
Tu masz temat do witania się.
Ale wracając do tematu, silniejsza pompa nie ma nic wspólnego z zalewaniem świec. Na listwie wtrysków masz coś takiego jak zawór który reguluje ciśnienie paliwa, tak więc mniejsza większa pompa nie ma znaczenia, no chyba, że będzie za słaba to co innego. Może masz coś właśnie z tym zaworem, i teraz ci ciśnienie wali do garów.
- DENAT
- Posty: 206
- Rejestracja: 2003-10-24 13:39
- Galeria: viewtopic.php?t=13615
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Miałem podobny problem przy zapalaniu mojego probka. Ale tylko w momencie jak był zimny. Spróbuj wyciągnąć wtyczkę z czujnika płynu w chłodnicy to ten koło dwóch innych koło termostatu (ta największa ). Jak był zimny to za cholere nie umiałem go zapalić gdy była wtyczka wsdzona. Po wyciagnięciu zapalał bez problemu ale PAMIETAJ żeby jak zapalisz samochód wsadzić tą wtyczkę spowrotem. To ustabilizuje obroty bo tak beda Ci falować. Może to Ci pomoże. Pozdrawiam.
Były: ELEONORA FORD Probe 2.2 GT '89 ELEONORA II FORD Probe 2.0 16v '96
Obstawiam że Endrju nie ma tego czujnika. Że ma tylko na dole i to wszystko, ty masz GT 89 a Endrju GL 90. No chyba że się pomyliłem to przepraszam.DENAT pisze:Miałem podobny problem przy zapalaniu mojego probka. Ale tylko w momencie jak był zimny. Spróbuj wyciągnąć wtyczkę z czujnika płynu w chłodnicy to ten koło dwóch innych koło termostatu (ta największa ). Jak był zimny to za cholere nie umiałem go zapalić gdy była wtyczka wsdzona. Po wyciagnięciu zapalał bez problemu ale PAMIETAJ żeby jak zapalisz samochód wsadzić tą wtyczkę spowrotem. To ustabilizuje obroty bo tak beda Ci falować. Może to Ci pomoże. Pozdrawiam.
- Witek.w-wa
- Posty: 272
- Rejestracja: 2003-12-09 13:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
Czujnik z chłodnicy odłączyłem, wtryski już wczoraj przeczyściłem bo było w nich sporo brudu a dokładnie to rdzy - listwę do wtrysków też wyczyściłem. No i niestety dalej nie chce zapalić Chyba sobie jednak musze kupić te świece, a jak wtedy nie odpali to coś tam chyba będzie z elektroniką coś mi sie tak zdaje. No cóż trzeba będzie kombinować dalej.
Pozdroofka
Pozdroofka
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
To z tymi cewkami i przewodami to zobacze ale raczej są dobre. A kodów błędów niestety nie sprawdziłem- jeśli chodzi o program do tego to go nie posiadam. a mechanicy tym bardziej, nawet w serwisie Forda niemieli programu do niego. Jak by ktoś miał takowy programik i by sie chciał nim podzielić to bardzo chętnie skorzystam: endrju07@o2.pl
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
- DENAT
- Posty: 206
- Rejestracja: 2003-10-24 13:39
- Galeria: viewtopic.php?t=13615
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Ja bym też reflektował na ten opis. Bo mam kijowy i nie wiem który kabel podłączyć/odłączyć. Opis tam kiedyś miałem ale go gdzieś zgubiłem. Aha i jak odczytać póżniej ten sygnał z lampki Check Engine żeby dopasować go z tabelą błędów. Tabele z mojego 89 GT mam.
Były: ELEONORA FORD Probe 2.2 GT '89 ELEONORA II FORD Probe 2.0 16v '96
- DENAT
- Posty: 206
- Rejestracja: 2003-10-24 13:39
- Galeria: viewtopic.php?t=13615
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
A to przepraszam nie wiedziałem. A może Sqad ty wiesz o co chodzi bo mam ten problem do dzisiaj. Co nawala? Od razu zaznaczam że termostatu nie mam. Czy to może być od tego.Sqad pisze:Obstawiam że Endrju nie ma tego czujnika. Że ma tylko na dole i to wszystko, ty masz GT 89 a Endrju GL 90. No chyba że się pomyliłem to przepraszam.DENAT pisze:Miałem podobny problem przy zapalaniu mojego probka. Ale tylko w momencie jak był zimny. Spróbuj wyciągnąć wtyczkę z czujnika płynu w chłodnicy to ten koło dwóch innych koło termostatu (ta największa ). Jak był zimny to za cholere nie umiałem go zapalić gdy była wtyczka wsdzona. Po wyciagnięciu zapalał bez problemu ale PAMIETAJ żeby jak zapalisz samochód wsadzić tą wtyczkę spowrotem. To ustabilizuje obroty bo tak beda Ci falować. Może to Ci pomoże. Pozdrawiam.
Były: ELEONORA FORD Probe 2.2 GT '89 ELEONORA II FORD Probe 2.0 16v '96
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
- Natan
- Posty: 1521
- Rejestracja: 2005-03-13 22:13
- Samochód: IIGen 95' 2,5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=7333
- Lokalizacja: Zawidów
nie odpala
WITEK MOŻE MIEĆ RACJĘ JA TAK MIAŁEM ZOBACZ NA TO USTROJSTWO LEKKIE STUKNIĘCIE I NIE WIESZ CO MASZ ZROBIĆ A WYSTARCZY WCISNĄĆ GUZIK I JEDZIESZ DALEJ W MOIM PROBASIE JEST TO W BAGAŻNIKU PO LEWEJ STRONIE TAM GDZIE JEST ZBIORNIK NA WODĘ DO WYCIERACZKI Nataniahu pozdro
niebardzo wiem bo dałem to znajomemu który sam sobie skonstruowałMarcos pisze:Apropos czyszczenia wtrysków : Moglibyście powiedzieć jak je wyczyścić o czym pamiętać i co należy wiedzieć??
bo bym sobie w swoim wyczyścił tak dla wewnętrznego spokoju
Może będzie lepiej chodził
takie urządzonko do czyszczenia wtrysków
wkażdym razie trzeba do tego je wymontować
wiem że do tego używa się ogólnie dostępnych środków do czyszczenia wtryskiwaczy
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
Ja niestety niemiałem pod ręką żadnych płynów do czyszczenia wtrysków i niewiem czy dobrze zrobiłem ale wyczyściłem je naszym popularnym Nitro- kompresorem przedmuchałem no i wyglądały na dobrze działające bo przepuszczały powietrze jak sie je załączyło. Ale tak do końca to niewiem czy działają poprawnie.
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
No więc sprawdziłem mu kody błędów i niemiał żadnego, wymieniłem świece na nowe i dalej nie chce odpalić. Co może mu jeszcze nie pasować....... I nawiew mi jeszcze nie działa - czy to może mieć coś z tym wspólnego raczej chyba nie. Jak ktoś będzie miał jeszcze jakiś pomysł na odpalenie go to bym sie cieszył jak by sie ze mną podzielił. A jeszcze- jak wymieniłem te świece to tych nowych tak nie zalewa. To ja myśle dalej co by tu zrobić, chociaż już nie mam koncepcji na to.
pozdro 4 all
pozdro 4 all
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Doradzę ci tak skontaktuj się z kimś co ma probka niedaleko ciebie przełóżcie kompa i sprawdzi wtedy sprawdzi a jeśli to nie pomoże to weź spróbuj go odpalić z popychu pociągnij go samochodem albo ciągnikiem. A i sprawdzi czy pod kopułą zaworów wszystko gra jak go na rozruszniku zakręcisz. Może coś pomoże !!!!!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
No to właśnie sie próbuje skontaktować z jednym ale narazie bez skutku. A po drugie to mi powiedz jak automata idzie na zaciąg wziąć, bo ja np. nie wiem. Zobacze dzisiaj co by jeszcze pokombinować. a jeszcze mam pytanko:
jak sie liczy cylindry -> od paska czy od rozdzielacza
bo przeważnie sie liczy od paska no nie:?:
jak sie liczy cylindry -> od paska czy od rozdzielacza
bo przeważnie sie liczy od paska no nie:?:
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
No mi sie też tak zdaje że od lewej do prawej sie je liczy. A na rozdzielaczu jest kolejność 2,1,3,4 czy to może tu dużo zmienić? bo kable mam podpięte na rozdzielaczu normalnie a na świecach tak jak pisze na rozdzielaczu. takie jakoś to dziwne jest według mnie. a według was?
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz