Vertical Door Kit (LSD - Lambo Style Doors)
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
No ja wam powiem że też bym sie pisał na taki Kit. Ale ten który to opatentuje będzie miał troche roboty- tyyyyle zamówień będzie
Trzeba by było opracować jakąś linię produkcyjną. Aż sie nieumie doczekać aż takie cosik będzie działało bez zarzutu- mówie o zawiasach
pozdro
Trzeba by było opracować jakąś linię produkcyjną. Aż sie nieumie doczekać aż takie cosik będzie działało bez zarzutu- mówie o zawiasach
pozdro
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
czyli jak dobrze zrozumiałem ,chętnych na takie zawiaski jest więcej???no problem.....powiedzcie mi tylko jak do Probe założyć hak,a po dopracowaniu zawiasu melduję się na najbliższym zlocie z przyczepką pełną zawiasów.... (pod warunkiem że do tego czasu zdobędę ten cholerny czujnik od turbiny ).......
Jeśli ci chodzi o taki normalny hak na przyczepke to ja ci moge zdradzić ten problem. Ja w moim wykręcałem ten hak dokładnie dwa dni bo sie niedało wykręcić śrub.
No więc hak się trzyma na ośmiu śrubach: 4 są ulokowane na końcach haka a niedaleko kół- trzyma sie na dwóch ceownikach które sie tak wkłada że wpierw do jednej dziury do auta i ten sam koniec musi wejść do drugiej dziury. Tak na dwóch stronach. I mamy już 4 śruby zakręcone. Te 4 są luzik, ale niestety następne 4 to horror. Dwie są między jedną blachą, hakiem a drugą blachą z auta. Jeszcze dodam że ja miałem te śruby z takimi blachami żeby je szło odkręcić. One są ulokowane tak gdzieś jedna niedaleko tłumika a druga tak samo po drugiej stronie. Siudma i ósma są nad tymi dwoma co są między blachami.
Jeśli to ci wystarczy to sie ciesze że mogłem pomóc. Ja miałem tak pozakręcane i dwa dni się męczyłem z odkręceniem bo mi sie te blachy na tych śrubkach jednych okręciły na około i prze..bane. ale tam jak sie pokombinuje to klucz wejdzie między te blachy tak żeby złapać tą śrubke.
Ale sie rozpisałem. Oka już kończe.
Ja miałem 8 śrub- niewiem jak inni mają.
pozdro
No więc hak się trzyma na ośmiu śrubach: 4 są ulokowane na końcach haka a niedaleko kół- trzyma sie na dwóch ceownikach które sie tak wkłada że wpierw do jednej dziury do auta i ten sam koniec musi wejść do drugiej dziury. Tak na dwóch stronach. I mamy już 4 śruby zakręcone. Te 4 są luzik, ale niestety następne 4 to horror. Dwie są między jedną blachą, hakiem a drugą blachą z auta. Jeszcze dodam że ja miałem te śruby z takimi blachami żeby je szło odkręcić. One są ulokowane tak gdzieś jedna niedaleko tłumika a druga tak samo po drugiej stronie. Siudma i ósma są nad tymi dwoma co są między blachami.
Jeśli to ci wystarczy to sie ciesze że mogłem pomóc. Ja miałem tak pozakręcane i dwa dni się męczyłem z odkręceniem bo mi sie te blachy na tych śrubkach jednych okręciły na około i prze..bane. ale tam jak sie pokombinuje to klucz wejdzie między te blachy tak żeby złapać tą śrubke.
Ale sie rozpisałem. Oka już kończe.
Ja miałem 8 śrub- niewiem jak inni mają.
pozdro
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Mi sie osobiście hak w takim autku niepodoba, toteż go zaraz odkręciłem. A jak niemasz w dowodzie wpisane że niemożesz mieć haka to tylko go zakładasz jedziesz na stacje dajesz 60zł więcej na opłaty i ci podbijają na hak. Keine problem. Ale szkoda kasy i wyglądu jak sie go niewykorzystuje.
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Nooooo- Nareszcie. To teraz zobowiązuje wszystkich zainteresowanych żeby zobaczyli w swoim okręgu czy są takie siłowniczki o wartości 2500. Zawsze to można zrobić tak że enduro zrobi zawiasy a ktoś drugi przypędzi na zlocik z bagażnikiem pełnym gazrurek..... Myśle że pomysł dobry tylko go zrealizować.
A te zawiaski działają tak jak mają działać?? Jaki mają kąt otwarcia w bok i w góre?? Czy trzeba mosno przerabiać błotniki albo coś żeby tam weszły i działały prawidłowo?? Ile waży jeden... Wiem wiem- same pytania, ale innych klubowiczów też pewnie to interesuje.
pozdro
A te zawiaski działają tak jak mają działać?? Jaki mają kąt otwarcia w bok i w góre?? Czy trzeba mosno przerabiać błotniki albo coś żeby tam weszły i działały prawidłowo?? Ile waży jeden... Wiem wiem- same pytania, ale innych klubowiczów też pewnie to interesuje.
pozdro
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
to enduro ma gotowe zawiasy więc skierujmy to do niego. Ja tylko napisałem że nareszcie ktoś to stworzył. A fotki jak najbardziej też by mnie interesowały no i opisik- ale potrzeba te siłowniczki 2500N..enduro pisze:...zawias jest gotowy....no prawie....
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
"na sucho"czyli poza samochodem działają prawidłowo.Nie założyłem ich jeszcze ponieważ wymaga to odkręcenia błotnika i ma się rozumieć drzwi,a skoro brak siłowników to bezsensem jest rozbieranie autka.Zawias dopasowany jest do I gen(tylko do I,w przyszłości możliwe będzie dostosowanie go do II,ale to już przy współpracy Kogoś kto II gen posiada)montaż postarałem się ograniczyć do minimum i dlatego rozstaw śrub odpowiada dokładnie rozstawowi śrub mocujących oryginalne zawiasy w Probe.kąt otwarcia w bok :max - 30 - 0 stopni(regulowany,dopasowanie doświadczalne już w samochodzie)kąt otwarcia w górę- ograniczony długością siłownika(w przypadku zbyt długiego wstawię też regulowany ogranicznik)z moich pomiarów wynika że nie trzeba nic przy błotniku przerabiać, a za najtrudniejszą "robotę"uważam przedłużenie wiązki przewodów....mam namiary na sklep z maszynami budowlanymi podobno jeszcze tam mogę szukać takich siłowników.acha...... i jeszcze pewnie interesuje Was cena..... na dzień dzisiejszy ok 600 zł bez siłowników....i tylko mam nadzieję że cena w/w siłowników nie będzie kosmiczna.A przy okazji siłowniki których szukam powinny mieć skok tłoka ok 200 mm , i ok. 2500 N końcówki mocowane na przegubach kulistych w bok 90 stopni.na dzisiaj tyle.jak się"dorwę"do cyfrówki to wrzucę fotki do strefy.Pozdrawiam DarasEndrju pisze:A te zawiaski działają tak jak mają działać?? Jaki mają kąt otwarcia w bok i w góre?? Czy trzeba mosno przerabiać błotniki albo coś żeby tam weszły i działały prawidłowo??
Ostatnio zmieniony 2005-06-08 06:53 przez enduro, łącznie zmieniany 1 raz.
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Zastanawia mnie tylko jedno...
Pewnie znacie przypadek kiedy w zimie klapa bagażnika leci nam na łeb a wlecie jest ją ciężko opuścić...
Już wiecie o co mi chodzi?
Drzwi powinny w każdej temperaturze otwierać się jednakowo, albo przynajmniej tak żeby nie opadały jak się je otworzy (podniesie).
Pewnie znacie przypadek kiedy w zimie klapa bagażnika leci nam na łeb a wlecie jest ją ciężko opuścić...
Już wiecie o co mi chodzi?
Drzwi powinny w każdej temperaturze otwierać się jednakowo, albo przynajmniej tak żeby nie opadały jak się je otworzy (podniesie).
BEAUTY...POWER...SOUL...
No to po to właśnie są gazowe siłowniki żeby działały tak jak ma to działać i w lecie i w zimie. Tak ja to rozumie- jak coś źle to pojmuje to mnie poprawcie.
No to teraz znaleźć gdzieś takie siłowniki i zobaczyć jak to działa, czy haczą drzwi o błotnik czy wszystko jest tak jak powinno. Ale wierze że będzie działało.
te 600zł to mówisz o dwóch sztukach czy jednejenduro pisze:.... cena... ok 600 zł bez siłowników...
No to teraz znaleźć gdzieś takie siłowniki i zobaczyć jak to działa, czy haczą drzwi o błotnik czy wszystko jest tak jak powinno. Ale wierze że będzie działało.
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Wrzuć jakiś rysunek tych siłowników to postaram się popytać tu i ówdzieenduro pisze: no i d.....zawias jest gotowy....no prawie bo w Poznaniu najmocniejsze sprężyny gazowe jakie znalazłem mają tylko 1300 N.....a jak ktoś wcześniej pisał potrzebne są ok 2500 N....
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
... oraz co w przypadku gdy pęknie siłownik lub jego mocowanie? co w przypadku gdy pęknie trzpień dzięki któremu dzwi się uchylają? co w przypadku ostrego szarpnięcia drzwiami (ktoś kto nie wie jak się otwierają pociągnie ostro za drzwi....) no i co w przypadku wypadku - drzwi stanowią część sztywną konstrukcji przy uderzeniach wzdłużnych, oraz energochłonną przy bocznych....
to takie moje wątpliwości jako konstruktora zawiasów... uchylno - unoszonych... (jest już model)
to takie moje wątpliwości jako konstruktora zawiasów... uchylno - unoszonych... (jest już model)
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
No to super dla mnie bomba. A co do tych siłowników to sie zapytam niedaleko mnie w sklepie z częściami do aut bo oni tam mogą mieć takie jakie są nam potrzebne. Jak tam zajade to zobaczymy co z tego będzie- podobno tam mają coś koło 2500N. Oka to ja tam teraz kiedyś pojade.enduro pisze:Endrju co to za pytanie??? oczywiście że 600 zł za komplet ....ale tylko dla klubowiczów......
pozdro
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam