Czy jest to śrubka do regulacji obrotów??
![Obrazek](http://www.fordprobe.pl/upload/files/srubka1.jpg)
Od momentu zamontowania BOV-a obroty nieco mi spadły, dlatego się pytam.
I chyba odpowiedziałeś mi na kolejne pytanie:york_2006 pisze:hej!a przy okazji jak juz tam jestes to zmien sobie ta opaske ktora widac na zdjeciu (na ruzre dolotowej)bo pewnie w momencie wlaczenia turbiny zasysa ci ta rure a jak sie wylacza to odpuszcza~!u mnie tak bylo bo te opaski take do d... ze sie w pale nie miesci!
To prawda.Cynki pisze:ale nie należy się zbyt mocno tym bovem brendzlować bo każdy probek GT z turbinką posiada takiego bova seryjnie.
konstruktorzy wiedzieli o tym i uwzględnili go ale nazywa sie on w probe bypass'em i nie puszcza powietrza na zewnątrz tylko spowrotem przed turbinę.
Akurat uważam, że to logiczniejsze bo raz policzone powietrze przez przepływomierz wychodzi już tylko tłumikiem...![]()
nie ma przekłąmań na dawkowaniu wtryskiwaczy i to eliminuje chrakterystyczny czarny dymek przy zmianie biegów w wersjach z BOV'em
np. takiego, jaki gustownyOLEY pisze:Widzisz.
To jest tak,jak założenie spojlera (skrzydła) z tyłu,do auta,które się nie ściga.W normalnej eksploatacji niewiele taki spojler pomaga.W rzeczywistości,to tylko bajer.