Śrubka od regulacji obrotów
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
Śrubka od regulacji obrotów
Dzień dobry wieczór:)
Czy jest to śrubka do regulacji obrotów??
Od momentu zamontowania BOV-a obroty nieco mi spadły, dlatego się pytam.
Czy jest to śrubka do regulacji obrotów??
Od momentu zamontowania BOV-a obroty nieco mi spadły, dlatego się pytam.
GG:9377317 white GT1 90'
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
I chyba odpowiedziałeś mi na kolejne pytanie:york_2006 pisze:hej!a przy okazji jak juz tam jestes to zmien sobie ta opaske ktora widac na zdjeciu (na ruzre dolotowej)bo pewnie w momencie wlaczenia turbiny zasysa ci ta rure a jak sie wylacza to odpuszcza~!u mnie tak bylo bo te opaski take do d... ze sie w pale nie miesci!
Bo ja puszczam gaz to obroty spadają mi do 500, a czasami niżej i się od razu podnoszą.
Zaczęło się tak dziać po złożeniu BOV-a.
O tą opaskę chodzi??
Na jaką wymienić??
GG:9377317 white GT1 90'
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Oj Marcos. Ty to nie wiesz już gdzie masz grzebać.
Jakiego BOV-a montowałeś, bo jeśli a-la Pelot to wiem co dolega Probkowi.
Jakiego BOV-a montowałeś, bo jeśli a-la Pelot to wiem co dolega Probkowi.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Opaska jak opaska,ale czasami to kolanko potrafi pęknąć.Jak będziesz zmieniał opaskę,to obejrzyj dokładnie całą rurę,czy nie jest przypadkiem uszkodzona.Wtedy,gdy załącza się turbinka słychać charakterystyczny syk.Nie mylić z sykiem bova.Oba zjawiska syczą w innym momencie.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
opaske musisz zmienic na taka sama lub przynajmniej podobno tzn o podobnym systemie sciagania (skrecania) czyli srubka w poprzek zachacza o naciecia!osobiscie choc mysle ze nie jestem sam w tym przekonaniu uwazam ze opaski tego typu sa calkowicie do bani bo sa malo trwale a jeszcze mniej skuteczne [-X !jesli opaska ma przyjmowac jakiekolwiek naprezenia to poprostu te naciecia nie wytrzymuja bo opaska jest z mizernego materialu.oczywiscie o niebo lepsza bylaby opaska skrecana na srubke z nakretka na obu koncach tejze opaski (chyba wiecie o jaka mi chodzi)ale musialaby byc na wymiar tej rury!jesli masz mozliwosc to poszukaj takiej na pewno dluzej ci posluzy!POZDRAWIAM
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Blow Off Valve daje nie tylko wspaniały dźwięk podczas pracy silnika lecz spełnia jeszcze kilka innych funkcji. Między innymi podczas zmiany biegów, gdy przepustnica jest zamknięta, nie pozwala turbinie wytracić obrotów.Te profesjonalne BOV'y mają jeszcze płynną regulację,która
pozwala ustawić zawór na ciśnienie z przedziału np.: 0.6-1.5 bara.
pozwala ustawić zawór na ciśnienie z przedziału np.: 0.6-1.5 bara.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
ale nie należy się zbyt mocno tym bovem brendzlować bo każdy probek GT z turbinką posiada takiego bova seryjnie.
konstruktorzy wiedzieli o tym i uwzględnili go ale nazywa sie on w probe bypass'em i nie puszcza powietrza na zewnątrz tylko spowrotem przed turbinę.
Akurat uważam, że to logiczniejsze bo raz policzone powietrze przez przepływomierz wychodzi już tylko tłumikiem...
nie ma przekłąmań na dawkowaniu wtryskiwaczy i to eliminuje chrakterystyczny czarny dymek przy zmianie biegów w wersjach z BOV'em
konstruktorzy wiedzieli o tym i uwzględnili go ale nazywa sie on w probe bypass'em i nie puszcza powietrza na zewnątrz tylko spowrotem przed turbinę.
Akurat uważam, że to logiczniejsze bo raz policzone powietrze przez przepływomierz wychodzi już tylko tłumikiem...
nie ma przekłąmań na dawkowaniu wtryskiwaczy i to eliminuje chrakterystyczny czarny dymek przy zmianie biegów w wersjach z BOV'em
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
moze troche mine sie z tematem ale chcialbym nadmienic ze probek np taki jak moj czyli 2.2 gt wer.USA nie potrzebuje zadnych BOV-ow ani tym podobnych dopalaczy bo mimo to ze na skrzyzowaniu jest ciezko nim ruszyc bo cala moc nie przechodzi na asfalt tylko podrzuca go do gora to zato jak sie wlaczy turbina to wogole nie ma o czym mowic! zadna bejca zadna calibra ani jakikolwiek jeszcze inny szit u mnie w miescie nie ma zadnych szans wiec...mnie osobiscie wystarczy to co mam
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
To prawda.Cynki pisze:ale nie należy się zbyt mocno tym bovem brendzlować bo każdy probek GT z turbinką posiada takiego bova seryjnie.
konstruktorzy wiedzieli o tym i uwzględnili go ale nazywa sie on w probe bypass'em i nie puszcza powietrza na zewnątrz tylko spowrotem przed turbinę.
Akurat uważam, że to logiczniejsze bo raz policzone powietrze przez przepływomierz wychodzi już tylko tłumikiem...
nie ma przekłąmań na dawkowaniu wtryskiwaczy i to eliminuje chrakterystyczny czarny dymek przy zmianie biegów w wersjach z BOV'em
Zbyszek ma rację.W naszym przypadku fabryczny bypass zupełnie wystarczy,ale jak ktoś chce pssssssyt,to może sobie założyć.
Największy minus dodatkowych Bov'ów (zwłaszcza zwykłych zaworów zwrotnych),to przekłamania w dawkowaniu.
Np.Jeżeli ktoś jedzie np.150 -160 km/h (TYLKO AUTOSTRADA ) i puszcza delikatnie pedał gazu,może zaobserwować dość konkretne szarpnięcia samochodem(coś jakby się dławił).Wtedy przyczyny trzeba szukać przede wszystkim w założonym bov'ie.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Psssss!
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
nie mialem na mysli jakichs konkretnych dopalaczy ale napisalem to ogolnikowo.czytam wszystkie posty (a nie tylko parzyste badz nie)!to prawda ze ow BOV praktycznie nie dodaje zadnej mocy a nawet jesli tak jest to sa to wartosci tak znikome ze nikt niebylby w stanie tego odczuc (choc jak ktos ma bujna wyobraznie to dla niego nawet rozporka na kielichy ma kosmiczny efekt ) i tak jak pisalem wczesniej mnie wystarczy to co mam i mysle ze nikt nie powinien byc niezadowolony z osiagow probka bo sa naprawde bardzo przyzwoite
np. takiego, jaki gustownyOLEY pisze:Widzisz.
To jest tak,jak założenie spojlera (skrzydła) z tyłu,do auta,które się nie ściga. W normalnej eksploatacji niewiele taki spojler pomaga.W rzeczywistości,to tylko bajer.
http://ab-tuning.ru/show_image.php?img= ... pg&id=5795
Można też pod tym w razie deszczu się schować. A wpływ oprócz zwiększonego oporu powietrza niewielki.
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by