Strona 13 z 14

Re: marek08

: 2018-04-26 21:31
autor: Lukasz
z racji tego że mają rant to rotor na biało rant polerka jak by nie miały to całe na biało bez cudowania

Re: marek08

: 2018-04-27 17:41
autor: Loganos69
Zbyt dobrze wygląda z białymi, pytanie jaki odcień białego ewentualnie czy perła, brokat, mat czy standardowo lakier :-) tu już twoja decyzja co do koloru ja bym został przy białym :-)

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka


Re: marek08

: 2022-07-27 21:01
autor: marek08
Dawno nic tu nie pisałem, więc może pora odgrzać kotleta. Jak już pewnie niektórzy wiedzą, zrobiłem sobie Probe RWD :wink:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
(dobrze, że na zdjęciach nie widać różnicy odcieni! :lol: )
Obrazek
Obrazek

Tutaj filmik z jednego przejazdu:
https://drive.google.com/file/d/1-_xwdV ... p=drivesdk

Jeśli byłoby zainteresowanie, to może zaktualizowałbym pierwszą stronę, powrzucał zdjęcia z prac, napisał coś więcej?

Re: marek08

: 2022-07-28 00:11
autor: Bogdan9999
Pewnie że pisz i opisuj widać seryjny silnik a skrzynia od czego ? Zawieszenie tył itd. bardzo ciekawa lektura będzie ale lata pięknie. Felgi 18" ? jaka szerokość felg opon ?

Re: marek08

: 2022-07-28 08:37
autor: Maxxum
Opisz, opisz koniecznie. Wielu miało takie plany ale póki co z tego co wiem - tylko Tobie się udało zrealizować projekt 🙂

Re: marek08

: 2022-07-28 11:29
autor: lucas
Opisuj, wstawiaj zdjęcia koniecznie. Kawał roboty-szacuneczek :)

Re: marek08

: 2022-07-28 22:45
autor: Bogdan9999
chłodnica alu z czego ?

Re: marek08

: 2022-07-28 23:48
autor: marek08
Bogdan9999 pisze: 2022-07-28 00:11 Pewnie że pisz i opisuj widać seryjny silnik a skrzynia od czego ? Zawieszenie tył itd. bardzo ciekawa lektura będzie ale lata pięknie. Felgi 18" ? jaka szerokość felg opon ?
Bogdan9999 pisze: 2022-07-28 22:45 chłodnica alu z czego ?
Skrzynia, jak i caly naped jest z Omegi. Felgi 17x9, opony przod 205/40, tyl 215/40. Chlodnica od S13 :)

PS. Pierwsza strona zaktualizowana :wink:

Re: marek08

: 2022-07-29 10:22
autor: Maxxum
Jasny gwint - no to grrrrrrubo poleciałeś z tymi przeróbkami 😀

Kawał roboty włożone.

Re: marek08

: 2022-07-29 11:17
autor: karakan
I worek pieniędzy ;)
Szacun!

Re: marek08

: 2022-07-29 17:14
autor: Lukas007
Gratulacje - projekt klasy światowej bez dwóch zdań. Jak mocowo teraz wychodzi ?

Re: marek08

: 2022-07-29 19:10
autor: LukaszV8
Marek-Wariat-Poprawił fabrykę

Re: marek08

: 2022-07-29 19:32
autor: marek08
Lukas007 pisze: 2022-07-29 17:14 Gratulacje - projekt klasy światowej bez dwóch zdań. Jak mocowo teraz wychodzi ?
Na fimie jest mysle max 200KM, bo doladowanie okolo 0,6b. Za tydzien w piatek jade na strojenie na normalnym booscie, ale mysle ze wiecej niz 300 nie bedziemy robic, bo chce zeby to ciagle bezawaryjnie upalalo. Raczej wrzuce jakies info jak juz bedzie cos wiadomo :)

Re: marek08

: 2022-08-01 01:44
autor: Bogdan9999
Tak probe powinno być fabrycznie montowane :) Z maglem co zrobiłeś ?

Re: marek08

: 2022-08-01 08:04
autor: marek08
Bogdan9999 pisze: 2022-08-01 01:44 Tak probe powinno być fabrycznie montowane :) Z maglem co zrobiłeś ?
Doslownie caly przod jest z e36, wiec magiel tez :)

Re: marek08

: 2022-08-05 09:53
autor: KrecioPL
A ja właśnie widziałem to cudo na żywo. Sztos!

Re: marek08

: 2022-08-05 09:54
autor: KrecioPL
A ja właśnie widziałem to cudo na żywo. Sztos!

Re: marek08

: 2022-08-05 10:06
autor: pusher1
Jest dobry projekt ;);) Krecik tył napęd lata jak szatan ;)

Re: marek08

: 2022-08-08 12:16
autor: marek08
KrecioPL pisze: 2022-08-05 09:54 A ja właśnie widziałem to cudo na żywo. Sztos!
Dzieki, jechalem wtedy na strojenie :) Udalo sie wystroic, pokombinowalismy z ustawieniem walka, co dalo gore jakiej jeszcze w tym silniku nie widzialem. Co prawda jest 10KM i 110Nm mniej niz bylo jeszcze w fwd na GT28, ale jest duzo szerszy powerband i nie ma tylko chwilowego peaku mocy i momentu. No i doladowanie i zaplon duzo lagodniejszy. Jestem ciekawy jak bedzie mi sie jezdzilo na tym w drifcie, jak mi sie nie spodoba to wroce do seryjnego ustawienia walka i zrobi sie z powrotem jakies 300/500. Narazie jestem mega ciekawy obecnego setupu.

Dla lubiacych cyferki wrzucam wykres z porownaniem tego, z czym do nich przyjechalem (czyli to co bylo na filmiku):
Obrazek

Re: marek08

: 2022-08-09 22:07
autor: Bogdan9999
Brawo co teraz siedzi za turbina ?

Re: marek08

: 2022-08-14 04:15
autor: Lukasz
Czyli mamy drugą jedynke z 300+ w Polsce =D>

Re: marek08

: 2022-08-15 12:29
autor: marek08
Bogdan9999 pisze: 2022-08-09 22:07 Brawo co teraz siedzi za turbina ?
T04e
Lukasz pisze: 2022-08-14 04:15 Czyli mamy drugą jedynke z 300+ w Polsce =D>
No juz jakos od ponad roku

Re: marek08

: 2022-10-11 17:35
autor: marek08
marek08 pisze: 2022-08-08 12:16 Jestem ciekawy jak bedzie mi sie jezdzilo na tym w drifcie
No więc jeździ mi się aż za dobrze :lol:
Obrazek
Obrazek

W sierpniu na torze w Białymstoku Probe postanowił się zapalić. Generalnie przyczyną była moja głupota, bo wpadłem na tor na pewniaka, jeździło się tak dobrze, że zrobiłem 4 kółka non stop na odcinie, bez odpuszczania, bez chłodzenia, z zamkniętą maską, przy 33 stopniach w cieniu. Jak stwierdziłem, że chyba trzeba odpuścić i schłodzić, to buchnął ogień :lol: Na szczęście za mną leciało 6 samochodów, więc udało się ugasić na kilka gaśnic. Bezpośrednim winowajcą okazał się gumowy łącznik spływu oleju z turbo (dosłownie jakieś 7cm przy samym bloku, resztę mam wyspawaną), na którym nagrzała się opaska i przewód pod nią pękł, wywalając cały olej na wydech. Teraz zamiast gumy jest zakuty teflon w oplocie, człowiek uczy się na błędach :wink:
Obrazek

Ze strat, to stopiła się wiązka, zbiorniczek płynu hamulcowego i cała reszta niemetalowych elementów, która jest pod maską z lewej strony. Dodatkowo lewa strona komory i cały spód samochodu (paliło się całe auto pod spodem) nadawał się do malowania. Gdyby nie te kilka osób i duże gaśnice, prawdopodobnie auta by już nie było, dlatego cieszę się, że skończyło się "tylko" tak.

Kolejnego dnia po powrocie szybka ocena strat, bo to ostatni dzień na zgłoszenie się na wrześniowy event. Stwierdziłem, że w ten miesiąc to chyba dam radę, więc rozbiórka wszystkiego, zamawianie części, kolega lakiernik zajął się naprawą komory i środka, gdzie poodchodził lakier od temperatury (spód zostawiliśmy na zimę), ja ogarnąłem całą resztę i dzień przed eventem udało się skończyć. Niestety pierwszego dnia eventu udało się zrobić jakieś kilkanaście przejazdów zanim padło nowe turbo. No cóż, tak czasem bywa :wink: Pocieszeniem dla mnie jest to, że auto prowadzi się genialnie, jest dokładnie tak jak chciałem. Po strojeniu obawiałem się, że będę odczuwał brak dołu, jednak totalnie nic takiego nie ma, dołu mu nie brakuje, a trzeci bieg podnosi bez pytania :) W tym sezonie nigdzie już się nie wybieram, można go uznać za sezon testowy, mimo wszystko myślę, że udany. Zobaczymy co przyniesie kolejny :) Łapcie kilka zdjęć z wrześniowego Seduced:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dodatkowo przypomniałem sobie o sesji, którą robiliśmy przy okazji eventu w Ostródzie w lipcu, więc też kilka zdjęć z niej:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na kolejny sezon planowałem zrobić coś z tym ohydnym przednim zderzakiem i pomalować cały samochód, żeby wreszcie nie miał czterech kolorów, ale wyszła przeprowadzka, szukanie nowej pracy i ogólne zamieszanie, więc zobaczymy jak to będzie. Stay tuned :)

Re: marek08

: 2022-10-11 17:46
autor: Bogdan9999
Na spokojnie zrobisz jak będziesz miał możliwość. Są rzeczy ważne i ważniejsze może dlatego tak długo ja zbieram sie za swojego :D Ale masz probe z takim napędem jak trzeba :)

Re: marek08

: 2022-10-11 22:03
autor: Maxxum
Dobrze że autko ocalało.