Silnik nie zapalił :( (już naprawione :) )
Silnik nie zapalił :( (już naprawione :) )
Panowie!
PROBLEM
Dzis rano wsiadłem do probka, przekreciłem kluczyk i usłyszałem tylko PSTRYK... Reakcja (a raczej jej brak ) mniej więcej taka jak przy wyładowanym na maksa aku... Jednak akumulator jest nowiutki i dobry (wskaźnik naładowania na aku świeci na zielono, działają wszelkie urządzenia elektroniczne, centralny zamek, alarm itd.)
Macie jakiś pomysł co sprawdzić, co wymontować, co mnie czeka... ?
Piszcie - każda rada jest dla mnie cenna jako, że nie jestem fachowcem, a nie moge jechać do żadnego warsztatu z przyczyn obiektywnych - wyżej opisanych
PROBLEM
Dzis rano wsiadłem do probka, przekreciłem kluczyk i usłyszałem tylko PSTRYK... Reakcja (a raczej jej brak ) mniej więcej taka jak przy wyładowanym na maksa aku... Jednak akumulator jest nowiutki i dobry (wskaźnik naładowania na aku świeci na zielono, działają wszelkie urządzenia elektroniczne, centralny zamek, alarm itd.)
Macie jakiś pomysł co sprawdzić, co wymontować, co mnie czeka... ?
Piszcie - każda rada jest dla mnie cenna jako, że nie jestem fachowcem, a nie moge jechać do żadnego warsztatu z przyczyn obiektywnych - wyżej opisanych
Ostatnio zmieniony 2004-10-18 13:35 przez Yaneeck, łącznie zmieniany 1 raz.
<(k)night rider>
miałem probe
miałem probe
Z tym jest problem wymontowanie rozrusznika to 3 śruby z tym że najlepiej mieć kanał ale miałem coś podobnego i to nie był rozrusznik ale na puszce bezpieczników tej co jest w środku w kabinie miałem małe zwarcie pomogło walnięcie w puszke bezpieczników jeżeli nie to to znaczy że szczotki prawdopodobnie sie kończą. Ale to dotyczy 2,2 gt 89
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
Yeeneek! odezwałbyś się kiedyś tutaj nie tylko jak masz problem.
poproś kogoś żeby cie popchnął i pojedź do warsztatu bo sam coś popsujesz.
Instrukcja uruchamiania na pych:
1. włącz stacyjkę na zapłon
2. wrzuć 2 bieg
3. wciśnij sprzęgło
4. daj znanć żeby kumple pchali
5. jak już będą zziajani puść szybko sprzęgło i kiedy poczujesz (prawie od razu) że silnik zaczyna łapać - dodaj gazu
poproś kogoś żeby cie popchnął i pojedź do warsztatu bo sam coś popsujesz.
Instrukcja uruchamiania na pych:
1. włącz stacyjkę na zapłon
2. wrzuć 2 bieg
3. wciśnij sprzęgło
4. daj znanć żeby kumple pchali
5. jak już będą zziajani puść szybko sprzęgło i kiedy poczujesz (prawie od razu) że silnik zaczyna łapać - dodaj gazu
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
W jedynce to nie przejdzie bo do odpalenia sprzęgło jest potrzebneMiH pisze:Yeeneek! odezwałbyś się kiedyś tutaj nie tylko jak masz problem.
poproś kogoś żeby cie popchnął i pojedź do warsztatu bo sam coś popsujesz.
Instrukcja uruchamiania na pych:
1. włącz stacyjkę na zapłon
2. wrzuć 2 bieg
3. wciśnij sprzęgło
4. daj znanć żeby kumple pchali
5. jak już będą zziajani puść szybko sprzęgło i kiedy poczujesz (prawie od razu) że silnik zaczyna łapać - dodaj gazu
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Hehe - to jest łopatologiczna instrukcja .MiH pisze: Instrukcja uruchamiania na pych:
1. włącz stacyjkę na zapłon
2. wrzuć 2 bieg
3. wciśnij sprzęgło
4. daj znanć żeby kumple pchali
5. jak już będą zziajani puść szybko sprzęgło i kiedy poczujesz (prawie od razu) że silnik zaczyna łapać - dodaj gazu
Pzdrv
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....