LICZNIK z ANALOG na DIGITAL
- DENAT
- Posty: 206
- Rejestracja: 2003-10-24 13:39
- Galeria: viewtopic.php?t=13615
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
LICZNIK z ANALOG na DIGITAL
Mam normalny analogowy licznik w swoim GT 89 rok i mam pytanie czy istnieje mozliwosc bezproblemowego zamienienia analogowej deski rozdzielczej na digital z LX? Bo bardzo mi sie ten wyglad tego digitala podoba!!!!!
Były: ELEONORA FORD Probe 2.2 GT '89 ELEONORA II FORD Probe 2.0 16v '96
Też miałem taki plan.
Nawet się tym interesowałem troche czy by tu rozbitka digitala nie kupić. Przeglądałem schematy i stwierdzam że gra nie warta śieczki, wygląda ..., ale nawet wtyczki się różnią musiał byś poumieszczać mase przycisków, pociągnąc elektryke, nawet wtyczki się różnią. Dobrze ci radze odpuść sobie.
Nawet się tym interesowałem troche czy by tu rozbitka digitala nie kupić. Przeglądałem schematy i stwierdzam że gra nie warta śieczki, wygląda ..., ale nawet wtyczki się różnią musiał byś poumieszczać mase przycisków, pociągnąc elektryke, nawet wtyczki się różnią. Dobrze ci radze odpuść sobie.
- DENAT
- Posty: 206
- Rejestracja: 2003-10-24 13:39
- Galeria: viewtopic.php?t=13615
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
- Witek.w-wa
- Posty: 272
- Rejestracja: 2003-12-09 13:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
Re: LICZNIK z ANALOG na DIGITAL
Nie da radyDENAT pisze:Mam normalny analogowy licznik w swoim GT 89 rok i mam pytanie czy istnieje mozliwosc bezproblemowego zamienienia analogowej deski rozdzielczej na digital z LX? Bo bardzo mi sie ten wyglad tego digitala podoba!!!!!
2.2L, 89 LX (253A)USA automat,digital,
trip computer, welur -regatta blue-
trip computer, welur -regatta blue-
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
morrison pisze:witam
wie ktoś może jak bardzo różni się wiązka elektryczna z probka I gen z turbina, zegarami wskazówkowymi a ten sam silnik tylko wersja z cyfrowymi ??
wargawiesiek pisze:bardzo się różni ale da się cyfrowe założyć zamiast zwykłych jeśli o to ci chodzi i tórbawkę też da się włożyć
morrison pisze:witam
tzn sytuacja wyglada tak - mam mazdę 626 2.2l GD i zegary wskazówkowe a chcę kupić forda probe 2.2 T tylko że jest tam elektroniczny wyświetlacz.
chcę przełożyć cały silnik skrzynię i wiązkę elektryczną ale nie wiem jak to będzie z tymi wskaźnikami
OLEY pisze:Wszystko zależy od tego z którego auta do którego chcesz przekładać.morrison pisze:chcę przełożyć cały silnik skrzynię i wiązkę elektryczną ale nie wiem jak to będzie z tymi wskaźnikami
Tego akurat nie wyczytałem.
Mogę się tylko domyślać, że chcesz założyć digital.
Może ten temat coś Ci pomoże:
LICZNIK z ANALOG na DIGITAL
Pozdrówka.
wargawiesiek pisze:na pewno jest tak że jeśli nie znasz się na elektronice to musisz z tym iść do elektryka samochodowego bo wszystko popalisz.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
hmm temat nie jest tak skomplikowany jak sie wydaje.
coś tam sie z elektroniki wie - robiłem technikum elektroniczne.
a teraz pracuje w firmie projektującej i produkującej wiązki elektryczne do samochodów:)
na moje wiązka silnikowa jest identyczna!
jeśli się przyciski różnią w obu samochodach- to trzeba sprawdzić gniazda przycisków może akurat są takie same a tylko przyciski są inne!
trzeba sprawdzić rozłożenie przycisków ponieważ wiązka nie ma zapasów i jeśli przycisk będzie któryś przesunięty to już bez wydłużenia sie nie obędzie.
zakładam że ECU w obu samochodach jest po siedzeniem pasażera - więc długość wiązki powinna pasować ( może być to nawet inna wiązka dołączana do wiązki z deski rozdzielczej tzw "flor").
jest jeszcze kwestia czy wiązki - w dachu ,drzwiach nio i idąca na tył da się podłączyć do głównej wiązki którą chcemy wymienić:)
jak tylko będę miał możliwość to podjadę do znajomego i sprawdzę kwestie wtyczek.
problem jest taki że on ma analoga - więc porównam tylko czy da sie zrobić bezproblemową przekładkę z probe do mazdy z zegarami analog.
coś tam sie z elektroniki wie - robiłem technikum elektroniczne.
a teraz pracuje w firmie projektującej i produkującej wiązki elektryczne do samochodów:)
na moje wiązka silnikowa jest identyczna!
jeśli się przyciski różnią w obu samochodach- to trzeba sprawdzić gniazda przycisków może akurat są takie same a tylko przyciski są inne!
trzeba sprawdzić rozłożenie przycisków ponieważ wiązka nie ma zapasów i jeśli przycisk będzie któryś przesunięty to już bez wydłużenia sie nie obędzie.
zakładam że ECU w obu samochodach jest po siedzeniem pasażera - więc długość wiązki powinna pasować ( może być to nawet inna wiązka dołączana do wiązki z deski rozdzielczej tzw "flor").
jest jeszcze kwestia czy wiązki - w dachu ,drzwiach nio i idąca na tył da się podłączyć do głównej wiązki którą chcemy wymienić:)
jak tylko będę miał możliwość to podjadę do znajomego i sprawdzę kwestie wtyczek.
problem jest taki że on ma analoga - więc porównam tylko czy da sie zrobić bezproblemową przekładkę z probe do mazdy z zegarami analog.