Tragedia!!! Tragedia!!!

Gość

Tragedia!!! Tragedia!!!

Post autor: Gość »

Proponuję założyć dodatkowy klub pechowych użytkowników probe. Niespodzianki z aparatem zapłonowym i sondą to pestka w porównaniu z tym co się dzisiaj dowiedziałem. Do układu chłodzenia dostaje się powietrze. Prawdopodobnie jest walnięta uszczelka lub głowica (pytanie która 2,5 V6). W sobotę planuję I rozbiór silnika. Może jak sprawdze ciśnienie sprężania to wyjdzie na której głowicy. Na razie stoje i pozdrawiam jeżdżących... Proszę o porady jak ktoś miał podobne problemy (np. jakim momentem dokręcać głowice???).
Gość

>

Post autor: Gość »

Panowie i panie - zadnego wspulczucia???
Gość

Post autor: Gość »

Sorry facet ale nie mowisz co jest dale z tym autem naprawiles czy tylko sie domyslasz co sie moglo stac kazdy ma czasami problemy ale trzeba je jakos rozwiazywac to daj namiary co jest
Awatar użytkownika
alex
Posty: 402
Rejestracja: 2002-10-02 11:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Outside Pl

Post autor: alex »

jesli chodzi o klub pechowcow to proponuje moja kandydature na prezesa............... :twisted: :twisted: :twisted:
Mazi

Post autor: Mazi »

Witam
Moment ;
1 etap 25 Nm ,
2 etap +90",
3 etap +90"
Kolejność
Niestety nie mogę wkleić ale od wewnątrz ślimakiem zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Mam nadzieje że zrozumiesz
Pozdrawiam Grzegorz
Gość

Post autor: Gość »

dzięki za pomoc. juz doszedlem co jest - niestety po wymianie uszczelek. nie mam zbiorniczka nadmiarowego chłodnicy i jak wyrzuci plyn na zewnatrz to z powrotem nie ma skąd zassać jak ostygnie.
co do glowicy
I etap - 13-16 Nm
II 23-26
III 90 st
IV 90 st.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”