 Jak by co to daj znaka.
 Jak by co to daj znaka. 


 , chetnie bym taki nabyl
 , chetnie bym taki nabyl 
 A na poważnie osłona termiczna jest zrobiona po to że ścianki kolektora mają 1,5mm przez co bardzo szybko oddają ciepło i mogą się nawej rozgrzewać do czerwoności .Co do polerowanej stali to wszystko wygląda ładnie ale wystarczy pośmigać parę dni i cały efekt chrom zrobi się żółty a potem ciemnobrązowy tak było u mnie w jedynce kolektory były polerowane a już po odpaleniu i rozgrzaniu zrobiły się żółte.Natomiast jeżeli chodzi o cenę to narazie mogę podać cenę samych materiałów w granicach 650 700zł - tokarz bierze za wykrojenie kryz 300 a reszta chodzi mi o rurki z kwasówki i kolana to jak ktoś ma rabaty to może nieco taniej ja niestety nie mam ale ogólnie kwasówka jest droga i tego się nie przeskoczy.
 A na poważnie osłona termiczna jest zrobiona po to że ścianki kolektora mają 1,5mm przez co bardzo szybko oddają ciepło i mogą się nawej rozgrzewać do czerwoności .Co do polerowanej stali to wszystko wygląda ładnie ale wystarczy pośmigać parę dni i cały efekt chrom zrobi się żółty a potem ciemnobrązowy tak było u mnie w jedynce kolektory były polerowane a już po odpaleniu i rozgrzaniu zrobiły się żółte.Natomiast jeżeli chodzi o cenę to narazie mogę podać cenę samych materiałów w granicach 650 700zł - tokarz bierze za wykrojenie kryz 300 a reszta chodzi mi o rurki z kwasówki i kolana to jak ktoś ma rabaty to może nieco taniej ja niestety nie mam ale ogólnie kwasówka jest droga i tego się nie przeskoczy.Z samych kolektorów się nie dowiemy bo jeszcze zmodyfikowana została głowica - ile się dało tyle się ściągnęło (dużolukask pisze:No no i nawet zaizolowane termicznieŁadna robota zobaczymy ile z tego wyjdzie kuników
 ), a żeby ściągać dalej, trzeba by dłubnąć rozrząd bo nie zgadzałyby się znaki. Ponad to seryjne kolektory miały dwa precaty, których obecnie nie ma. Dalej - vris mod - przelot 2" + przelotowy tłumik robiony na zamówienie - smt6 - strojenie i chya koniec... hmm
 ), a żeby ściągać dalej, trzeba by dłubnąć rozrząd bo nie zgadzałyby się znaki. Ponad to seryjne kolektory miały dwa precaty, których obecnie nie ma. Dalej - vris mod - przelot 2" + przelotowy tłumik robiony na zamówienie - smt6 - strojenie i chya koniec... hmm 
 
  

