Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str

slkl
Posty: 5
Rejestracja: 2006-02-20 19:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: slkl »

Witajcie
Chciałbym sie podzielić moimi odczuczami po zainstalowaniu VRIS BOX Made by MBMASTER !!

VRIS 1 otwiera sie przy około 3500 rpm
VRIS 2 około 4500 mniej więcej...
Zamykają sie troszku po 6000 rpm

Wszystko było mierzone 'na oko' a więc wygląda na to ze jest tak jak fabryka chciała

Jest odczuwalne przyspieszenie gdy VRIS-y sie włączają i to zdecydowanie !! , samochód lepiej się wkręca.

Generalnie jestem bardzo zadowolony i myśle ze inny którzy zainstalują sobie ten sterownik też będą.

Naprawde WARTO !!!!

p.s samo podłączenie jest naprawde proste.

Pozdrawiam
SLKL
Awatar użytkownika
Pakułek
Posty: 62
Rejestracja: 2005-12-22 23:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Stargard

Post autor: Pakułek »

Temat aktualny czy już po wszystkim? Czekam z niecierpliwoscia juz kilka tygodni a tu dupa. Wszyscy z mazdaspeed ciesza sie swoimi vrisami a probaki nadal kuleją :D .
Nie wazne czym się jezdzi, wazne jak sie jezdzi
Awatar użytkownika
mbmaster
Posty: 275
Rejestracja: 2006-05-14 00:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mbmaster »

Witam temat aktualny ale jest problem a nawet 3.
-ojciec zacznie dopiero robic nastepne Vris Boxy bo 6 sierpnia bo jest na urlopie
-niedawno zabraklo jakiejs czesci (do konc urlopu maja mu dostarczyc)
-wydajnosc ojca jest ograniczona z racji wieku i wzroku (naprawde kupa roboty jest przy kazdym jednym ukladzie). Wiekszosc wierceń trzeba robic przy lupie a na kazdej plytce jest 160 wiercen + to pozniej poskladac do kupy i polutowac a na koniec wysterowac... jak dla mnie masakra. Od 6 powinny sie robic juz szybszym tempem. Sorry ale uklady ojciec robi po nocy bo na codzien ma inna robote.
Obrazek
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

a ile chcesz za sama plytke ? nie musi miec dziurek - no i wykaz elementow ;]
Awatar użytkownika
mbmaster
Posty: 275
Rejestracja: 2006-05-14 00:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mbmaster »

Niestety ojciec nie sprzedaje samej plytki.
Obrazek
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

ja zamawiam 2 sztuki.
pozdrawiam
GG:9377317 white GT1 90'
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

W12?? 8)
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

Sqad pisze:W12?? 8)
a cio to oznacza?? :)
GG:9377317 white GT1 90'
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Z tego co mi wiadomo to silnik Volkswagena złożony z dwóch jednostek VR6 :P
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Marcos pisze:
Sqad pisze:W12?? 8)
a cio to oznacza?? :)
Wiesz to vw jak pisał Ronin, takie dwie vałki pod machą, wiesz 4 głowice, 8 wałków rozrządu, dwa wały, dwie skrzynie, ooops chyba sie zapędziłem.
Awatar użytkownika
Pakułek
Posty: 62
Rejestracja: 2005-12-22 23:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Stargard

Post autor: Pakułek »

Ja ..., co za smietnik powyżej. Zaśmiecajcie swoje klatki schodowe albo pytania idiotyczne przesyłajcie sobie na priva. Zwykli nabijacze postów ( bynajmniej 3 od góry). Prosze o nie komentowanie mojej wypowiedzi, chyba wystarczająco jest obiektywna.
Czekamy na info co do odboru układów.
Nie wazne czym się jezdzi, wazne jak sie jezdzi
Awatar użytkownika
Indi
Posty: 97
Rejestracja: 2004-09-06 19:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Indi »

Właśnie jestem na etapie podłanczania układu sterowania Vrisami od Mbmastera i podane piny przez niego nie zgadzają się z mojim ecu, bo tam gdzie ma być sygnał z tacho nie ma nic.

Rocznik to 95,10,30 Vin 1FALT22B6S5004743, oznaczenie ecu to KLC1 żółte wtyczki

Potrzebuje opis na których pinach są te sygnały:
1> Sygnał o obrotach silnika wzięty z aparatu zapłonowego z czujnika NE 1.
2>Sygnał z TPS-a
3>Wyprowadzenia na cewkii elektrozaworów Vris#1 i Vrisu#2
4>Zasilanie układu ma być dopiero w momencie załączenia przekaźnika głównego (FUEL INJ).

Możę ktoś ma serwisówke z tego rocznika :?:
Ford PROBE Blue 2.5 V6 96r.
Ford PROBE Black 2.0 16v 95r.
Takie były teraz jest taki
Ford PROBE Red 2.5 V6 96.r 72Kkm
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Indi
Posty: 97
Rejestracja: 2004-09-06 19:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Indi »

Ogarnełem troche temat i nie można pobrać sygnału o obrotach silnika wziętych z aparatu zapłonowego z czujnika NE 1, bo go poprostu nie ma w moim roczniku.
Prawdopodobnie jest na kole pasowym no i trzeba zlokalizować który pin w ecu.
Ford PROBE Blue 2.5 V6 96r.
Ford PROBE Black 2.0 16v 95r.
Takie były teraz jest taki
Ford PROBE Red 2.5 V6 96.r 72Kkm
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Pakułek pisze:Ja ..., co za smietnik powyżej. Zaśmiecajcie swoje klatki schodowe albo pytania idiotyczne przesyłajcie sobie na priva. Zwykli nabijacze postów ( bynajmniej 3 od góry). Prosze o nie komentowanie mojej wypowiedzi, chyba wystarczająco jest obiektywna.
Czekamy na info co do odboru układów.
WOW, znalazłem się wśród nabijaczy postów :roll: Nie mogę nie skomentować - Squad zażartował, Marcos zapytał, ja odpowiedziałem. Ot co. Pakułek, układy będę kiedy będą (MBmaster napisał wyraznie), zresztą lista jest na pierwszej stronie...
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
asic
Posty: 84
Rejestracja: 2005-03-29 22:25
Galeria: viewtopic.php?t=5765
Lokalizacja: Bydgoszcz

:)

Post autor: asic »

Witajcie moze wyskakuje jak glupi teraz ;p ale tez jestem chetny na zakup tego sterowania. Prosze doppisac mnie do listy...Pozdrawiam asic
Probe II 2.5l 1993 Wersja USA, LPG, full wypas bez skory :) Niech moc bedzie z nami ;)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Widze że niektórzy powinni do psyhiatry iść, psycholog już raczej nie pomoże.

Jak to się mawia są ludzie i parapety. :)
Awatar użytkownika
Indi
Posty: 97
Rejestracja: 2004-09-06 19:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Indi »

Zasadnicze pytanie, czy ma ktoś Workshop Manuala(serwisówka) do rocznika 95 od tego rocznika. Może być z mazdy GE lub MX6 ale z motorem KL 2.5V6. :?:
Ford PROBE Blue 2.5 V6 96r.
Ford PROBE Black 2.0 16v 95r.
Takie były teraz jest taki
Ford PROBE Red 2.5 V6 96.r 72Kkm
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
KITT
Posty: 885
Rejestracja: 2005-06-26 19:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Sin City

Post autor: KITT »

Cholera, też mam 1995. :( Ale serwisówki do tego rocznika nie posiadam. Ciekawe czy to jest to samo co w 1996. :roll: :?: Ale zdaje mi się że może być saiara bo Probe różnią się latami na 1993, 1994 --- 1995 --- 1996, 1997, 1998. Więc w najgorszym wypadku mamy jakiś wynalazek, który nie był stosowany zarówno w starszych modelach jak i tych nowszych. :? :cry:
Obrazek
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Ja miałem manuala do 95 ale dałem go Kalliemu, więc on na pewno ma.
Awatar użytkownika
mbmaster
Posty: 275
Rejestracja: 2006-05-14 00:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mbmaster »

Witam!
jak to bywa w takich wynalazkach jak Vris Box wyszlo ze uklad jest nieodporny na temperature przez co punkty otworzen vrisow mogly plywac wraz ze wzrostem tempereatury. Ojciec dlubal i zlokaziowal przyczyne. Siadly takie 2 male zolte kondensatorki. W ramach akcji wymiana kondensatorka wylsle wam wszystkim nowe nie zaklucajace pracy ukladu wraz z instrukcja. Oczywiscie naprawa bedzie bardzo prosta.
Nowe uklady beda juz wychodzic poprawione. Pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

produkcja kolejnych idzie pełna parą?? :)
GG:9377317 white GT1 90'
Awatar użytkownika
mbmaster
Posty: 275
Rejestracja: 2006-05-14 00:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mbmaster »

Moze nie pelna Para ale powoli ruszylo. Jak nie zabraknie czesci to do konca sierpnia moze uda sie was wszystkich wyposazyc w urzadzenie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

I jak tam pudełeczka bo już sie doczekać nie mgę ?
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Heja
Układzik już zamontowany,jednak troche zabawy z nim było.
Okazało się że w kompach KL07 przewód Tacho trza podpiąć do
3 kostki
8 pin górny rząd.

Po założeniu wrażenia z jady niesamowite, nawet mój ojciec mówi, że rakieta. Aż się boje teraz spalania, bo aż się nie chce schodzić z obrotów no i w końcu ciągnie od samego dołu.

Piękna sprawa, dzięx za wszelka pomoc mbmaster.
Pozdrawiam
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Pakułek
Posty: 62
Rejestracja: 2005-12-22 23:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Stargard

Post autor: Pakułek »

Kędziorek, jak to się stało że już masz układzik a reszta nie? Masz chyba niezłe chody, heheh. A tak na poważnie, sa w końcu te układy?
Nie wazne czym się jezdzi, wazne jak sie jezdzi
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”