Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
Witajcie
Chciałbym sie podzielić moimi odczuczami po zainstalowaniu VRIS BOX Made by MBMASTER !!
VRIS 1 otwiera sie przy około 3500 rpm
VRIS 2 około 4500 mniej więcej...
Zamykają sie troszku po 6000 rpm
Wszystko było mierzone 'na oko' a więc wygląda na to ze jest tak jak fabryka chciała
Jest odczuwalne przyspieszenie gdy VRIS-y sie włączają i to zdecydowanie !! , samochód lepiej się wkręca.
Generalnie jestem bardzo zadowolony i myśle ze inny którzy zainstalują sobie ten sterownik też będą.
Naprawde WARTO !!!!
p.s samo podłączenie jest naprawde proste.
Pozdrawiam
SLKL
Chciałbym sie podzielić moimi odczuczami po zainstalowaniu VRIS BOX Made by MBMASTER !!
VRIS 1 otwiera sie przy około 3500 rpm
VRIS 2 około 4500 mniej więcej...
Zamykają sie troszku po 6000 rpm
Wszystko było mierzone 'na oko' a więc wygląda na to ze jest tak jak fabryka chciała
Jest odczuwalne przyspieszenie gdy VRIS-y sie włączają i to zdecydowanie !! , samochód lepiej się wkręca.
Generalnie jestem bardzo zadowolony i myśle ze inny którzy zainstalują sobie ten sterownik też będą.
Naprawde WARTO !!!!
p.s samo podłączenie jest naprawde proste.
Pozdrawiam
SLKL
Witam temat aktualny ale jest problem a nawet 3.
-ojciec zacznie dopiero robic nastepne Vris Boxy bo 6 sierpnia bo jest na urlopie
-niedawno zabraklo jakiejs czesci (do konc urlopu maja mu dostarczyc)
-wydajnosc ojca jest ograniczona z racji wieku i wzroku (naprawde kupa roboty jest przy kazdym jednym ukladzie). Wiekszosc wierceń trzeba robic przy lupie a na kazdej plytce jest 160 wiercen + to pozniej poskladac do kupy i polutowac a na koniec wysterowac... jak dla mnie masakra. Od 6 powinny sie robic juz szybszym tempem. Sorry ale uklady ojciec robi po nocy bo na codzien ma inna robote.
-ojciec zacznie dopiero robic nastepne Vris Boxy bo 6 sierpnia bo jest na urlopie
-niedawno zabraklo jakiejs czesci (do konc urlopu maja mu dostarczyc)
-wydajnosc ojca jest ograniczona z racji wieku i wzroku (naprawde kupa roboty jest przy kazdym jednym ukladzie). Wiekszosc wierceń trzeba robic przy lupie a na kazdej plytce jest 160 wiercen + to pozniej poskladac do kupy i polutowac a na koniec wysterowac... jak dla mnie masakra. Od 6 powinny sie robic juz szybszym tempem. Sorry ale uklady ojciec robi po nocy bo na codzien ma inna robote.
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja ..., co za smietnik powyżej. Zaśmiecajcie swoje klatki schodowe albo pytania idiotyczne przesyłajcie sobie na priva. Zwykli nabijacze postów ( bynajmniej 3 od góry). Prosze o nie komentowanie mojej wypowiedzi, chyba wystarczająco jest obiektywna.
Czekamy na info co do odboru układów.
Czekamy na info co do odboru układów.
Nie wazne czym się jezdzi, wazne jak sie jezdzi
Właśnie jestem na etapie podłanczania układu sterowania Vrisami od Mbmastera i podane piny przez niego nie zgadzają się z mojim ecu, bo tam gdzie ma być sygnał z tacho nie ma nic.
Rocznik to 95,10,30 Vin 1FALT22B6S5004743, oznaczenie ecu to KLC1 żółte wtyczki
Potrzebuje opis na których pinach są te sygnały:
1> Sygnał o obrotach silnika wzięty z aparatu zapłonowego z czujnika NE 1.
2>Sygnał z TPS-a
3>Wyprowadzenia na cewkii elektrozaworów Vris#1 i Vrisu#2
4>Zasilanie układu ma być dopiero w momencie załączenia przekaźnika głównego (FUEL INJ).
Możę ktoś ma serwisówke z tego rocznika
Rocznik to 95,10,30 Vin 1FALT22B6S5004743, oznaczenie ecu to KLC1 żółte wtyczki
Potrzebuje opis na których pinach są te sygnały:
1> Sygnał o obrotach silnika wzięty z aparatu zapłonowego z czujnika NE 1.
2>Sygnał z TPS-a
3>Wyprowadzenia na cewkii elektrozaworów Vris#1 i Vrisu#2
4>Zasilanie układu ma być dopiero w momencie załączenia przekaźnika głównego (FUEL INJ).
Możę ktoś ma serwisówke z tego rocznika
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
WOW, znalazłem się wśród nabijaczy postów Nie mogę nie skomentować - Squad zażartował, Marcos zapytał, ja odpowiedziałem. Ot co. Pakułek, układy będę kiedy będą (MBmaster napisał wyraznie), zresztą lista jest na pierwszej stronie...Pakułek pisze:Ja ..., co za smietnik powyżej. Zaśmiecajcie swoje klatki schodowe albo pytania idiotyczne przesyłajcie sobie na priva. Zwykli nabijacze postów ( bynajmniej 3 od góry). Prosze o nie komentowanie mojej wypowiedzi, chyba wystarczająco jest obiektywna.
Czekamy na info co do odboru układów.
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth...
Young men - enjoy with Your youth...
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 2005-03-29 22:25
- Galeria: viewtopic.php?t=5765
- Lokalizacja: Bydgoszcz
:)
Witajcie moze wyskakuje jak glupi teraz ;p ale tez jestem chetny na zakup tego sterowania. Prosze doppisac mnie do listy...Pozdrawiam asic
Probe II 2.5l 1993 Wersja USA, LPG, full wypas bez skory Niech moc bedzie z nami
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Cholera, też mam 1995. Ale serwisówki do tego rocznika nie posiadam. Ciekawe czy to jest to samo co w 1996. Ale zdaje mi się że może być saiara bo Probe różnią się latami na 1993, 1994 --- 1995 --- 1996, 1997, 1998. Więc w najgorszym wypadku mamy jakiś wynalazek, który nie był stosowany zarówno w starszych modelach jak i tych nowszych.
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Witam!
jak to bywa w takich wynalazkach jak Vris Box wyszlo ze uklad jest nieodporny na temperature przez co punkty otworzen vrisow mogly plywac wraz ze wzrostem tempereatury. Ojciec dlubal i zlokaziowal przyczyne. Siadly takie 2 male zolte kondensatorki. W ramach akcji wymiana kondensatorka wylsle wam wszystkim nowe nie zaklucajace pracy ukladu wraz z instrukcja. Oczywiscie naprawa bedzie bardzo prosta.
Nowe uklady beda juz wychodzic poprawione. Pozdrawiam
jak to bywa w takich wynalazkach jak Vris Box wyszlo ze uklad jest nieodporny na temperature przez co punkty otworzen vrisow mogly plywac wraz ze wzrostem tempereatury. Ojciec dlubal i zlokaziowal przyczyne. Siadly takie 2 male zolte kondensatorki. W ramach akcji wymiana kondensatorka wylsle wam wszystkim nowe nie zaklucajace pracy ukladu wraz z instrukcja. Oczywiscie naprawa bedzie bardzo prosta.
Nowe uklady beda juz wychodzic poprawione. Pozdrawiam
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Heja
Układzik już zamontowany,jednak troche zabawy z nim było.
Okazało się że w kompach KL07 przewód Tacho trza podpiąć do
3 kostki
8 pin górny rząd.
Po założeniu wrażenia z jady niesamowite, nawet mój ojciec mówi, że rakieta. Aż się boje teraz spalania, bo aż się nie chce schodzić z obrotów no i w końcu ciągnie od samego dołu.
Piękna sprawa, dzięx za wszelka pomoc mbmaster.
Pozdrawiam
Układzik już zamontowany,jednak troche zabawy z nim było.
Okazało się że w kompach KL07 przewód Tacho trza podpiąć do
3 kostki
8 pin górny rząd.
Po założeniu wrażenia z jady niesamowite, nawet mój ojciec mówi, że rakieta. Aż się boje teraz spalania, bo aż się nie chce schodzić z obrotów no i w końcu ciągnie od samego dołu.
Piękna sprawa, dzięx za wszelka pomoc mbmaster.
Pozdrawiam