Ale to dobrze, bo jak byś miał od razu 12 psi, to przeguby by dostawały niesamowicie w dupęBogdan9999 pisze:ja mam ten lepszy co puszcza niby całe doładowanie a nie narasta powoli ale on i tak nie działa.
zwężka a wzrost mocy
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
w opisie Asdero jest link do niemieckiego opisu tam wspominają o 185KW=251KM....zna ktoś na tyle niemiecki zeby to rozszyfrować???   http://7ig.net/probetech/tuning/ladedru ... ruck2.html
			
			
									
						
							Ford Probe 2.2GT - szary metalic
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
			
						Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Ale tam pisze, że to przy 16PSI jest osiągalne. Ale i tak mógłby ktoś to przetłumaczyć, bo tam może być wiele mądrych informacji...enduro pisze:w opisie Asdero jest link do niemieckiego opisu tam wspominają o 185KW=251KM....zna ktoś na tyle niemiecki zeby to rozszyfrować??? http://7ig.net/probetech/tuning/ladedru ... ruck2.html
BEAUTY...POWER...SOUL...
			
						- 
				Quaki
 - Posty: 774
 - Rejestracja: 2003-07-30 15:47
 - Galeria: viewtopic.php?t=7505
 - Lokalizacja: Gdynia
 - Kontakt:
 
usuniete przez autora
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:41 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
							2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
			
						1-gen 90 2.2 GT
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
No zrobiłem...
Wywaliłem seryjną zwężkę i wstawiłem MBC.
Najpierw ustawiłem ciśnienie na "czuja" i turbo napompowało 7PSI. Potem znów wkręciłem i walnęło poza skalę, ale na 3 biegu mi odcięło. No to stop i troszkę odkręciłem i tak jeszcze kilka razy było. Końcowy efekt jest taki że turbo pompuje równe 12 PSI (wskazówka zatrzymuje się na czerwonej skali) a boost szybko narasta. Nie ma żadnego szarpnięcia! Za to ciśnienie jak by trochę szybciej narastało jak przedtem, gdy była zwężka. I cieszy mnie to że jak się przygazuje na postoju, to zawór upustowy wesoło sobie syknie (bałem się że ten efekt zniknie).
Odczucia są dość pozytywne. Najgorsze jest kręcenie tego MBC podczas ustawiania, ponieważ turbo i kolektor jest gorący jak cholera, a tam trzeba rękę pchać - kilka razy się mocno sparzyłem, ale czego się nie robi dla Probka
			
			
									
						
							Wywaliłem seryjną zwężkę i wstawiłem MBC.
Najpierw ustawiłem ciśnienie na "czuja" i turbo napompowało 7PSI. Potem znów wkręciłem i walnęło poza skalę, ale na 3 biegu mi odcięło. No to stop i troszkę odkręciłem i tak jeszcze kilka razy było. Końcowy efekt jest taki że turbo pompuje równe 12 PSI (wskazówka zatrzymuje się na czerwonej skali) a boost szybko narasta. Nie ma żadnego szarpnięcia! Za to ciśnienie jak by trochę szybciej narastało jak przedtem, gdy była zwężka. I cieszy mnie to że jak się przygazuje na postoju, to zawór upustowy wesoło sobie syknie (bałem się że ten efekt zniknie).
Odczucia są dość pozytywne. Najgorsze jest kręcenie tego MBC podczas ustawiania, ponieważ turbo i kolektor jest gorący jak cholera, a tam trzeba rękę pchać - kilka razy się mocno sparzyłem, ale czego się nie robi dla Probka
BEAUTY...POWER...SOUL...
			
						- Pelot
 - Posty: 4620
 - Rejestracja: 2004-11-02 21:33
 - Samochód: F4
 - Galeria: viewtopic.php?t=5515
 - Lokalizacja: Wars i Sawa
 
Witam.
Panowie mam kłopot. Wsadziłem zwężkę 0,8 i pojawił sie problem. Przy pierwszym doładowaniu pompuje do końca czerwonej skali przy drugim już tylko lekko za 6 psi a trzecie i czwarte nawet do 6 psi nie dochodzi. Po zresetowaniu kompa problem znika ale tylko przy pierwszym doladowaniu. I mam pytanie czy da rade coś z tym zrobić nie ingerując a kompa czyt. czip nie zakladać czy tak już musi być. Ale słyszalem że czip potrzebny jest od zwężki 0.6. I zastanawia mnie fakt że nie odcina mi gwałtownie że walę w szybę tylko stopniowo zmniejsza się doladowanie. Teraz włożyłem seryjną i przynajmniej na jednym poziomie doladowanie się trzyma. W sumie na dłuższy agresywny start lepiej idzie na seryjnej bo na 0.8 na 3-4 biegu to porażka. I jeszcze jedno pytanko czy jak włoże zwężkę 1.0mm to nie będzie mi się tak robilo?? Przetestował ktoś?? Proszę o rady
Pozdro
			
			
									
						
										
						Panowie mam kłopot. Wsadziłem zwężkę 0,8 i pojawił sie problem. Przy pierwszym doładowaniu pompuje do końca czerwonej skali przy drugim już tylko lekko za 6 psi a trzecie i czwarte nawet do 6 psi nie dochodzi. Po zresetowaniu kompa problem znika ale tylko przy pierwszym doladowaniu. I mam pytanie czy da rade coś z tym zrobić nie ingerując a kompa czyt. czip nie zakladać czy tak już musi być. Ale słyszalem że czip potrzebny jest od zwężki 0.6. I zastanawia mnie fakt że nie odcina mi gwałtownie że walę w szybę tylko stopniowo zmniejsza się doladowanie. Teraz włożyłem seryjną i przynajmniej na jednym poziomie doladowanie się trzyma. W sumie na dłuższy agresywny start lepiej idzie na seryjnej bo na 0.8 na 3-4 biegu to porażka. I jeszcze jedno pytanko czy jak włoże zwężkę 1.0mm to nie będzie mi się tak robilo?? Przetestował ktoś?? Proszę o rady
Pozdro
- pytlar
 - Posty: 954
 - Rejestracja: 2006-06-05 11:04
 - Galeria: viewtopic.php?t=8824
 - Lokalizacja: Prabuty
 
ja od wczoraj walcze ze zwezkami 
  wczoraj moja pierwsza jaka wykombinowalem to byla na 0,8mm i pompowalo pieknie na 12psi 
  ale po 3 przejzadach zaczelo mi wyskakiwac juz tylko 6psi 
  wiec do domu powrot i lekko zwiekszylem otwor:] i ku mojemu zdziwieniu pompuje tylko 8:( dzisiaj pokombinowalem znowu i caly czas mi pompuje tylko 8 !! 
  nawet na zwezszcze na 0,8 
  moze lepiej dac sobie spokoj  bo i tak turbina cos mi podejrzanie chrupie 
  
  
  
  
  
  
  
			
			
									
						
										
						- pytlar
 - Posty: 954
 - Rejestracja: 2006-06-05 11:04
 - Galeria: viewtopic.php?t=8824
 - Lokalizacja: Prabuty
 
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- Pelot
 - Posty: 4620
 - Rejestracja: 2004-11-02 21:33
 - Samochód: F4
 - Galeria: viewtopic.php?t=5515
 - Lokalizacja: Wars i Sawa
 
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Pytlar, włożyłem zwężkę 1.0 i powiem  szczerze że jestem bardziej zadowolony niż z 0,8 przynajmniej nie odcina i ciśnienie nie spada. Teraz przynajmniej równo pompuje fakt że tylko między 8-10 psi ale na każdym biegu. Na 0,8 ładowało mi na 12 ale na I biegu i nawet jak z kim,ś stawalem w pojedynek ze świateł to miałem problem z trakcją i utrzymaniem kierownicy. Później za to wyścig i tak był wyrównany bo ladowalo mi do 6psi (nawet może nie) i rakieta to już nie była. Denerwuje mnie takie jedno Audi A3 1.8 T w mieście z którym mama problemy. Ale myślę że na tej zwężce powinno być już nienajgorzej 
 No chyba że znajdę sposób na wyeliminowanie tego spadku ciśnienia przy zwężce 0.8 .Bo jak nie to chyba trzeba się będzie do Cynkiego po czip udać. Jeździłem z nim i jestem w szoku.  12 Psi za każdym razem i kłopoty z utrzymaniem samochodu. Kurde też tak chcę 
			
			
									
						
										
						- pytlar
 - Posty: 954
 - Rejestracja: 2006-06-05 11:04
 - Galeria: viewtopic.php?t=8824
 - Lokalizacja: Prabuty
 
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
mbc  + silnik krokowy(20pln) +mikrokontroler(4pln) + płytka kondziorki rezystorki(5pln) + jakis ładny lcd (20-40pln) lub na wyswietlaczu diodowym (10pln) =mbc + 60pln (max) i masz ładnie zrobione ... chyba ze zrezygnujemy z wyswietlacza i załozymy np. 4 stany 0,6 0,7 0,8 0,9 to tylko 4 przyciski i o 20-40pln mniej : )
			
			
									
						
							UNITE AND WIN

			
						
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
A ja mam pytanie do szanownych Panów znawców:
Czym się różni to MBC od Properowskiego?:
http://moto.allegro.pl/item138011103_no ... n_mbc.html
Czy można je zamontować w kabinie i czy nie będzie w związku z tym opóźnienia przepływie powietrza do czunika (w końcu do kabiny i z powrotem długa droga). I po co ten trójnik do tego zestawu?
Pytam, bo w UK takie chodzą po 20Funciaków, a może jest to coś więcej warte niż te propera?
			
			
									
						
							Czym się różni to MBC od Properowskiego?:
http://moto.allegro.pl/item138011103_no ... n_mbc.html
Czy można je zamontować w kabinie i czy nie będzie w związku z tym opóźnienia przepływie powietrza do czunika (w końcu do kabiny i z powrotem długa droga). I po co ten trójnik do tego zestawu?
Pytam, bo w UK takie chodzą po 20Funciaków, a może jest to coś więcej warte niż te propera?
BEAUTY...POWER...SOUL...
			
						- Mr. Cynk
 - Posty: 3325
 - Rejestracja: 2003-09-14 22:41
 - Samochód: Pontiac TransAM 350'
 - Lokalizacja: W-M UE
 
MBC można samemu wykonać stosując śrubkę od gaźnika z motocykla do regulacji paliwa wolnych obrotów. 
zasada jest taka, że jest jakaś śruba o gwincie drobnozwojowym zakończona ładnie zatoczoną iglicą i jakaś dysza. wkręcając lub wykręcając śrubkę regulujemy prześwit w dyszy i tym samym mamy te płynną regulację
			
			
									
						
										
						zasada jest taka, że jest jakaś śruba o gwincie drobnozwojowym zakończona ładnie zatoczoną iglicą i jakaś dysza. wkręcając lub wykręcając śrubkę regulujemy prześwit w dyszy i tym samym mamy te płynną regulację
- pytlar
 - Posty: 954
 - Rejestracja: 2006-06-05 11:04
 - Galeria: viewtopic.php?t=8824
 - Lokalizacja: Prabuty
 
no to mnie natchneles wlasnie!!Mr. Cynk pisze:MBC można samemu wykonać stosując śrubkę od gaźnika z motocykla do regulacji paliwa wolnych obrotów.
zasada jest taka, że jest jakaś śruba o gwincie drobnozwojowym zakończona ładnie zatoczoną iglicą i jakaś dysza. wkręcając lub wykręcając śrubkę regulujemy prześwit w dyszy i tym samym mamy te płynną regulację

