Ależwaluś pisze:Ułatw nam leniwym życie
 PROSZĘ BARDZO
  PROSZĘ BARDZO  (odsyłacz dla leniwych, którzy sami go nie potrafią znaleźć).
 (odsyłacz dla leniwych, którzy sami go nie potrafią znaleźć).Ależwaluś pisze:Ułatw nam leniwym życie
 PROSZĘ BARDZO
  PROSZĘ BARDZO  (odsyłacz dla leniwych, którzy sami go nie potrafią znaleźć).
 (odsyłacz dla leniwych, którzy sami go nie potrafią znaleźć). Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgradeNie moge znaleźć kontekstu, ale czy chodzi ci o 180$ za regulowane?michni pisze:w warszawie kosztuja 180 zielonych sztuka z wysylka ,ale trzeba 2 miesiace czekac .przerobienie na amorki mazdy 1200 zl komplet ale bez regulacji .amortyzatory przednie do gt oczywiscie
witam . regulowane z kabiny . obdzwonilem wszystkie serwisy forda w wawie i wszedzie sluchali mnie jak glupka '' panie regulowane z kabiny to tylko w amerykanch '' dorwalem trzy namiary . jutro podam ci numery tel . sorki ale na biegu niemoge ich znalesc . pozdrowionkaedi_pg pisze:Nie moge znaleźć kontekstu, ale czy chodzi ci o 180$ za regulowane?michni pisze:w warszawie kosztuja 180 zielonych sztuka z wysylka ,ale trzeba 2 miesiace czekac .przerobienie na amorki mazdy 1200 zl komplet ale bez regulacji .amortyzatory przednie do gt oczywiscie
Gdzie w Warszawie je za tyle widziałes?
Pozdrawiam
 nie bylo nic napisane o regulacji elektrycznej...
  nie bylo nic napisane o regulacji elektrycznej...  (ale w tych do mazdy 626 bylo zaznaczone ze nie nadaja sie do autka z regulacja:]). Po nowym roku dowiem sie jeszcze dokladniej bo byl troche ruch w sklepie a ja i tak kasy nie mam narazie:P
 (ale w tych do mazdy 626 bylo zaznaczone ze nie nadaja sie do autka z regulacja:]). Po nowym roku dowiem sie jeszcze dokladniej bo byl troche ruch w sklepie a ja i tak kasy nie mam narazie:Pa KYB chyba mowil 340 za szt.waluś pisze:za 350 to masz gazówki KYB do mazdy
olejowy kosztuje ok. 270 - 280 zł
I nie daj się wciągnąć nie ma uniwersalnych przód/tył hehe sprężyna ma inną średnicę to raz, drugi raz to różna ich długość yyy amorów znaczy
 
  
   
   
  
 http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/amortyzatory.php
 http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/amortyzatory.php http://www.motofakty.pl/artykul/amortyzatory_2.html
 http://www.motofakty.pl/artykul/amortyzatory_2.html Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade tu masz na fotce stary amorek oryginalny i nowy od Mazdy 626 GD:]
 tu masz na fotce stary amorek oryginalny i nowy od Mazdy 626 GD:] 
   
   ale to z powodu innych wydatkow
  ale to z powodu innych wydatkow  ale przynajmniej nie wali mi jak na moich poprzednich wybitych amorkach...
  ale przynajmniej nie wali mi jak na moich poprzednich wybitych amorkach... nic nie trzeba przerabiac!!
 nic nie trzeba przerabiac!! I GT, Black & Red
 I GT, Black & Red hehe
 hehe zwykły amor ma dłuższe tłoczysko o około 3 cm (ale tylko tłoczysko, obudowa jest idento). Wynika to pewnie z charakterystyki tłumienia i raczej nie ma znaczenia przy zamianie regulowane/zwykłe
 zwykły amor ma dłuższe tłoczysko o około 3 cm (ale tylko tłoczysko, obudowa jest idento). Wynika to pewnie z charakterystyki tłumienia i raczej nie ma znaczenia przy zamianie regulowane/zwykłe
A czy mógłbyś podać numery katalogowe tych tych amorków?waluś pisze:a ja szukałem, kombinowałem z używkami, w końcu odpuściłem i kupiłem komplet gazówek KYB i jest hmmm, kuźwa nareszcie mogę spokojnie w zakręty wjeżdżaćhehe
a różnice jednak są. Poza tym o czym pisał pytlar jest jeszcze jedna drobnostkazwykły amor ma dłuższe tłoczysko o około 3 cm (ale tylko tłoczysko, obudowa jest idento). Wynika to pewnie z charakterystyki tłumienia i raczej nie ma znaczenia przy zamianie regulowane/zwykłe