Ależwaluś pisze:Ułatw nam leniwym życie
Amortyzatory 2.2 GT
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade

'89 2.0 Turbo downgrade- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Pelot albo Kalii chętnie wymienią Ci na nówki nieregulowane dużo taniej - np. za 1000zł. I jeszcze dostanę pewnie z 5 stówek prowizji za przyprowadzenie jelenia, a i oni zarobią swoje (mówimy o przodzie, czyli 2 sztukach).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade

'89 2.0 Turbo downgradeNie moge znaleźć kontekstu, ale czy chodzi ci o 180$ za regulowane?michni pisze:w warszawie kosztuja 180 zielonych sztuka z wysylka ,ale trzeba 2 miesiace czekac .przerobienie na amorki mazdy 1200 zl komplet ale bez regulacji .amortyzatory przednie do gt oczywiscie
Gdzie w Warszawie je za tyle widziałes?
Pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91
witam . regulowane z kabiny . obdzwonilem wszystkie serwisy forda w wawie i wszedzie sluchali mnie jak glupka '' panie regulowane z kabiny to tylko w amerykanch '' dorwalem trzy namiary . jutro podam ci numery tel . sorki ale na biegu niemoge ich znalesc . pozdrowionkaedi_pg pisze:Nie moge znaleźć kontekstu, ale czy chodzi ci o 180$ za regulowane?michni pisze:w warszawie kosztuja 180 zielonych sztuka z wysylka ,ale trzeba 2 miesiace czekac .przerobienie na amorki mazdy 1200 zl komplet ale bez regulacji .amortyzatory przednie do gt oczywiscie
Gdzie w Warszawie je za tyle widziałes?
Pozdrawiam
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
a mi wyzional ducha jeden amorek z tylu wiec czeka mnie wymiana...
wiec bylem w jednym sklepie sie dowiedziec o ceny
do mazdy 626 GD (zaznaczone ze do samochodow bez regulacji twardosci) ceny od 310-350zl
pozniej znalazl jkaies amorki Intercars po 200zl:D co najlepsze:uniwersalne!!:] pasuja zarowno na przod jak i na tyl... hehe
a najlepsze: znalazl amorki do Forda Probe GT (i tylko do niego) ktore trzeba na specjalne zamowienie sciagac i albo zaplacic solidna zaliczke albo placic z gory (tak napisane mial w komie:]), cena po znajomosci - 488zl za szt
nie bylo nic napisane o regulacji elektrycznej...
(ale w tych do mazdy 626 bylo zaznaczone ze nie nadaja sie do autka z regulacja:]). Po nowym roku dowiem sie jeszcze dokladniej bo byl troche ruch w sklepie a ja i tak kasy nie mam narazie:P
wiec bylem w jednym sklepie sie dowiedziec o ceny
do mazdy 626 GD (zaznaczone ze do samochodow bez regulacji twardosci) ceny od 310-350zl
pozniej znalazl jkaies amorki Intercars po 200zl:D co najlepsze:uniwersalne!!:] pasuja zarowno na przod jak i na tyl... hehe
a najlepsze: znalazl amorki do Forda Probe GT (i tylko do niego) ktore trzeba na specjalne zamowienie sciagac i albo zaplacic solidna zaliczke albo placic z gory (tak napisane mial w komie:]), cena po znajomosci - 488zl za szt
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
a KYB chyba mowil 340 za szt.waluś pisze:za 350 to masz gazówki KYB do mazdy
olejowy kosztuje ok. 270 - 280 zł
I nie daj się wciągnąć nie ma uniwersalnych przód/tył hehe sprężyna ma inną średnicę to raz, drugi raz to różna ich długość yyy amorów znaczy
a o tych uniwersalnych to nawet gosciu sam sie zaczal smiac
no i mnie zastanawia jeszcze jedno:
lepsze gazowki beda czy olejowe??
wszyscy tak zachwalaja gazowki!! a z tego co slyszalem to same olejowe sa twardsze od gazowek i dluzej wytrzymuja na naszych drogach:]
a moze macie namiary na jakies krotsze, sportowe amorki do mazdy/probe
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade

'89 2.0 Turbo downgrade- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Witam,
Drodzy posiadacze I generacji,
po dłuuugich poszukiwaniach, wielu telefonach do przeróżnych sklepów,warsztatów,ASO Forda w różnych miastach, muszę z przykrością stwierdzić że amortyzatorów regulowanych[/color] NIE MA. Nawet Ford nie jest w stanie ich załatwić bo nie ma ich juz w magazynie w USA.
Sprawdzilem wszystkie telefony i adresy znalezione na forach,oprócz tego szukałem sam, ale nic...Ford miał mieć ale jak poszukali dokładniej to sie okazało że są ale tylko w komputerze. Części produkowane są przez 10 lat, a tutaj to juz będzie więcej.
I mam tutaj pytanie, mozecie podać mi które to KAYABY pasują do I generacji? Czytałem na forum raz że pasują od mazdy 626GD ale później znowu czytałem że nie. Będe wdzięczny za info.
Pozdrawiam
PS.
Mam dysleksję i zdarzają mi sie błędy. Że wam sie chce wszystkie posty tak wertować...
Drodzy posiadacze I generacji,
po dłuuugich poszukiwaniach, wielu telefonach do przeróżnych sklepów,warsztatów,ASO Forda w różnych miastach, muszę z przykrością stwierdzić że amortyzatorów regulowanych[/color] NIE MA. Nawet Ford nie jest w stanie ich załatwić bo nie ma ich juz w magazynie w USA.
Sprawdzilem wszystkie telefony i adresy znalezione na forach,oprócz tego szukałem sam, ale nic...Ford miał mieć ale jak poszukali dokładniej to sie okazało że są ale tylko w komputerze. Części produkowane są przez 10 lat, a tutaj to juz będzie więcej.
I mam tutaj pytanie, mozecie podać mi które to KAYABY pasują do I generacji? Czytałem na forum raz że pasują od mazdy 626GD ale później znowu czytałem że nie. Będe wdzięczny za info.
Pozdrawiam
PS.
Mam dysleksję i zdarzają mi sie błędy. Że wam sie chce wszystkie posty tak wertować...
Ostatnio zmieniony 2007-01-20 18:10 przez edi_pg, łącznie zmieniany 1 raz.
Probe I 2.2 GT '91
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
pasuja od mazdy 626GD i tyle:]
tu masz na fotce stary amorek oryginalny i nowy od Mazdy 626 GD:]
ja mam zalozone teraz takowe z tylu i narazie nie narzekam:] za zaplacilem za 2 amorki z oslonami az 230zl
ale to z powodu innych wydatkow
ale przynajmniej nie wali mi jak na moich poprzednich wybitych amorkach...
roznia sie tylko tym, ze nie ma regulacji (:lol: ) i na amorkach od mazdy jest pelna sroba u gory amorka a na oryginalach jest scieta w pewnym miejscu:] ja poprostu nie zalozylem tej blaszki trzymajacej silniczek od regulacji i jest git
nic nie trzeba przerabiac!!
i mam odrazu pytanie:
znacie jakis bardzo dobry zaklad ktory zregeneruje amortyzatory z zachowaniem ich regulacji??????
tu masz na fotce stary amorek oryginalny i nowy od Mazdy 626 GD:]ja mam zalozone teraz takowe z tylu i narazie nie narzekam:] za zaplacilem za 2 amorki z oslonami az 230zl
roznia sie tylko tym, ze nie ma regulacji (:lol: ) i na amorkach od mazdy jest pelna sroba u gory amorka a na oryginalach jest scieta w pewnym miejscu:] ja poprostu nie zalozylem tej blaszki trzymajacej silniczek od regulacji i jest git
i mam odrazu pytanie:
znacie jakis bardzo dobry zaklad ktory zregeneruje amortyzatory z zachowaniem ich regulacji??????
Pelot i Sokół pisali tutaj, że będą regenerować i zostanie regulacja ale coś cisza. Też muszę swoje wymienić, ale na razie czekam aż będę pewien czy jednak da się zregenerować z regulacją czy nie.
I GT, Black & Red- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
a ja szukałem, kombinowałem z używkami, w końcu odpuściłem i kupiłem komplet gazówek KYB i jest hmmm, kuźwa nareszcie mogę spokojnie w zakręty wjeżdżać
hehe
a różnice jednak są. Poza tym o czym pisał pytlar jest jeszcze jedna drobnostka
zwykły amor ma dłuższe tłoczysko o około 3 cm (ale tylko tłoczysko, obudowa jest idento). Wynika to pewnie z charakterystyki tłumienia i raczej nie ma znaczenia przy zamianie regulowane/zwykłe
a różnice jednak są. Poza tym o czym pisał pytlar jest jeszcze jedna drobnostka
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
A czy mógłbyś podać numery katalogowe tych tych amorków?waluś pisze:a ja szukałem, kombinowałem z używkami, w końcu odpuściłem i kupiłem komplet gazówek KYB i jest hmmm, kuźwa nareszcie mogę spokojnie w zakręty wjeżdżaćhehe
a różnice jednak są. Poza tym o czym pisał pytlar jest jeszcze jedna drobnostkazwykły amor ma dłuższe tłoczysko o około 3 cm (ale tylko tłoczysko, obudowa jest idento). Wynika to pewnie z charakterystyki tłumienia i raczej nie ma znaczenia przy zamianie regulowane/zwykłe
Probe I 2.2 GT '91

