otóż zamierzam przerobić światła przednie tak żeby otwierały się tylko do połowy(i tylko tyle) i wstawić inne lampy, soczewkowe które już leżą już u mnie w domu
Śpioch...
- andrev80
 - Posty: 32
 - Rejestracja: 2005-11-16 18:59
 - Galeria: viewtopic.php?t=8712
 - Lokalizacja: Otwock
 
napisze tutaj ponieważ mój nowy post został zablokowany, a temat podobny.
otóż zamierzam przerobić światła przednie tak żeby otwierały się tylko do połowy(i tylko tyle) i wstawić inne lampy, soczewkowe które już leżą już u mnie w domu
 . ma to wyglądać tak jak ma to kamil_o1 w swojej stopce.  i mam pytanie czy ktoś już robił coś takiego? nie chodzi mi o śpiocha na bezpieczniku.
			
			
									
						
										
						otóż zamierzam przerobić światła przednie tak żeby otwierały się tylko do połowy(i tylko tyle) i wstawić inne lampy, soczewkowe które już leżą już u mnie w domu
- 
				Voodoo
 - Posty: 1604
 - Rejestracja: 2005-02-06 18:23
 - Galeria: viewtopic.php?t=5493
 - Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
 - Kontakt:
 
Znowu nie trafiony temat  
 
Trzeba lepiej zaznajomić się z opcją szukaj
 
 
 Soczewki
Archiwum jest tak obszerne, że niewiele pomysłów i tematów ostało się bez jakiegokolwiek komentarza na tym forum
			
			
									
						
							Trzeba lepiej zaznajomić się z opcją szukaj
Archiwum jest tak obszerne, że niewiele pomysłów i tematów ostało się bez jakiegokolwiek komentarza na tym forum
Ford Probe 2.0 '94r. moj probe ma cos takiego 
tu mam jakis włacznik zainstalowany i od niego idzie kabel pod maska do bezpiecznikow

a tu jest ten kabel i z niego wychodza 2 przewody niebieski i brazowy

po tym znalazłem gdzie jest ten bezpiecznik retra pod pokrywa od bezpieczników

a tu widoczne jest gniazdo retry i te dwa kabelki co wychodza od tego przełącznika z 1 obrazka

Pytanie - jak to podłączyc by działało? czy to na peno sa kabelki od śpiocha ? CZy czegos nie pomyliłem ? Jak te kabelki podłaczyc w miejsce tego pustego gniazda od bezpiecznika retry ?
			
			
									
						
							tu mam jakis włacznik zainstalowany i od niego idzie kabel pod maska do bezpiecznikow

a tu jest ten kabel i z niego wychodza 2 przewody niebieski i brazowy

po tym znalazłem gdzie jest ten bezpiecznik retra pod pokrywa od bezpieczników

a tu widoczne jest gniazdo retry i te dwa kabelki co wychodza od tego przełącznika z 1 obrazka

Pytanie - jak to podłączyc by działało? czy to na peno sa kabelki od śpiocha ? CZy czegos nie pomyliłem ? Jak te kabelki podłaczyc w miejsce tego pustego gniazda od bezpiecznika retry ?
Pozdrawiam Don_luk
			
						- andrev80
 - Posty: 32
 - Rejestracja: 2005-11-16 18:59
 - Galeria: viewtopic.php?t=8712
 - Lokalizacja: Otwock
 
- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Zaraz, zaraz. Ale to gniazdo jest od przekaźnika, a nie od bezpiecznika.
Coś jest nie tak.
Bezpiecznik retra masz dokładnie tam, gdzie Lukask pokazał na zdjęciu:

Tylko tam możesz się wpiąć.
Możliwe, ze ktoś przed Tobą robił już śpiocha i te kable wraz z przełącznikiem, to pozostałość. Ja bym się najpierw upewnił, czy te ucięte przewody nie mają jakiegoś napięcia, sprawdził, czy drugi koniec przewodów idzie bezpośrednio do przełącznika, a dopiero potem próbował to wpinać. I wpinać w miejsce bezpiecznika a nie tam, gdzie pokazałeś.
			
			
									
						
							Coś jest nie tak.
Bezpiecznik retra masz dokładnie tam, gdzie Lukask pokazał na zdjęciu:

Tylko tam możesz się wpiąć.
Możliwe, ze ktoś przed Tobą robił już śpiocha i te kable wraz z przełącznikiem, to pozostałość. Ja bym się najpierw upewnił, czy te ucięte przewody nie mają jakiegoś napięcia, sprawdził, czy drugi koniec przewodów idzie bezpośrednio do przełącznika, a dopiero potem próbował to wpinać. I wpinać w miejsce bezpiecznika a nie tam, gdzie pokazałeś.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
A co to za jakieś podwójne przewody w spinkach??? 
 
Coś Ty tam namieszał?
To nie jest nawet zaciśnięte na tych spinkach.
Zrób inaczej.
Wyjmij te spinki i włóż z powrotem bezpiecznik.
Potem:
1. zamknij światła przełącznikiem.
2. wyjmij bezpiecznik.
3. włącz światła przełącznikiem (nie powinny się otworzyć)
4. dotknij bezpiecznikiem , albo innym metalowym przedmiotem np.
śrubokrętem, nóżek, w których oryginalnie powinien się znajdować
bezpiecznik i natychmiast odsuń śrubokręt.
5. jeżeli w momencie dotknięcia nóżek lampy drgną, to wszystko jest
ok (gwarantuję Ci, że tak będzie), a po prostu spieprzyłeś coś przy podłączaniu.
 
Aa i jeszcze jedno.
Oducz się takich prowizorek, jakie widzę na zdjęciu, bo kiedyś
nie daj Boże spalisz auto.
			
			
									
						
							Coś Ty tam namieszał?
To nie jest nawet zaciśnięte na tych spinkach.
Zrób inaczej.
Wyjmij te spinki i włóż z powrotem bezpiecznik.
Potem:
1. zamknij światła przełącznikiem.
2. wyjmij bezpiecznik.
3. włącz światła przełącznikiem (nie powinny się otworzyć)
4. dotknij bezpiecznikiem , albo innym metalowym przedmiotem np.
śrubokrętem, nóżek, w których oryginalnie powinien się znajdować
bezpiecznik i natychmiast odsuń śrubokręt.
5. jeżeli w momencie dotknięcia nóżek lampy drgną, to wszystko jest
ok (gwarantuję Ci, że tak będzie), a po prostu spieprzyłeś coś przy podłączaniu.
Aa i jeszcze jedno.
Oducz się takich prowizorek, jakie widzę na zdjęciu, bo kiedyś
nie daj Boże spalisz auto.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						ja robilem spioszka wczoraj i naprawde fajnie to wygladaDon_Luk pisze:ok wszystkie punkty sie zgadzaja
tylko wyjasnij mi czemu lampy otwieraja sie całe albo całe sie zamykaja, nie moga byc w pozycji lekko otwartej "spioch". Na jakiej to zasadzie działa ze w spiochu lampysa sa otwarte tylko do połowy ?
a co do tego ze cale Ci sie zamykaja i otwieraja, to musisz sie popisac refleksem i szybko wlaczyc i wylacznik Twoj przycisk od spioszka, im szybciej to zrobisz tym mniej sie uchylą
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA

			
						
- Roswell
 - Posty: 441
 - Rejestracja: 2006-09-01 11:12
 - Galeria: viewtopic.php?t=9688
 - Lokalizacja: Ustroń
 
Poważnie tak masz że światła jak przekręcisz na tym przełączniku to się nie otworzą? To dziwny mi się otwierająKędziorek pisze:Ja w swoim Probku jak włączę światełka to pozostają zamkniete, dopiero jak nacisnę magiczny przycisk (seryjny, pod sterowaniem klimą) to światła sie podnoszą. Więc mogę mieć otwarte światła i zgaszone lampy i na odwrót, więc miałbym łatwiej zrobić śpioszka. Dużo jest bawienia się z tym? Tylko, że mam problem, bo jedna lampa podnosi się wolniej. Pozdro
Ale już chyba wiem czemu, bo Ty masz made for usa, a ja made for canada i tu chyba tkwi różnica
Probe II 2.0 93 USA
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
			
						Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
ja mam Probaska I i rowniez swiatla sa wlaczone a oczka pozostaja zamkniete, dopiero jak to Kędziorek napisal po wlaczeniu "magicznego przycisku" podnosza sieRoswell pisze:Poważnie tak masz że światła jak przekręcisz na tym przełączniku to się nie otworzą? To dziwny mi się otwierająKędziorek pisze:Ja w swoim Probku jak włączę światełka to pozostają zamkniete, dopiero jak nacisnę magiczny przycisk (seryjny, pod sterowaniem klimą) to światła sie podnoszą. Więc mogę mieć otwarte światła i zgaszone lampy i na odwrót, więc miałbym łatwiej zrobić śpioszka. Dużo jest bawienia się z tym? Tylko, że mam problem, bo jedna lampa podnosi się wolniej. Pozdro![]()
Ale już chyba wiem czemu, bo Ty masz made for usa, a ja made for canada i tu chyba tkwi różnica
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA

			
						
- Roswell
 - Posty: 441
 - Rejestracja: 2006-09-01 11:12
 - Galeria: viewtopic.php?t=9688
 - Lokalizacja: Ustroń
 
Jak zwykle jestem wyjątkowyKoNdRoN pisze:ja mam Probaska I i rowniez swiatla sa wlaczone a oczka pozostaja zamkniete, dopiero jak to Kędziorek napisal po wlaczeniu "magicznego przycisku" podnosza sie
Trening czyni mistrzaDon_Luk pisze:podłaczyłem i działa tylko wnerwia mnie to ze nie umiem wyczuc odpowiedniego momentu by zatrzymac swiatła tak na wpół otwarteale nabiore wprawy
					Ostatnio zmieniony 2007-03-14 18:10 przez Roswell, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
							Probe II 2.0 93 USA
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
			
						Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
- Kędziorek
 - Posty: 3381
 - Rejestracja: 2004-11-24 22:32
 - Galeria: viewtopic.php?t=8098
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
- Lipex
 - Posty: 135
 - Rejestracja: 2007-10-24 02:28
 - Galeria: viewtopic.php?t=13455
 - Lokalizacja: Dębica
 
- 
				longer1234
 - Posty: 62
 - Rejestracja: 2007-04-07 08:58
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Opole
 
Żeby nie męczyć się przy otwieraniu lamp, podłączyłem taki przełącznik, którego nie trzeba wciskać do końca żeby lampy zaczęły się otwierać, Wystarczy delikatnie nacisnąć, tak na pograniczu włączenia i on już załapuje, co stwarza możliwość bezproblemowego zatrzymania lamp podczas otwierana praktycznie w każdym momencie.
			
			
									
						
										
						- Basf_Wrocław
 - Posty: 956
 - Rejestracja: 2004-08-26 11:44
 - Samochód: R4 94
 - Galeria: viewtopic.php?t=5626
 - Lokalizacja: Wrocław
 
- Lipex
 - Posty: 135
 - Rejestracja: 2007-10-24 02:28
 - Galeria: viewtopic.php?t=13455
 - Lokalizacja: Dębica
 





