Raafaaell
- Dee Jay
 - Posty: 4179
 - Rejestracja: 2004-11-10 10:58
 - Samochód: II gen V6 1993
 - Galeria: viewtopic.php?t=8900
 - Lokalizacja: Kraków
 
- Raafaaell
 - Posty: 420
 - Rejestracja: 2006-01-14 16:39
 - Galeria: viewtopic.php?t=7400
 - Lokalizacja: Kraków
 
- Raafaaell
 - Posty: 420
 - Rejestracja: 2006-01-14 16:39
 - Galeria: viewtopic.php?t=7400
 - Lokalizacja: Kraków
 
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- Raafaaell
 - Posty: 420
 - Rejestracja: 2006-01-14 16:39
 - Galeria: viewtopic.php?t=7400
 - Lokalizacja: Kraków
 
- Bartekk
 - Posty: 141
 - Rejestracja: 2004-10-17 15:13
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=10629
 - Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia
 
- Marcos
 - Posty: 819
 - Rejestracja: 2004-03-01 17:31
 - Galeria: viewtopic.php?t=5568
 - Lokalizacja: Tychy
 
- Dee Jay
 - Posty: 4179
 - Rejestracja: 2004-11-10 10:58
 - Samochód: II gen V6 1993
 - Galeria: viewtopic.php?t=8900
 - Lokalizacja: Kraków
 
- guciek
 - Posty: 365
 - Rejestracja: 2006-05-16 23:19
 - Galeria: viewtopic.php?t=9590
 - Lokalizacja: Trzebinia
 
- Raafaaell
 - Posty: 420
 - Rejestracja: 2006-01-14 16:39
 - Galeria: viewtopic.php?t=7400
 - Lokalizacja: Kraków
 
- Zolak
 - Posty: 521
 - Rejestracja: 2006-01-07 20:46
 - Samochód: FP "97 GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=8715
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Jesli chodzi o zdjecia to zrobiles sie mistrzowsko glownie  2gen
A co do rejestracji na 2gen to jestes SZATANEM!!!!
 
naprawde ladne fury
  
POzdro
			
			
									
						
							A co do rejestracji na 2gen to jestes SZATANEM!!!!
naprawde ladne fury
POzdro
Były :
2.0 SE "96 JJ
2.5 GT "96 JJ
2.5 GT" 96 EZ
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ
2.0 SE "95 MQ
2.5 GT "94 MQ
Są :
2.5 GT "97 JJ
2.5 GT "96 CU
2.5 GT "95 GL
2.5 GT "94 HL
			
						2.0 SE "96 JJ
2.5 GT "96 JJ
2.5 GT" 96 EZ
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ
2.0 SE "95 MQ
2.5 GT "94 MQ
Są :
2.5 GT "97 JJ
2.5 GT "96 CU
2.5 GT "95 GL
2.5 GT "94 HL
- Dee Jay
 - Posty: 4179
 - Rejestracja: 2004-11-10 10:58
 - Samochód: II gen V6 1993
 - Galeria: viewtopic.php?t=8900
 - Lokalizacja: Kraków
 
- Raafaaell
 - Posty: 420
 - Rejestracja: 2006-01-14 16:39
 - Galeria: viewtopic.php?t=7400
 - Lokalizacja: Kraków
 
- guciek
 - Posty: 365
 - Rejestracja: 2006-05-16 23:19
 - Galeria: viewtopic.php?t=9590
 - Lokalizacja: Trzebinia
 
- Raafaaell
 - Posty: 420
 - Rejestracja: 2006-01-14 16:39
 - Galeria: viewtopic.php?t=7400
 - Lokalizacja: Kraków
 
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- radek1
 - Posty: 119
 - Rejestracja: 2006-07-31 16:16
 - Galeria: viewtopic.php?t=10146
 - Lokalizacja: Starachowice
 
- Dee Jay
 - Posty: 4179
 - Rejestracja: 2004-11-10 10:58
 - Samochód: II gen V6 1993
 - Galeria: viewtopic.php?t=8900
 - Lokalizacja: Kraków
 
- Raafaaell
 - Posty: 420
 - Rejestracja: 2006-01-14 16:39
 - Galeria: viewtopic.php?t=7400
 - Lokalizacja: Kraków
 
Autko to wersja SL , w standardzie ma wszystko oprócz wyposażenia dostępnego tylko dla wersji VR-4. Mój egzemplarz miał jednak to szczęście i poprzedni właściciel założył regulowany tylny spojler właśnie z VR-4. Muszę przyznać , że działa świetnie i powyżej setki czuć jak auto "siada" niżej.  
 Ze zgrozą stwierdziłem , że trzyma się drogi conajmniej tak samo dobrze jak przerobiona dwójeczka mojej Połówki. Zawieszenie ma dwie pozycje Tour i Sport , różnica jest ogromna , komfort jazdy na Tour świetny , lecz autko dalej jest twarde. Sport raczej na równy asfalt. Wspomaganie pracuje ciężej niż w Probe , mimo założonych podobnych opon 245. Sprzęgło jest twardsze i ma o wiele dłuższy skok - jest hydrauliczne. Jako ciekawostkę mogę napisać , że w  VR-4 sprzęgło ma wspomaganie , chciałem sobie kiedyś wcisnąć , a tu nie da się tak łatwo. 
 GT jest o wiele szersze od Probe , nawet od Firebirda jest ciut szersze 
 Pozycja za kierownicą w porównaniu do Probka jest po prostu inna. W Probe ma się wrażenie że deskę i większość autka ogląda się z góry , a ja wcale nie jestem jakoś ponadprzeciętnie wysoki. Po przesiadce do GT od razu rzucają się w oczy różnice , mniejsza powierzchnia szyb robi fajne wrażenie , deski nie ogląda się z góry , ale maskę i światełka doskonale widać. Zresztą widok maski ze światełkami jest boski. W środku z przodu jest sporo miejsca , ogromny jest podłokietnik. Tył natomiast jest tylko symboliczny , równie dobrze mogłoby go nie być. Do przewozu zakupów nadaje się doskonale , świetnie wyprofilowane siedziska zapobiegają poruszaniu się przedmiotów. Ludzi przewozić z tyłu odradzam. Bagażnik wydawałoby się powinien być duży , niestety jest bardzo płytki. Probe ma o wiele pojemniejszy bagażnik. To zasługa umieszczonego w 3000GT zbiornika paliwa - 75 litrów. Mój ma założony dodatkowo gaz , który autko znosi nadzwyczaj dobrze. Zresztą w instrukcji obsługi wyczytałem , że benzynę można mieszać z alkoholem , gazem itp. Co do zużycia paliwa - nie mam pojęcia , nie zrobiłem jeszcze trasy na benzynie. Gazu na trasie połknął mi 20L na 160km , w mieście tyle samo gazu na 100km. Jazda mieszana , czasem coś nacisnę , ale ogólnie bez szaleństw. Zaznaczam w tym miejscu , że autko ma manualną skrzynię biegów. Silniczek wchodzi swobodnie na wysokie obroty , redline jest przy 7k rpm. Pomimo wieku pracuje na oleju 10W50 i żadnych sensacji w związku z tym nie ma.  
 Mam nadzieję , że przybliżyłem sprawę zainteresowanym. Gdy coś mi się przypomni to napiszę. Pozdrawiam.
			
			
									
						
										
						- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- Raafaaell
 - Posty: 420
 - Rejestracja: 2006-01-14 16:39
 - Galeria: viewtopic.php?t=7400
 - Lokalizacja: Kraków
 
Ja sobie powiedziałem kiedyś ze białe autko tylko na białej feldze , zresztą każde wygląda pięknie na białej. 
  poza tym pięcioramienna gwiazda , a żeby widać było jej biel , musi mieć szersze ramiona. Felga z RX-8 doskonale mi pasuje pod tym względem , no i nie jest kosmicznie droga. Co do przyspieszenia , szczerze powiem że jest podobne jak w I GT ale moc jest wyzwalana inaczej , o wiele łatwiej jest zerwać przyczepność , wręcz trzeba uważać 
 , powyżej setki silnik ciągnie bez żadnego wysiłku , a do ilu , tego jeszcze nie wiem.
			
			
									
						
										
						- Dee Jay
 - Posty: 4179
 - Rejestracja: 2004-11-10 10:58
 - Samochód: II gen V6 1993
 - Galeria: viewtopic.php?t=8900
 - Lokalizacja: Kraków
 
- davidlive
 - Posty: 2849
 - Rejestracja: 2006-07-30 13:29
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=10466
 - Lokalizacja: Polaniec
 - Kontakt:
 
