Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
Bogdan9999
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Bogdan9999
Ale spawy jak już konstruowałeś zbiornik to trzeba było pomyśleć o zbiorniku przelewowym. W środku są komory/grodzie zapobiegające przemieszczaniu się paliwa ??
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Bogdan9999
Ten zbiorniczek co kupiłem jest od poldka Polskiej myśli technicznej Niestety Polska myśl techniczna tych grodzi nie przewidziała Ale wspawałem kilka będzie dobrze A spawy są grube bo to jak sam zauważyłeś jest to zbiornik i dla pewności nalewałem grubiej i szerzej niż było trzeba aby uniknąć jakichkolwiek nieszczelności.
A co do zbiornika przelewowego też o takim myślałem nawet kupiłem taki kompletny od mazdy 4wd czyli 4x4 ale kompletnie nie pasował i musiałem zrobić nowy bak. Zrobienie zbiornika przelewowego na do podwozia probka zajęło by mi ze 2 miesiace bo po pierwsze jest mało miejsca i zbiornik jest strasznie cienki problem by był nawet z umieszczeniem drugiej pompy bo nie było by gdzie a o pojemności takiego zbiornika nie wspomnę bo jakbym zrobił tunel na środku zbiornika to może ze 25 litrów by sie mieściło czyli na jakieś 150 km . Tak czy siak ten pomysł też był rozważany ale padło na to co widzisz konstrukcja prostsza pojemniejszy zbiornik luźniej pod spodem autka i nie ukrywając taniej. Pozdrawiam
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Budowa i montaż zbiornika paliwa zakończona Przedłużona została wiązka od pompy jak i przewody paliwowe. Wszystko jak na razie sprawuje sie dobrze oby tak dalej Problemów było kilka jak nie kilkadziesiąt uporałem sie z nimi dość szybko. Zostały zmienione już wcześniej wszystkie przewody hamulcowe na miedź i zalany płyn DOT 5.1. Przed końcem przeróbki musiałem poprowadzenie jednego przewodu jednak zmienić co opóźniło trochę mój projekt. W najbliższych dniach biorę sie za skończenie wydechu wszystkie elementy już mam. Rury kwasowe 2.5 cala, 2 tłumiki przelotowe (nie chcę ogłuchnąć za młodu ) kolanka i końcówki wydechu oraz drut kwasówka do miga.
Obecnie składam środek auta do kupy. Dywan z auta został wykurzony i wyprany 3 razy Vaniszem, boczki z drzwi, fotele, kanapa i wszystkie plastyki również. Kanały i przewody spod deski rozdzielczej którymi leci powietrze do kabiny zostały dokładnie wymyte są teraz czyściutkie chłodnice od klimy wymyłem a na niej jest największy syf w jedynkach Fotki wnętrza pojawią sie wkrótce.
------------------------------------------------------------------------------
Jestem po pierwszych testowych jazdach jeszcze nic nie ustawiałem za bardzo i teraz kilka informacji:
- wszystko chodzi jak na razie ok choć z początku trochę go zalewało ;/
- ciśnienie oleju po rozgrzaniu na wolnych 1.1 bara przy 3 tyś obrotów jest juz 6 barów i takie utrzymuje wyżej olej to VALVOLINE 10W60 VR1 pół syntetyk.
- doładowanie jak na razie to 1.5 - 1.6 bara ale wysoko go nie ciągnąłem nax 4.5 tyś obrotów.
- do regeneracji są amory. dodatkowo pójdą na nie sprężynki progresowe Jamex -35mm a w amorki trafi olej Motul 10W powinno być ok
- hamulce jak to one w jedynkach słabe i dość mam palących sie klocków więc zakupiłem zaciski od 3000GT VR4 aluminiowe 4 tłoczkowe do tego pójdą tarcze 300mm albo 320mm zależy jakie dostane nacinane, nawiercane i wentylowane. Tył niestety zostanie seria ale w planach jest hydrauliczny ręczny i inne zaciski z większymi tarczami min. 2 tłoczkowe.
- z trakcją ciężko nawet bardzo trafia do auta felgi które kupiłem już wiosną 17 cali a na nie oponki 225/45
- bym zapomniał auto zostało pokryte nowym lakierem a wybór padł na JET BLACK z palety mercedesa najczarniejszy z czarnych wybierałem ten kolor pół dnia w firmie dorabiającej lakiery, jeśli porównamy ten kolor z oryginalnym probowskim to seryjny wygląda jak siwy, zaspawane zamki w drzwiach i usunięty znaczek z przodu. Malowany był każdy element oddzielnie drzwi, boczki, klapa ze wszystkich stron nie było tu mowy o nie domalowaniach w felcach bo elementy jak i cały probek były totalnie rozebrane do samych blach. Zregenerowałem zawiasy w drzwiach juz nie są opuszczone i nie maja drzwi góra dół luzów.
To kilka spraw zapewne nie wszystkie jakie chciałem wam teraz napisać ale będę aktualizował. Remont i zarazem tuning sie przeciąga bo dysponuje małą ilością wolnego czasu ale teraz postaram sie nadrobić i złożyć go do kupy. Fotki auta w całej okazałości po skończenu prac jutro spawam wydech nie wiem ile mi zajmnie jego skończenie, myśle że ze 2 dni. Jak skończę wkleje fotki.
A co do zbiornika przelewowego też o takim myślałem nawet kupiłem taki kompletny od mazdy 4wd czyli 4x4 ale kompletnie nie pasował i musiałem zrobić nowy bak. Zrobienie zbiornika przelewowego na do podwozia probka zajęło by mi ze 2 miesiace bo po pierwsze jest mało miejsca i zbiornik jest strasznie cienki problem by był nawet z umieszczeniem drugiej pompy bo nie było by gdzie a o pojemności takiego zbiornika nie wspomnę bo jakbym zrobił tunel na środku zbiornika to może ze 25 litrów by sie mieściło czyli na jakieś 150 km . Tak czy siak ten pomysł też był rozważany ale padło na to co widzisz konstrukcja prostsza pojemniejszy zbiornik luźniej pod spodem autka i nie ukrywając taniej. Pozdrawiam
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Budowa i montaż zbiornika paliwa zakończona Przedłużona została wiązka od pompy jak i przewody paliwowe. Wszystko jak na razie sprawuje sie dobrze oby tak dalej Problemów było kilka jak nie kilkadziesiąt uporałem sie z nimi dość szybko. Zostały zmienione już wcześniej wszystkie przewody hamulcowe na miedź i zalany płyn DOT 5.1. Przed końcem przeróbki musiałem poprowadzenie jednego przewodu jednak zmienić co opóźniło trochę mój projekt. W najbliższych dniach biorę sie za skończenie wydechu wszystkie elementy już mam. Rury kwasowe 2.5 cala, 2 tłumiki przelotowe (nie chcę ogłuchnąć za młodu ) kolanka i końcówki wydechu oraz drut kwasówka do miga.
Obecnie składam środek auta do kupy. Dywan z auta został wykurzony i wyprany 3 razy Vaniszem, boczki z drzwi, fotele, kanapa i wszystkie plastyki również. Kanały i przewody spod deski rozdzielczej którymi leci powietrze do kabiny zostały dokładnie wymyte są teraz czyściutkie chłodnice od klimy wymyłem a na niej jest największy syf w jedynkach Fotki wnętrza pojawią sie wkrótce.
------------------------------------------------------------------------------
Jestem po pierwszych testowych jazdach jeszcze nic nie ustawiałem za bardzo i teraz kilka informacji:
- wszystko chodzi jak na razie ok choć z początku trochę go zalewało ;/
- ciśnienie oleju po rozgrzaniu na wolnych 1.1 bara przy 3 tyś obrotów jest juz 6 barów i takie utrzymuje wyżej olej to VALVOLINE 10W60 VR1 pół syntetyk.
- doładowanie jak na razie to 1.5 - 1.6 bara ale wysoko go nie ciągnąłem nax 4.5 tyś obrotów.
- do regeneracji są amory. dodatkowo pójdą na nie sprężynki progresowe Jamex -35mm a w amorki trafi olej Motul 10W powinno być ok
- hamulce jak to one w jedynkach słabe i dość mam palących sie klocków więc zakupiłem zaciski od 3000GT VR4 aluminiowe 4 tłoczkowe do tego pójdą tarcze 300mm albo 320mm zależy jakie dostane nacinane, nawiercane i wentylowane. Tył niestety zostanie seria ale w planach jest hydrauliczny ręczny i inne zaciski z większymi tarczami min. 2 tłoczkowe.
- z trakcją ciężko nawet bardzo trafia do auta felgi które kupiłem już wiosną 17 cali a na nie oponki 225/45
- bym zapomniał auto zostało pokryte nowym lakierem a wybór padł na JET BLACK z palety mercedesa najczarniejszy z czarnych wybierałem ten kolor pół dnia w firmie dorabiającej lakiery, jeśli porównamy ten kolor z oryginalnym probowskim to seryjny wygląda jak siwy, zaspawane zamki w drzwiach i usunięty znaczek z przodu. Malowany był każdy element oddzielnie drzwi, boczki, klapa ze wszystkich stron nie było tu mowy o nie domalowaniach w felcach bo elementy jak i cały probek były totalnie rozebrane do samych blach. Zregenerowałem zawiasy w drzwiach juz nie są opuszczone i nie maja drzwi góra dół luzów.
To kilka spraw zapewne nie wszystkie jakie chciałem wam teraz napisać ale będę aktualizował. Remont i zarazem tuning sie przeciąga bo dysponuje małą ilością wolnego czasu ale teraz postaram sie nadrobić i złożyć go do kupy. Fotki auta w całej okazałości po skończenu prac jutro spawam wydech nie wiem ile mi zajmnie jego skończenie, myśle że ze 2 dni. Jak skończę wkleje fotki.
Ostatnio zmieniony 2008-10-19 23:34 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 2 razy.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- kosmita
- Posty: 282
- Rejestracja: 2006-02-03 15:38
- Galeria: viewtopic.php?t=8651
- Lokalizacja: Lubin
Re: Bogdan9999
Noo panie kolego widac ze sie narobiles przy probku ale te zegary to normalnie jak istne UFO jeszcze troszke u mnie tez tak bedzie
Pozdrawam
Pozdrawam
Black Shadow GT 92r
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
Re: Bogdan9999
ty chyba wyrzekłeś sie rodziny i znajomych zeby przy tym siedziec ale gratuluje zawzięcia - ja za cholere nie mam go zeby doprowadzic probka do jakiegos tam stanu przyzwoitosci...
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
Re: Bogdan9999
Gartuluję
To się nazywa generalna renowacja Probka
To się nazywa generalna renowacja Probka
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Bogdan9999
Dziś to juz 2 dzień jak spawam wydech po pracy
Przypomnę plan był taki
A tak wygląda to obecnie na fotkach wydech jest jeszcze nie obspawany szczelnie tylko punktowo połapany. Dopiero na koniec zostanie zdemontowany i obspawany jak sie należy. Jutro powinienem mieć wszystko ustawione i punktowo poprzyspawywane. Niestety z pospawaniem musze trochę sie wstrzymać bo skończył mi sie drut kwasowy do miga ;/
Przypomnę plan był taki
A tak wygląda to obecnie na fotkach wydech jest jeszcze nie obspawany szczelnie tylko punktowo połapany. Dopiero na koniec zostanie zdemontowany i obspawany jak sie należy. Jutro powinienem mieć wszystko ustawione i punktowo poprzyspawywane. Niestety z pospawaniem musze trochę sie wstrzymać bo skończył mi sie drut kwasowy do miga ;/
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- TYGRYSEX
- Posty: 1713
- Rejestracja: 2008-03-19 15:25
- Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14841
- Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów
Re: Bogdan9999
No szacun kolego . Choć w środku kolorowo jak na wiejskiej dyskotece to technicznie będzie igiełka jak ruszy w pełnym wydaniu ...
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Bogdan9999
Kolorowo to tak bym nie powiedział bo główny kolor wnętrza to siwy i czarny a podświetlenie niebieskie z białym. Więc mamy tylko 4 kolorki w nowszych autkach jest ich o niebo więcej. Tak czy inaczej dziękuje za wyrażenie swojej opinii
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
Re: Bogdan9999
Wydech widać profi
Mogłeś sobie kupić gotowy trójnik, są dostępne różne rozmiary z różnymi kątami rur wylotowych
Mogłeś sobie kupić gotowy trójnik, są dostępne różne rozmiary z różnymi kątami rur wylotowych
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Re: Bogdan9999
Ta jedyneczka to ... szczególnie w nocy w środku mam prośbe do kolegi forumowicza jakby mógł w miare możliwości przesłać fotki wnętrza w nocy i w dzień w dużej rozdzielczości to byłbym bardzo wdzięczny na shimizu@wp.pl
Ford Probe II 2,5 V6 USA
czarna strzała, bi-xenon inside :]
czarna strzała, bi-xenon inside :]
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Bogdan9999
Mógłbym ale tam gdzie zaopatruje się w kwasówkę tego nie mają A jeździć gdzieś indziej za jednym trójnikiem to nieopłacalna sprawa a na ten co sam zrobiłem nie narzekam jest symetrycznie i dobrze zespawanyLisiu pisze:Wydech widać profi
Mogłeś sobie kupić gotowy trójnik, są dostępne różne rozmiary z różnymi kontami rur wylotowych
Co do fotki hamulców to interesują cie fotki samych zacisków ? Bo cały zestaw nie jest jeszcze założony i wątpię aby w zimę to zrobił bo nie założę 15 na zimę A na 17 nie mam zimowek i szkoda felg.
A fotki wnętrza będę niebawem wstawione na forum wtedy zobaczysz troszkę cierpliwości
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Astro
- Posty: 617
- Rejestracja: 2007-05-02 22:42
- Galeria: viewtopic.php?t=12878
- Lokalizacja: Vault 101
Re: Bogdan9999
Poproszę zdjęcie zacisków, tarcz (jeśli masz) i jeśli ci się będzie chciało to zdjęcie z oznaczeniem odległości otworów jarzma.
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
My definition is High Definition.
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Bogdan9999
Ok zobaczę co da sie zrobić ale tarcz jeszcze nie mam.
A dziś zakończyłem spasowywanie i łączenie reszta spawów pujdzie jak przyjdzie mi drut.
A dziś zakończyłem spasowywanie i łączenie reszta spawów pujdzie jak przyjdzie mi drut.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Bogdan9999
Mam nadzieje że te końcówki to tymczasowo bo zalatuje tanią podróbą lexusa, no chyba że im się coś polepszy
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Re: Bogdan9999
Mnie się podobają. W końcu coś innego niż mugeny, dwururki, czy zadarte w górę rynny
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Bogdan9999
Sqad pisze:Mam nadzieje że te końcówki to tymczasowo bo zalatuje tanią podróbą lexusa, no chyba że im się coś polepszy
Sqad mówisz o tej taniej podróbce ?
http://moto.allegro.pl/item465848397_bu ... iales.html
Sorka ale jak dla mnie dać za same końcówki 670 zł w wysyłką to jest max ile moge dać.
Dziś wreszcie zakończyłem przeróbkę Wyszło lepiej niż zakładałem i niestety głośniej Parę fotek możecie zobaczyć do tego mam jeszcze do was pytanie czy takie spalanie jest normalne ??
A tu parę fotek min tył autka jeszcze nie złożony do kupy ale to na dniach ;P Mam problem z wyborem lamp bo mam 3 rodzaje, ale na pewno coś fajnego wybiorę + pujdą nowe uszczelki pod nie.
Komentujcie
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Re: Bogdan9999
Jak juz pisalem na GG jedyne co mi sie nie podoba to to ze te końcówki jak dla mnie powinny być odwrotnie , ale to juz twoja sprawa.
Zrobione jest to wszystko na prawde bardzo profesjonalnie i to mi sie podoba.
trzymam kciuki za jak najszybsze zakonczenie prac
Zrobione jest to wszystko na prawde bardzo profesjonalnie i to mi sie podoba.
trzymam kciuki za jak najszybsze zakonczenie prac
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Bogdan9999
Jak odwrotnie?davidlive pisze: jedyne co mi sie nie podoba to to ze te końcówki jak dla mnie powinny być odwrotnie , ale to juz twoja sprawa.
Wyglądają super. To właśnie w każdej innej pozycji wyglądałyby kiepsko.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
Re: Bogdan9999
Widzę że w wydechu zagościł jedynie jeden tłumik przelotowy więc ciszy bym się nie spodziewał
Końcówki są świetne, ładnie wykończyć zderzak pod nie i będzie git
Końcówki są świetne, ładnie wykończyć zderzak pod nie i będzie git
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Bogdan9999
Świetnie wyglądają to końcówki.
Gratki Bodzio.
Gratki Bodzio.
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Bogdan9999
Witam ostatnio zabrałem sie za regeneracje amortyzatorów bo jakby nie było maja juz swoje latka. Cel był taki maja byś dobrze zrobione lepsze od serii i ma zostać regulacja bo ja lubię Więc zakupiłem specjalny olej do amortyzatorów wymontowałem amortyzatory i zabrałem sie do pracy. Napotkałem wiele przeszkód niestety i teraz wiem dlaczego żadna firma regenerująca amortyzatory nie podejmuje sie regeneracji amorów z regulacja aby zrobić je tak aby regulacja działała. Niestety okazało sie na samym początku że sama wymiana oleju nie jest rozwiązaniem. Aby wszystko było tak jak przedtem konieczne są zmiany w samej budowie amortyzatora a dokładniej dołożenie ważnego elementu. Na dzień dzisiejszy amortyzatory są w malowaniu jak i górne mocowania. Przede mną ostatnia próba i jeśli wszystko będzie ok to będę mógł regenerować amortyzatory innym a cena za taka usługę u mnie będzie wynosiła 600 zł za 4 sztuki. Fotki z przebiegu prac jutro. Pozdrawiam
Pare nowych fotek z przebiegu prac reszta niebawem czekam na górne mocowania amorków za załatienie po dobrej cenie Maciusze
Amorki zregenerowane i złożone z nowymi sprężynami JAMEX Tylne amory dostały nowe górne mocowania. Kolorku proszę nie komentować tak chciałem i tak zrobiłem Kielichy zostały wypiaskowane, odtłuszczone i zapodkładowane czekają na pokrycie gumą do konserwacji karoserii. W wikend składam wszystko do kupy, zostają do wymiany tylne wahacze ale to po niedzieli jak mi przyjdą. I przerobienie hamulca ręcznego na hydrauliczny dość mam tych badziewnych linek. Pozdrawiam.
Pare nowych fotek z przebiegu prac reszta niebawem czekam na górne mocowania amorków za załatienie po dobrej cenie Maciusze
Amorki zregenerowane i złożone z nowymi sprężynami JAMEX Tylne amory dostały nowe górne mocowania. Kolorku proszę nie komentować tak chciałem i tak zrobiłem Kielichy zostały wypiaskowane, odtłuszczone i zapodkładowane czekają na pokrycie gumą do konserwacji karoserii. W wikend składam wszystko do kupy, zostają do wymiany tylne wahacze ale to po niedzieli jak mi przyjdą. I przerobienie hamulca ręcznego na hydrauliczny dość mam tych badziewnych linek. Pozdrawiam.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Bogdan9999
Bogdan, zawsze Cie podziwiałem za te prace przy aucie.
Mój podziw ciągle rośnie...
Mój podziw ciągle rośnie...
BEAUTY...POWER...SOUL...
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Re: Bogdan9999
to by było tyle komentów
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- wojtas89
- Posty: 2193
- Rejestracja: 2006-09-21 21:43
- Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
- Galeria: viewtopic.php?t=14148
- Lokalizacja: Illinois - Chicago
Re: Bogdan9999
Dla mnie Bogdan to mistrz dłubania przy aucie, pełen szacunek, jakbym miał kase to przysłałbym ci amory do regeneracji , apropo wymieniałeś łóżyska MCpersona? jeśli tak to napisz ile kosztują i gdzie można dostać?
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Bogdan9999
Hej nie wymieniałem bo były w bdb sanie, jedynie przeczysciłem i przesmarowałem smarem grafitowy odpornym na zmianę temperatury i wilgoć. Pomogło i pracuja bardzo dobrze. Tobie radziłbym to samo zrobić maja swoje lata i smar seryjny już dawno został wytarty i wypłukany przez wodę, dlatego pukają jak skręcasz. Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4