Sprzęgło naprawa
Re: RATUNKU teraz sprzęgło
Witam
Wedłóg mnie to dzień trzeba poświecić jesli jestes laikiem, naj prościej to się sam zorjentój gdyż trzeba całe sanki opuscić czyli silnik w dół więc jak wiesz nie ma zbyt dużo miejsca pod maską i wszystko od góry nad skrzyną trzeba wyciągnać.Ciężko mi opisać co trzeba zrobic, w probe swoim nie wymieniałem(naszczęscie ).Musisz wiec po pierwsze rozpiąc akumulator,wyciągnąć obudowe filtra powietrza,niewiem jak z przewodami od chłodnicy ale prawdopodobnie mogą byc za krótkie przy opuszczaniu,cięgła od lewarka zmiany biegów,drążek układu kierowniczego od maglownicy,rozrusznik wyjąć,wiązke elektryczną rozpiąć od skrzyni i część od silnika aby przy opuszczeniu nic nie urwać,nastepnie poluzowac śrube od półosi,poluzować delikatnie śruby od sanek,podlewarować samochód od stronu kierowcy zdjąc piaste,amortyzator,Końcówke drązka od piast,abes, aby nic nie przeszkadzało,wyjąć półosie od kierowcy,podstawic lewarek drugi pod skrzynie,odkrecic poduszke.Delikatnie opuscić skrzynie, lecz nie do końca niech będzie podparta,wypiąć drugą pułoś, nie wyciągając jej gdyż nie ma takiej potrzeby,odkręcić śruby mocujące skrzynie z silnikiem.Teraz trzeba opuscić sanki z silnikiem i wyjąć zkrzynie biegów(samemu będzie ciężko bardzo).Nastepnie odkrecić docisk i wyjąć tarcze sprzęgłową od silnika.Przy montowaniu drugiej tarczy sprzęgłowęj pamietać o dobrym ustawieniu jej w docisku przed skręceniem gdyż przy silniku po srodku odworu od docisku jest łozysko małe i wałek od skrzyni musi przejsc przez tarcze i wpasować w to łożysko.Zalecana też wymiana łożyska oporowego .Po wpasowaniu skrzyni od nowa to samo tylko od tylu co chodzi o sładanie i na koncu nie zapomniec odpowietrzyć wysprzęglik od sprzęgla nie jest to łatwe ale do wykonania:).Trzeba mieć kanał i kolege do tego.Mam nadzieje, że w miare dokładnie i zrozumiale to napisalem Pozdrawiam
Wedłóg mnie to dzień trzeba poświecić jesli jestes laikiem, naj prościej to się sam zorjentój gdyż trzeba całe sanki opuscić czyli silnik w dół więc jak wiesz nie ma zbyt dużo miejsca pod maską i wszystko od góry nad skrzyną trzeba wyciągnać.Ciężko mi opisać co trzeba zrobic, w probe swoim nie wymieniałem(naszczęscie ).Musisz wiec po pierwsze rozpiąc akumulator,wyciągnąć obudowe filtra powietrza,niewiem jak z przewodami od chłodnicy ale prawdopodobnie mogą byc za krótkie przy opuszczaniu,cięgła od lewarka zmiany biegów,drążek układu kierowniczego od maglownicy,rozrusznik wyjąć,wiązke elektryczną rozpiąć od skrzyni i część od silnika aby przy opuszczeniu nic nie urwać,nastepnie poluzowac śrube od półosi,poluzować delikatnie śruby od sanek,podlewarować samochód od stronu kierowcy zdjąc piaste,amortyzator,Końcówke drązka od piast,abes, aby nic nie przeszkadzało,wyjąć półosie od kierowcy,podstawic lewarek drugi pod skrzynie,odkrecic poduszke.Delikatnie opuscić skrzynie, lecz nie do końca niech będzie podparta,wypiąć drugą pułoś, nie wyciągając jej gdyż nie ma takiej potrzeby,odkręcić śruby mocujące skrzynie z silnikiem.Teraz trzeba opuscić sanki z silnikiem i wyjąć zkrzynie biegów(samemu będzie ciężko bardzo).Nastepnie odkrecić docisk i wyjąć tarcze sprzęgłową od silnika.Przy montowaniu drugiej tarczy sprzęgłowęj pamietać o dobrym ustawieniu jej w docisku przed skręceniem gdyż przy silniku po srodku odworu od docisku jest łozysko małe i wałek od skrzyni musi przejsc przez tarcze i wpasować w to łożysko.Zalecana też wymiana łożyska oporowego .Po wpasowaniu skrzyni od nowa to samo tylko od tylu co chodzi o sładanie i na koncu nie zapomniec odpowietrzyć wysprzęglik od sprzęgla nie jest to łatwe ale do wykonania:).Trzeba mieć kanał i kolege do tego.Mam nadzieje, że w miare dokładnie i zrozumiale to napisalem Pozdrawiam
2,5V6 97r.skunks<lol>
Życie to nie jest bajka,bajke mozemy stwozyc sobie sami:)
Życie to nie jest bajka,bajke mozemy stwozyc sobie sami:)
- jarsonik
- Posty: 993
- Rejestracja: 2007-07-22 12:03
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13697
- Lokalizacja: Białystok
Re: RATUNKU teraz sprzęgło
tym razem bardzo zrozumiale opisałes. hehe No to widze, że bardzo dużo roboty jest, to chyba lepiej juz zlecic to zaufanemu zakładowi
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2005-09-26 14:42
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Poznań
Re: Piszczy sprzęgło...
Napisz dokładnie czy:
- jak stoisz nie odpalaj silnika i wciśnij sprzęgło czy wtedy piszczy, jak długo czy tylko na początku czy przez cala czas wciskania sprzęgła do końca?
- odpal silnik na luzie, naciśnij sprzęgło przytrzymaj wyciśnięte, zwróć uwagę czy piszczy cały czas, czy tylko w momencie naciskania pedału i trwa do momentu pełnego wciśnięcia sprzęgła?
Wykonaj te dwa doświadczenia i napisz co z nich wynikło.
- jak stoisz nie odpalaj silnika i wciśnij sprzęgło czy wtedy piszczy, jak długo czy tylko na początku czy przez cala czas wciskania sprzęgła do końca?
- odpal silnik na luzie, naciśnij sprzęgło przytrzymaj wyciśnięte, zwróć uwagę czy piszczy cały czas, czy tylko w momencie naciskania pedału i trwa do momentu pełnego wciśnięcia sprzęgła?
Wykonaj te dwa doświadczenia i napisz co z nich wynikło.
Ostatnio zmieniony 2009-02-12 10:43 przez Artyy, łącznie zmieniany 1 raz.
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Piszczy sprzęgło...
Może też piszczeć wysprzęglik. Psiknij WD40 na próbę, jak przestanie to masz winowajce U mnie spadła osłona gumowa z wysprzęglika.
2.0, 16v, Klima, 94 r,
- Pitbull
- Posty: 448
- Rejestracja: 2006-10-20 12:48
- Samochód: Ford Probe II 2.5v6 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=14340
- Lokalizacja: Lublin
Re: RATUNKU teraz sprzęgło
Witam, ślizga mi się sprzęgło, w normalnej jeździe mi to nie przeszkadza ale jak chce mocniej ruszyć to wtedy to czuć(jakbym automatem jechał) trochę poczytałem i czy kupić nowe sprzęgło np to: http://moto.allegro.pl/item612979647_sp ... _5_v6.html to jest takie samo: http://moto.allegro.pl/item623417823_sp ... exedy.html, czy może dać moje sprzęgło do regeneracji do radzikowskiego żeby spieka zrobił, Co myślicie?
Był: Ford Probe 2 2.0 97' violet Był: Ford Probe 2 2,5 v6 KLZE 97' black
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
- maciejuuu
- Posty: 31
- Rejestracja: 2009-02-24 22:31
- Samochód: Probe II '95 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=16689
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: RATUNKU teraz sprzęgło
Panowie poradźcie, mam problem z pedałem sprzęgła, niby działa ok tyle, że łapie nisko i nie odpuszcza do końca, trzeba za każym razem odciągać nogą, czasem odskoczy po chwili jednym szybkim ruchem. Chciałbym coś z tym zrobić, obejrzałem przewody gumowo-metalowe okolice zbiorniczka i wysprzęglika, nic nie cieknie, płynu pod max, odpowietrzałem wysprzęglik, niby na chwile się poprawiło, pedał stwardniał, ale zaraz znowu to samo, możliwe jest, że uszczelki wysprzęglika wpuszczają powietrze a nie wypuszczają płynu ?? W ogołe opłaca się kupować zestaw naprawczy skoro wysprzęglik nie cieknie, czy można jakoś spróbować rozruszać ten tłoczek, nasmarować, a może zmienić cały płyn w układzie na nowy?? Niech ktoś się wypowie
Ostatnio zmieniony 2009-05-27 18:35 przez maciejuuu, łącznie zmieniany 2 razy.
probe II 2.0 '95
Re: RATUNKU teraz sprzęgło
Witam
Mam pytanie czy dobre jest sprzęgło kompletne a przy okazji i rozrząd w interkarsie ??
Mam pytanie czy dobre jest sprzęgło kompletne a przy okazji i rozrząd w interkarsie ??
2,5V6 97r.skunks<lol>
Życie to nie jest bajka,bajke mozemy stwozyc sobie sami:)
Życie to nie jest bajka,bajke mozemy stwozyc sobie sami:)
- zakrzew-89
- Posty: 75
- Rejestracja: 2008-11-12 20:10
- Samochód: s13 sr20det 92'
- Lokalizacja: Sochaczew
Re: Sprzęgło naprawa
chce odswiezyc troche temat mam teraz problem poniewaz wpadlo mi sprzeglo ( ma moze 1-1.5 cm docisku ) i odpowietrzylem juz na maxa tzn juz po napompowaniu sprzegla gdy odkrecam odpowietrznik nie leci ani kropla plynu... to moze byc wina pompy czy predzej sam wysprzeglik?
był - Ford Probe II 2.0 16v - srebrny przecietniak )
był - czarne 2.5 V6 turbo
jest - 200sx s13 sr20det ...obecnie 1.2 bar (324 hp @~390·Nm)
był - czarne 2.5 V6 turbo
jest - 200sx s13 sr20det ...obecnie 1.2 bar (324 hp @~390·Nm)
- saddam
- Posty: 30
- Rejestracja: 2009-03-04 13:49
- Samochód: Probe USA 96r. 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=17069
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Sprzęgło naprawa
Szukałem i nie znalazłem więc zapytam...
Jaki jest koszt wymiany sprzęgła? części / robocizna? (tak w przybliżeniu)
Czy jeśli sprzęgło się "ślizga" to się wymienia wszystko, czy da się to jakoś taniej zrobić?
Jestem laikiem więc pytam żeby mnie potem w warsztacie nie orżnęli ;P
Jaki jest koszt wymiany sprzęgła? części / robocizna? (tak w przybliżeniu)
Czy jeśli sprzęgło się "ślizga" to się wymienia wszystko, czy da się to jakoś taniej zrobić?
Jestem laikiem więc pytam żeby mnie potem w warsztacie nie orżnęli ;P
Biały Ford Probe II SE '96 2.0 USA
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Sprzęgło naprawa
Jest kilka szkół ;P niektórzy twierdzą że powinno wymieniać się cały komplet czyli tarcze łożysko i docisk - tak jest oczywiście najlepiej ja tak wymieniałem sobie sam to powiem że komplet części wyszedł mnie ok 600zł ;/ nie wiem czy to drogo - ale nie miałem wtedy czasu ani sposobu szukać taniej.
Inni twierdzą że jeżeli docisk jest nie popękany i nie przegrzany wystarczy wymienić łożysko i tarcze i to oczywiście tańsza inwestycja przy czym jeżeli okaże się że docisk był już kiepski to po pewnym czasie możesz wymieniać komplet jeszcze raz.
Ewidentnie najtańszym wyjściem jest chyba regeneracja tarczy (zakład się nowe okładziny) nie orientuję się ile to kosztuje i czy ktoś to jeszcze robi - ale wiem że da się to zrobić i też można na tym pojeździć.
No i zawsze możesz kupić jakieś używki na jakimś szrocie choć tego rozwiązania nie polecam
Bądź co bądź proponuje ci na początek rozebrać sprzęgło i zobaczyć jak to wygląda - poradzić się jakiegoś mechanika. Dodatkowo jak będziesz chciał nowe będziesz miał na wzór bo do mojego 2.0 według katalogu przysyłali 4 razy i dopiero za 5 dostałem dobry model;/
Inni twierdzą że jeżeli docisk jest nie popękany i nie przegrzany wystarczy wymienić łożysko i tarcze i to oczywiście tańsza inwestycja przy czym jeżeli okaże się że docisk był już kiepski to po pewnym czasie możesz wymieniać komplet jeszcze raz.
Ewidentnie najtańszym wyjściem jest chyba regeneracja tarczy (zakład się nowe okładziny) nie orientuję się ile to kosztuje i czy ktoś to jeszcze robi - ale wiem że da się to zrobić i też można na tym pojeździć.
No i zawsze możesz kupić jakieś używki na jakimś szrocie choć tego rozwiązania nie polecam
Bądź co bądź proponuje ci na początek rozebrać sprzęgło i zobaczyć jak to wygląda - poradzić się jakiegoś mechanika. Dodatkowo jak będziesz chciał nowe będziesz miał na wzór bo do mojego 2.0 według katalogu przysyłali 4 razy i dopiero za 5 dostałem dobry model;/
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2010-02-15 14:02
- Samochód: Probe II 2,0 16V, 1996r.
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Piszczy sprzęgło...
Witam. Mam podobny problem, a dokładnie wygląda to tak ze skrzypi pedał a nie sprzęgło. Na pracującym czy zgaszonym silniku... nie ma różnicy bo zawsze skrzypi. Pytanie brzmi gdzie i jaki element mam nasmarować aby ustało skrzypienie (w sumie to można się do tego przyzwyczaić, podobnie jak do skrzypiącej skóry w probku... ma to swój urok ale mimo wszystko chce sprawdzić jak śmiga się bez tego pisku ). Proszę o pomoc jeżeli któryś z użytkowników Probka mierzył się już z tym "problemem". Z góry dziękuję.
- maciejuuu
- Posty: 31
- Rejestracja: 2009-02-24 22:31
- Samochód: Probe II '95 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=16689
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Piszczy sprzęgło...
piszczy albo mocowanie pedału sprzęgła albo sprężyny która pomaga w powrocie pedału po wciśnięciu (raczej to drugie), nie polecam psiukania wd i innymi penetratorami bo na długo nie pomaga, najlepiej użyć pędzelka i oleju przepalonego lub smaru do łożysk, u mnie już rok nie cita.buron pisze:Witam. Mam podobny problem, a dokładnie wygląda to tak ze skrzypi pedał a nie sprzęgło. .
probe II 2.0 '95
- Fryc3k
- Posty: 51
- Rejestracja: 2009-05-31 22:19
- Samochód: Ford Probe 2.5 V6 24v 1995r.
- Galeria: viewtopic.php?t=16528
- Lokalizacja: Sochaczew
Re: Sprzęgło naprawa
-- oryginalny post 2010-04-13 22:07 --
Witam. Odświeżam temat i proszę o pomoc, gdyż mam problem ze sprzęgłem a konkretnie gdy jechałem wpadło mi w podłogę oraz zaczęło mi się dymić z okolić wysprzęglika. Dziś kupiłem nowy wysprzęglik, wymieniłem go ale nic. Gdy chciałem odpowietrzyć to zauważyłem że podczas pompowania pedałem pompka od wysprzęglika w ogóle nie chodzi. Nie wiece czy to nie poszła czasem pompa sprzęgła?? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
-- dodano 2010-04-17 20:26 --
Już nie potrzeba pomocy, sprzęgło się skończyło ;] pozdro
Witam. Odświeżam temat i proszę o pomoc, gdyż mam problem ze sprzęgłem a konkretnie gdy jechałem wpadło mi w podłogę oraz zaczęło mi się dymić z okolić wysprzęglika. Dziś kupiłem nowy wysprzęglik, wymieniłem go ale nic. Gdy chciałem odpowietrzyć to zauważyłem że podczas pompowania pedałem pompka od wysprzęglika w ogóle nie chodzi. Nie wiece czy to nie poszła czasem pompa sprzęgła?? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
-- dodano 2010-04-17 20:26 --
Już nie potrzeba pomocy, sprzęgło się skończyło ;] pozdro
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2010-02-15 14:02
- Samochód: Probe II 2,0 16V, 1996r.
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Piszczy sprzęgło...
Przesmarowałem smarem nie pomogło wiec w ruch poszedł przepalony olej i teraz pracuje cichutenko ... pozdrawiam i dzieki
- derek
- Posty: 345
- Rejestracja: 2008-02-03 13:12
- Samochód: Probe 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=14135
- Lokalizacja: Tarnów (Małopolska)
Lekkie drżenia na pedale sprzęgła pod koniec zesprzęglania
Co to za objaw: Jak puszczam pedał sprzęgła przy zmianie biegów to pod sam koniec-na moment przed całkowitym zdjęciem nogi z pedału, wyczuwam na nim lekkie drżenie-jakby mrowienie. Coś podobnego jak pedał hamulca przy działajacym ABS-ie. Miał ktoś podobnie? Uszkodzone łożysko oporowe, tarcza sprzęgła, koło zamachowe?
Mam tak od kilku dni, i objaw ten występuje tylko czasami ale obawiam sie ze może to byc sprawa rozwojowa..Poza tym zadnych innych objawow nie zauważyłem, a w czasie jazdy nic dziwnego sie już nie dzieje.
Dodano 13.06.2010
Objaw ustąpił po kilku kolejnych dniach, nie wiem co to było, na razie wszystko OK.
Mam tak od kilku dni, i objaw ten występuje tylko czasami ale obawiam sie ze może to byc sprawa rozwojowa..Poza tym zadnych innych objawow nie zauważyłem, a w czasie jazdy nic dziwnego sie już nie dzieje.
Dodano 13.06.2010
Objaw ustąpił po kilku kolejnych dniach, nie wiem co to było, na razie wszystko OK.
Probe 2.0 , rocznik`95 (wg VIN `94), wersja HIGHLIGHT
- Chizar
- Klubowicz
- Posty: 1390
- Rejestracja: 2009-02-07 14:17
- Samochód: Biemdablju 528 Touring
- Galeria: viewtopic.php?t=17057
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem ze sprzeglem
Podpinam się pod temat.
W zeszłym tygodniu odpadł mi pedał sprzęgła.Tak po prostu
Po poszukiwaniach nerwowych (nie jest łatwo to dostać,bo jeżeli nie jest samochód rozebrany,to szansa jest.Inaczej wyrzucają wszyscy ten element)
Odnalazłem w końcu pedał sprzęgła od angola.Było trzeba dogiąć go,ale trudno.Ma przejechać jeszcze trochę,potem złom.Ale o tym za tydzień w giełdzie.
Do sedna:
Przy starym pedale sprzęgła,był coś a'la czujnik (zdjęcie poniżej).Nie był podłączony,i przy zakładaniu nowego,nie został założony już.
Co to jest,i do czego służy?
Dodam,że sprzęgło chodzi strasznie leciutko,i bierze od góry (prawdopodobnie się kończy)
Czekam na odpowiedź,bo nie wiem czy go wywalić mam,czy nie
W zeszłym tygodniu odpadł mi pedał sprzęgła.Tak po prostu
Po poszukiwaniach nerwowych (nie jest łatwo to dostać,bo jeżeli nie jest samochód rozebrany,to szansa jest.Inaczej wyrzucają wszyscy ten element)
Odnalazłem w końcu pedał sprzęgła od angola.Było trzeba dogiąć go,ale trudno.Ma przejechać jeszcze trochę,potem złom.Ale o tym za tydzień w giełdzie.
Do sedna:
Przy starym pedale sprzęgła,był coś a'la czujnik (zdjęcie poniżej).Nie był podłączony,i przy zakładaniu nowego,nie został założony już.
Co to jest,i do czego służy?
Dodam,że sprzęgło chodzi strasznie leciutko,i bierze od góry (prawdopodobnie się kończy)
Czekam na odpowiedź,bo nie wiem czy go wywalić mam,czy nie
Ford Probe 2.5 v6 93 granatowy BYŁ
Ford Probe 2.5 v6 93 czarny BYŁ
Ford Probe 2.5 v6 97 fioletowy BYŁ
Najlepszy sport to transport!
Ford Probe 2.5 v6 93 czarny BYŁ
Ford Probe 2.5 v6 97 fioletowy BYŁ
Najlepszy sport to transport!
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: Problem ze sprzeglem
Nie wiem jak w wersji Euro, ale w USA czujnik ten jest konieczny do odpalenia auta (nie wciśniesz pedału sprzęgła, to nie odpalisz).
Podczas jazdy jest wykorzystywany do tego, aby PCM "wiedział" kiedy masz wciśnięte sprzęgło i w tym czasie reguluje pracę silnika.
Nie zauważyłeś nigdy takich objawów podczas zmiany biegu przy wyższych obrotach jak "zawieszenie się" obrotów (po wciśnięciu sprzęgła obroty na 1-2 sekundy są takie same, a dopiero później spadają).
Jak nie miałeś tego czujnika podłączonego, to nie musisz go montować, ale nie wyrzucaj może się kiedyś przydać.
Podczas jazdy jest wykorzystywany do tego, aby PCM "wiedział" kiedy masz wciśnięte sprzęgło i w tym czasie reguluje pracę silnika.
Nie zauważyłeś nigdy takich objawów podczas zmiany biegu przy wyższych obrotach jak "zawieszenie się" obrotów (po wciśnięciu sprzęgła obroty na 1-2 sekundy są takie same, a dopiero później spadają).
Jak nie miałeś tego czujnika podłączonego, to nie musisz go montować, ale nie wyrzucaj może się kiedyś przydać.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- Chizar
- Klubowicz
- Posty: 1390
- Rejestracja: 2009-02-07 14:17
- Samochód: Biemdablju 528 Touring
- Galeria: viewtopic.php?t=17057
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem ze sprzeglem
Aha,dzięki wielkie.
To w drugim samochodzie zastosuję go jako dodatkowe zabezpieczenie;)
To w drugim samochodzie zastosuję go jako dodatkowe zabezpieczenie;)
Ford Probe 2.5 v6 93 granatowy BYŁ
Ford Probe 2.5 v6 93 czarny BYŁ
Ford Probe 2.5 v6 97 fioletowy BYŁ
Najlepszy sport to transport!
Ford Probe 2.5 v6 93 czarny BYŁ
Ford Probe 2.5 v6 97 fioletowy BYŁ
Najlepszy sport to transport!
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Problem ze sprzeglem
http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... 87#p265787
2Ya pisze:Ten czujnik przy pedale sprzęgła działa w kwestii odpalania silnika/umożliwiania jego rozruchu w rocznikach 93 euro oraz 94 (tylko z początku rocznika) oraz we wszystkich rocznikach usa.
Rocznik 93 i 94 był najbardziej zbliżony pod względem rozwiązań do modeli usa,potem już bywało co chwile różnie w modelach euro.
Ten czujnik zapobiega np. w przypadku pozostawienia kluczyka w stacyjce uruchomieniu auta dziecku i jest to stosowane/standard w autach za oceanem,a w europie nie.
Były 2 typy tych czujników - do modeli z tempomatem i bez.
Pzdr. & c ya..
OLEY pisze:Witaj Tuja.
Moja dwójka jest '94, a właściwie model z końca roku '93 i niestety odpala bez sprzęgła.
Myślałem, że czujnik jest zepsuty...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Chizar
- Klubowicz
- Posty: 1390
- Rejestracja: 2009-02-07 14:17
- Samochód: Biemdablju 528 Touring
- Galeria: viewtopic.php?t=17057
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem ze sprzeglem
Dzięki.
Ale jest to jeszcze bardziej dla mnie bez sensu.
Ten samochód to jedna wielka tajemnica
Ale jest to jeszcze bardziej dla mnie bez sensu.
Mój jeździł zawsze normalnie,nigdy nie gasł podczas redukcji itp.,jak w poście napisał tam Oley.OLEY pisze: Po wymontowaniu tego czujnika pojeździłem trochę bez niego i podczas zmiany biegów
(zwłaszcza z jedynki na dwójkę i z dwójki na trójkę) auto gasło prawie za każdym razem...
Wczoraj założyłem czujnik i jak ręką odjął.
Ten samochód to jedna wielka tajemnica
Ford Probe 2.5 v6 93 granatowy BYŁ
Ford Probe 2.5 v6 93 czarny BYŁ
Ford Probe 2.5 v6 97 fioletowy BYŁ
Najlepszy sport to transport!
Ford Probe 2.5 v6 93 czarny BYŁ
Ford Probe 2.5 v6 97 fioletowy BYŁ
Najlepszy sport to transport!
- randalfik
- Posty: 26
- Rejestracja: 2010-08-01 13:38
- Samochód: był Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=18267
- Lokalizacja: Siedlce
Re: Problem ze sprzeglem
Witam, apropos problemów ze sprzęgłem to wczoraj nabyłem probka 2.5 v6 i strasznie mi się ślizga sprzęgło, że ledwo da się przyspieszać. Teraz pytanie co musze wymienić żeby mieć spokój na dłuższy czas. Samą tarczę i docisk wystarczy czy coś więcej?
- Chizar
- Klubowicz
- Posty: 1390
- Rejestracja: 2009-02-07 14:17
- Samochód: Biemdablju 528 Touring
- Galeria: viewtopic.php?t=17057
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem ze sprzeglem
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie
Jak na dłuższy czas chcesz mieć spokój,to komplet
Jak na dłuższy czas chcesz mieć spokój,to komplet
Ford Probe 2.5 v6 93 granatowy BYŁ
Ford Probe 2.5 v6 93 czarny BYŁ
Ford Probe 2.5 v6 97 fioletowy BYŁ
Najlepszy sport to transport!
Ford Probe 2.5 v6 93 czarny BYŁ
Ford Probe 2.5 v6 97 fioletowy BYŁ
Najlepszy sport to transport!
- randalfik
- Posty: 26
- Rejestracja: 2010-08-01 13:38
- Samochód: był Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=18267
- Lokalizacja: Siedlce
Re: Problem ze sprzeglem
Czyli na przykład coś takiego by pasowało? http://moto.allegro.pl/item1165650098_s ... 92_97.html
Narazie troche krucho z kasą więc nie wiem czy dam radę wydać majątek na jakieś dobre sprzęgło. Chyba że ktoś by mi polecił co kupić niedrogo i żeby być zadowolonym.
Ciekawe ile mnie jeszcze skasuje mechanik za wymianę
Narazie troche krucho z kasą więc nie wiem czy dam radę wydać majątek na jakieś dobre sprzęgło. Chyba że ktoś by mi polecił co kupić niedrogo i żeby być zadowolonym.
Ciekawe ile mnie jeszcze skasuje mechanik za wymianę
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem ze sprzeglem
Exedy. Nie wiem ile obecnie kosztuje komplet, ale trochę potaniał od czasu gdy ja kupowałem (wtedy ok. 700 zł). Wymieniasz tarczę + docisk + łożysko oporowe. Nie warto się bawić w "tanie a dobre" bo po kilku miesiącach zajedziesz i znowu będziesz musiał skrzynię zrzucać. wiem z doświadczenia