Szumy, gwizdanie przy lusterkach powyżej 110km/h??
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: Szumy, gwizdanie przy lusterkach powyżej 110km/h??
Mam klucz do świec do Probka, wpadnij to ci pożyczę.
No Probe no problem. Ufff...
- maras_eko
- Posty: 106
- Rejestracja: 2012-03-18 22:13
- Samochód: 2,5 GT 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=20170
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Szumy, gwizdanie przy lusterkach powyżej 110km/h??
jak dzwoniłeś to już zakładaliśmy kable. Trochę się zdziwiłem jak tel odebrała kobieta. Aż sprawdziłem czy dobrze zadzwoniłem. Trochę mnie przytkało bo nie wiedziałem jak masz na imię a nie chciałem pytać jest CBR hehehe. Są plusy tej wizyty. Poznałem chłopaków z klubu Hondy. Mają swój warsztat i coś tam dłubią i za małą kase naprawiają Hondy z Poznania. Warsztat mają kilka metrów od mojego garażu więc zawsze na kanał będę mógł podjechać w razie w... Koleś ma CRXa 200 KM - z nim nie chciałbym się brać a z zewnatrz nie wygląda za ciekawie szkoda tylko że PB nie robią
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: Szumy, gwizdanie przy lusterkach powyżej 110km/h??
Odebrała Żona
Ja w dzień śpie po nocy i Aga odbiera moje telefony
Ja w dzień śpie po nocy i Aga odbiera moje telefony
No Probe no problem. Ufff...
- avel
- Posty: 466
- Rejestracja: 2009-04-26 17:16
- Samochód: Probe II 2.0 1994
- Galeria: viewtopic.php?t=20438
- Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie
Re: Szumy, gwizdanie przy lusterkach powyżej 110km/h??
Co do regulacji szyb.
Manual opisuje dość dokładnie jak to zrobić, w załączniku możecie znaleźć jak to zrobić (po angielsku -> tłumaczenia robi google )
Ja ustawiałem swoje po działaniach lakiernika dwa lata temu, bo jego chłopaki kompletnie mi wszystko rozregulowali.
Kluczowe w ustawieniu są dwie rzeczy: wysokość szyby i kąt pochylenia.
Metoda sprawdzenia jest następująca.
Dla wysokości. Podnosimy szybę na full i robimy kreskę na końcu szyby, jak opuścimy to ta kreska powinna być 3-4 mm od górnej krawędzi. Z przodu szyby powinna ona wystawać 1-2mm ponad uszczelkę.
Dla pochylenia. Otwieramy drzwi i potem domykamy je tak żeby tylko górna część dotknęła uszczelki, szczelina u dołu szyby powinna być od 14-19mm
U mnie przy 160 km/h nic gwiżdże, chyba że mocno wieje a ja jadę pod wiatr, no ale wtedy suma prędkości jest ze 220.
Manual opisuje dość dokładnie jak to zrobić, w załączniku możecie znaleźć jak to zrobić (po angielsku -> tłumaczenia robi google )
Ja ustawiałem swoje po działaniach lakiernika dwa lata temu, bo jego chłopaki kompletnie mi wszystko rozregulowali.
Kluczowe w ustawieniu są dwie rzeczy: wysokość szyby i kąt pochylenia.
Metoda sprawdzenia jest następująca.
Dla wysokości. Podnosimy szybę na full i robimy kreskę na końcu szyby, jak opuścimy to ta kreska powinna być 3-4 mm od górnej krawędzi. Z przodu szyby powinna ona wystawać 1-2mm ponad uszczelkę.
Dla pochylenia. Otwieramy drzwi i potem domykamy je tak żeby tylko górna część dotknęła uszczelki, szczelina u dołu szyby powinna być od 14-19mm
U mnie przy 160 km/h nic gwiżdże, chyba że mocno wieje a ja jadę pod wiatr, no ale wtedy suma prędkości jest ze 220.
- Załączniki
-
- Probe II ustawienie szyb.pdf
- (48.71 KiB) Pobrany 185 razy
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest