Te mocowania zmienię gdy dostanę śruby odpowiedzialne za tylną zbieżność.
Wymienione wtryski gazu. Gazownicy dostrzegli, że aparat zapłonowy ma straszne przebicia; w przyszłym tygodniu zostanie wymieniona kopułka i palec; cewkę też kupić nową? Sama kopułka i palec chyba nie ma wpływu na przekłamywanie obrotów...
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-mazda ... 43475.html Tylko taką widziałem nową na allegro.
Mam nadzieję że naprawa aparatu rozwiąże problem z mocą. VRIS-y sprawdzone, przy napięciu przyłożonym 12V pracują; vris box świeci się, słuchać cyknięcie TPS-u przy wciśnięciu pedała gazu. Z tego co wyczytałem z instrukcji VRIS Boxa, bierze on informacje o obrotach z czujnika aparatu zapłonowego, więc jeśli obroty są przekłamane, to VRIS box dostaje złe dane i otwiera je w opóźnieniu; tak też jest, sprawdziłem kiedy się otwierają i otwierają się zgodnie z obrotami na obrotomierzu, czyli tymi przekłamanymi. Tylko powstaje pytanie: skoro obroty są przekłamane, za niskie, to skąd odcinka przy 5,5 tys?
Przeglądnięty został aparat, wyczyszczona kopułka, ale i tak czeka ich wymiana. Przy okazji zostały zaizolowane kable od wiązki silnika, stara osłona zaczynała się powoli przecierać.
Niespodzianka na kielichu

Nowe dywaniki, niestety tylne nie pasują; stare mają w ogóle inny kształt. Wnętrze przemyte, popsikane specjalnym środkiem, szyby tak samo. Siedzenie zostało wstępnie naprostowane. Listwa progowa wymagała ponownego przyklejenia, stary klej już miał dość. Wymienione wycieraczki przód/tył, dolany płyn do spryskiwaczy.




Plener nie jest zbyt piękny, ale lepiej robić w spokoju niż pod blokiem.


Parę zdięć ogólnie:




