Sprzęgło metody tuningu.
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Dziś założyłem wysprzęglik zalałem nowy płyn i odpowietrzyłem układ. Co teraz mogę powiedzieć to to że sprzęgło chodzi ciężej dalsze wrażenia będą jak odpalę silnik i sie przejadę. Dodam jeszcze tyle że jak na razie wszystko jest zgodne z tym co przewidywałem ale zobaczymy co będzie działo sie dalej. Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Sprzęgło metody tuningu.
Bogdan, masz jeszcze to sprzęgło w aucie? Pojeździłeś? Jak wrażenia?
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Sprzęgło metody tuningu.
tak mam o ślizganiu nie ma mowy. Ale pedał pracuje ciężko i dlatego przechodzę na wielotarczowe. Ale jeśli chcesz szybko tanio i na prawdę solidne to polecam.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: Sprzęgło metody tuningu.
Co o tym myślicie, nie ma zdjęć ale z opisu wydaje mi się że Bogdan9999 miał coś takiego zrobione, jak myślicie warto??
http://www.mickey-garage.com/warsztat/8 ... u-sprzegla
http://www.mickey-garage.com/warsztat/8 ... u-sprzegla
-
- Posty: 486
- Rejestracja: 2014-10-16 14:32
- Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
- Galeria: viewtopic.php?t=22741
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Re: Sprzęgło metody tuningu.
Normalnie taki zestaw sprzęgła jest fabrycznie wyważony . Jeśli przy takiej modyfikacji zgubisz wagę to możesz doprowadzić do bicia koła zamachowego co zaskutkuje dalszymi awariami silnika i skrzyni . Myślę że dobrze wykonana robota z wyważeniem włącznie poskutkuje zamierzoną siłą dociskania tarczy.
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: Sprzęgło metody tuningu.
Wyważenie biorę pod uwagę oczywiście
-
- Posty: 486
- Rejestracja: 2014-10-16 14:32
- Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
- Galeria: viewtopic.php?t=22741
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Re: Sprzęgło metody tuningu.
Jeszcze zostaje kwestia wysprzęglika . Ciekawe co on powie na 2 razy większy wysiłek podwójnej sprężyny.
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Sprzęgło metody tuningu.
Daje radę co innego przewód elastyczny sprzęgła.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: Sprzęgło metody tuningu.
Właśnie dziś z Romasem rozmawialiśmy o sztywnym przewodzie (wzmacnianym jak hamulcowe) elastycznym, moim zdaniem to powinna być pierwsza modyfikacja i podstawowa. Jego zdaniem zupełnie bez sensu. Co myślicie ?
Ostatnio zmieniony 2016-03-18 22:49 przez Sallmo, łącznie zmieniany 1 raz.
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Sprzęgło metody tuningu.
no to do takiego docisku dajesz wzmocniony i po temacie
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: Sprzęgło metody tuningu.
Chłopaki i w takich przypadkach forum jest nieocenione, dzięki za cenne uwagi. Muszę wziąć pod uwagę zorganizowanie przewodu w oplocie. Myślę, że jest do zrobienia.
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: Sprzęgło metody tuningu.
Trzeba by się Myszy zapytać, On ogarniał od jakiegoś Audi i elegancko pasowało. Puszczę mu Pw aby się wypowiedział.
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Sprzęgło metody tuningu.
Eeee to był przewód hamulcowy od audi 80 ale za cholerę nie pamiętam który rocznik. Oba złącza żeńskie o ile dobrze pamietam
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Sprzęgło metody tuningu.
Na sprzedanie będzie moje sprzęgło niedługo 2-3 miechy. Lekki zamach tarcza NKK japan docisk wzmocniony pomalowany na żółto Zamach odelżony z prawie 12 kg na coś koło 7 kg. I skrzynia po przeglądzie w środku stan ideał + szpera taką co była pokazana w mojej galerii. Oczywiście do 1 GT
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: Sprzęgło metody tuningu.
Czy jest ktoś w stanie podać mi dokładne wymiary przewodu elastycznego do wysprzęglika dla 2,0 FS. Chcę zamówić w oplocie ale nie mam dokładnych wymiarów.
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Sprzęgło metody tuningu.
-- oryginalny post 2016-04-03 08:03 --
Postaram się dzisiaj pomierzyć dokładnie.
-- dodano 2016-04-03 15:30 --
Tak jak obiecałem:
- długość całkowita 295 mm
- długość metalowej końcówki 35 mm
- długość przewodu elastycznego 225 mm
- grubość przewodu w miejscu mocowania do łapy 15,3 mm
- grubość kwadratu zapobiegająca przeleceniu przez łapę 17 mm
- długość gumy zapobiegającej przetarciu 50 mm zaczynająca się 55 mm licząc od początku przewodu
- obu dwie końcówki są z "grzybkiem" (widoczne na zdjęciach)
Na zdjęciach nie jest naciągnięty
Postaram się dzisiaj pomierzyć dokładnie.
-- dodano 2016-04-03 15:30 --
Tak jak obiecałem:
- długość całkowita 295 mm
- długość metalowej końcówki 35 mm
- długość przewodu elastycznego 225 mm
- grubość przewodu w miejscu mocowania do łapy 15,3 mm
- grubość kwadratu zapobiegająca przeleceniu przez łapę 17 mm
- długość gumy zapobiegającej przetarciu 50 mm zaczynająca się 55 mm licząc od początku przewodu
- obu dwie końcówki są z "grzybkiem" (widoczne na zdjęciach)
Na zdjęciach nie jest naciągnięty
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: Sprzęgło metody tuningu.
-- oryginalny post 2016-04-04 07:43 --
Spoko, dzięki za fotki, jeszcze jak by ktoś miał rozmiar gwintów.
-- dodano 2016-04-04 17:05 --
A ile byś chciał za ten przewód? Wziąłbym go na wzór. Nie mogę znaleźć nigdzie dokładnych wymiarów.
Spoko, dzięki za fotki, jeszcze jak by ktoś miał rozmiar gwintów.
-- dodano 2016-04-04 17:05 --
A ile byś chciał za ten przewód? Wziąłbym go na wzór. Nie mogę znaleźć nigdzie dokładnych wymiarów.
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: Sprzęgło metody tuningu.
A to nie jest czasem taki sam jak dla 626 ge okolo 100zl na iparts.pl / http://www.centrumsprzegla.com/
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: Sprzęgło metody tuningu.
No właśnie nie jestem pewny, a chciałbym być pewny. Po co zamawiać przewód giętki który nie będzie pasował?
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: Sprzęgło metody tuningu.
Ja mam w domu ten przewód od mazdy ale będę miał do niego dostęp dopiero w następny weekend. Jeżeli nic w temacie nie ruszy to porównam wymiary, które podał inferno z przewodem, który mam.