Ksawery86
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 2016-02-01 20:31
- Samochód: Ford Probe 94, 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=23406
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Ksawery86
Witam wszystkich!
Nareszcie udało mi się trochę czasu wygospodarować żeby pokazać Probówkę.
Po auto bylem aż w lublinie.
Prawdopodobnie z drzewa zdjęte...
Silnik 2.5, gazownia sekwencja.
Nareszcie udało mi się trochę czasu wygospodarować żeby pokazać Probówkę.
Po auto bylem aż w lublinie.
Prawdopodobnie z drzewa zdjęte...
Silnik 2.5, gazownia sekwencja.
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Ksawery86
Ładny Probek!
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2016-02-15 21:05
- Samochód: Ford Probe 2.5 v6 1996
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Ksawery86
Porządny okazji. Za ile $ poszedł z Lublina?
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 2016-02-01 20:31
- Samochód: Ford Probe 94, 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=23406
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Re: Ksawery86
5.300 jest jeszcze przy nim trochę dłubania... na start wymieniłem olej Motul z filtrami i rozrząd. Dziwi mnie tylko czemu był lany 10w40 wiec zalałem to samo.
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Ksawery86
W Polsce cześć osób ma dziwne przekonania- silnik do 100tys km przebiegu- leją olej 5w30, powyżej 100tys km- 10w40, powyżej 200tys km- 15w40. Możesz śmigać na tym 10w40, ja osobiście wlałbym 5w30/5w40
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2016-02-15 21:05
- Samochód: Ford Probe 2.5 v6 1996
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Ksawery86
5w30 byłby lepszy moim zdaniem.Ja leje do swojego taki.Zadnych wycieków nie ma?Sprawdzałeś przewody?
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Ksawery86
Olej bardziej od klimatu i pogody zalezy... Ja w PL smigalem na 5W50
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 2016-02-01 20:31
- Samochód: Ford Probe 94, 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=23406
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Re: Ksawery86
Wizualnie przewody nie są złe ale wiadomo profilaktycznie muszę je też wymienić wraz ze świecami... a co do wycieków to jest mały z pokrywy zaworów i tym też trzeba się zająć.
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2016-02-15 21:05
- Samochód: Ford Probe 2.5 v6 1996
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Ksawery86
Może uszczelka pod głowicą poszła?Nie sprawdzał przy rozrządzie tego wycieku?
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 2016-02-01 20:31
- Samochód: Ford Probe 94, 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=23406
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Re: Ksawery86
przy jednym wałku był wyciek i niby wymienił uszczelniacz na nowy.
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2016-02-15 21:05
- Samochód: Ford Probe 2.5 v6 1996
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Ksawery86
Radzę Ci to sprawdzić u innego mechaniora.Miałem podobny problem i całe uszczelnienie do wymiany było i tak.
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Ksawery86
Kolego Rapacz - nie siej poruty. W tych autach nieszczelności olejowe są bardo częste. Trzeba wiedzieć, jak temat załatwić
Kolego Ksawery - sprawdź dokręcenie pokrywy zaworów, ew wymień uszczelkę na nową (TYLKO ORY Mazda).
Bardzo często podcieka brok olejowy i wygląda to jak wyciek spod wałka (u mnie też tak jest).
Kolego Ksawery - sprawdź dokręcenie pokrywy zaworów, ew wymień uszczelkę na nową (TYLKO ORY Mazda).
Bardzo często podcieka brok olejowy i wygląda to jak wyciek spod wałka (u mnie też tak jest).
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Ksawery86
Hej, też się przymierzam do wymiany uszczelek pod deklami zaworów z przodu i z tyłu. Co to konkretnie brok olejowy? Nie ściągając rozrządu raczej pozostaje tylko wymiana uszczelek pod deklami?
Ogólnie potrzebne są jeszcze pewnie dwie uszczelki do ssącego. Plus można by wymienić tą od przepustnicy. Można by przy okazji wyczyścić kolektor.
Dostęp do śrub utrudniony? Trzeba dynamometryczny?
Ogólnie potrzebne są jeszcze pewnie dwie uszczelki do ssącego. Plus można by wymienić tą od przepustnicy. Można by przy okazji wyczyścić kolektor.
Dostęp do śrub utrudniony? Trzeba dynamometryczny?
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2016-02-15 21:05
- Samochód: Ford Probe 2.5 v6 1996
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Ksawery86
Kolego KrecioPL nie sieje poruty tylko mówię jak jest.Wszystko trzeba dokładnie sprawdzić i weryfikować u sprawdzonych źródeł.