Ksawery86

Kolekcje fotek.
Ksawery86
Posty: 18
Rejestracja: 2016-02-01 20:31
Samochód: Ford Probe 94, 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=23406
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Ksawery86

Post autor: Ksawery86 »

Witam wszystkich!
Nareszcie udało mi się trochę czasu wygospodarować żeby pokazać Probówkę.
Po auto bylem aż w lublinie.
Prawdopodobnie z drzewa zdjęte...
Silnik 2.5, gazownia sekwencja.
Załączniki
licznik raczej kręcony
licznik raczej kręcony
DSC_1488.JPG
DSC_1480.JPG
DSC_1484.JPG
DSC_1488.JPG
DSC_1477.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg
LukaszProbe
Posty: 509
Rejestracja: 2015-10-11 22:04
Samochód: Probe r.96 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=23104
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: Ksawery86

Post autor: LukaszProbe »

Ładny Probek!
Rapacz87
Posty: 12
Rejestracja: 2016-02-15 21:05
Samochód: Ford Probe 2.5 v6 1996
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Ksawery86

Post autor: Rapacz87 »

Porządny okazji. Za ile $ poszedł z Lublina?
Ksawery86
Posty: 18
Rejestracja: 2016-02-01 20:31
Samochód: Ford Probe 94, 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=23406
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: Ksawery86

Post autor: Ksawery86 »

5.300 jest jeszcze przy nim trochę dłubania... na start wymieniłem olej Motul z filtrami i rozrząd. Dziwi mnie tylko czemu był lany 10w40 wiec zalałem to samo.
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Ksawery86

Post autor: mysz »

W Polsce cześć osób ma dziwne przekonania- silnik do 100tys km przebiegu- leją olej 5w30, powyżej 100tys km- 10w40, powyżej 200tys km- 15w40. Możesz śmigać na tym 10w40, ja osobiście wlałbym 5w30/5w40
Pozdrawiam
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Rapacz87
Posty: 12
Rejestracja: 2016-02-15 21:05
Samochód: Ford Probe 2.5 v6 1996
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Ksawery86

Post autor: Rapacz87 »

5w30 byłby lepszy moim zdaniem.Ja leje do swojego taki.Zadnych wycieków nie ma?Sprawdzałeś przewody?
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Ksawery86

Post autor: MatiLP640 »

Olej bardziej od klimatu i pogody zalezy... Ja w PL smigalem na 5W50 ;)
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Ksawery86
Posty: 18
Rejestracja: 2016-02-01 20:31
Samochód: Ford Probe 94, 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=23406
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: Ksawery86

Post autor: Ksawery86 »

Wizualnie przewody nie są złe ale wiadomo profilaktycznie muszę je też wymienić wraz ze świecami... a co do wycieków to jest mały z pokrywy zaworów i tym też trzeba się zająć.
Rapacz87
Posty: 12
Rejestracja: 2016-02-15 21:05
Samochód: Ford Probe 2.5 v6 1996
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Ksawery86

Post autor: Rapacz87 »

Może uszczelka pod głowicą poszła?Nie sprawdzał przy rozrządzie tego wycieku?
Ksawery86
Posty: 18
Rejestracja: 2016-02-01 20:31
Samochód: Ford Probe 94, 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=23406
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: Ksawery86

Post autor: Ksawery86 »

przy jednym wałku był wyciek i niby wymienił uszczelniacz na nowy.
Rapacz87
Posty: 12
Rejestracja: 2016-02-15 21:05
Samochód: Ford Probe 2.5 v6 1996
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Ksawery86

Post autor: Rapacz87 »

Radzę Ci to sprawdzić u innego mechaniora.Miałem podobny problem i całe uszczelnienie do wymiany było i tak.
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ksawery86

Post autor: KrecioPL »

Kolego Rapacz - nie siej poruty. W tych autach nieszczelności olejowe są bardo częste. Trzeba wiedzieć, jak temat załatwić ;)

Kolego Ksawery - sprawdź dokręcenie pokrywy zaworów, ew wymień uszczelkę na nową (TYLKO ORY Mazda).
Bardzo często podcieka brok olejowy i wygląda to jak wyciek spod wałka (u mnie też tak jest).
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
pawlacz
Posty: 376
Rejestracja: 2012-07-24 23:41
Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=22222

Re: Ksawery86

Post autor: pawlacz »

Hej, też się przymierzam do wymiany uszczelek pod deklami zaworów z przodu i z tyłu. Co to konkretnie brok olejowy? Nie ściągając rozrządu raczej pozostaje tylko wymiana uszczelek pod deklami?
Ogólnie potrzebne są jeszcze pewnie dwie uszczelki do ssącego. Plus można by wymienić tą od przepustnicy. Można by przy okazji wyczyścić kolektor.
Dostęp do śrub utrudniony? Trzeba dynamometryczny?
Rapacz87
Posty: 12
Rejestracja: 2016-02-15 21:05
Samochód: Ford Probe 2.5 v6 1996
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Ksawery86

Post autor: Rapacz87 »

Kolego KrecioPL nie sieje poruty tylko mówię jak jest.Wszystko trzeba dokładnie sprawdzić i weryfikować u sprawdzonych źródeł.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”