Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
Snejki81
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 2016-10-27 23:55
- Samochód: Probe II 1995 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23788
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Snejki81
No cóż od dawien dawna podobały mi się te auta, w końcu na tyle się nagrzałem że kupiłem kolejne auto do mojego zestawu.
Probe II gen z silnikiem niestety 2.0 ale ciężko o fajne i zadbane 2,5l. Ta sztuka wyglądała naprawdę spoko, zadbana i doinwestowana więc cóż - jest.
Najbliższe plany to obniżyć go bo szpara między felami a błotnikami jest nie do przyjęcia.
W poniedziałek przednia szyba idzie do wymiany.
Zderzak przedni albo otrzyma ori halogeny albo wywalę to coś co jest zastępuje u mnie i będzie pusto. Światła dzienne też wylecą raczej.
Jak się Ford sprawdzi przez kilka miesięcy to otrzyma też nowe wnętrze - pójdzie do tapicera po prostu.
Probe II gen z silnikiem niestety 2.0 ale ciężko o fajne i zadbane 2,5l. Ta sztuka wyglądała naprawdę spoko, zadbana i doinwestowana więc cóż - jest.
Najbliższe plany to obniżyć go bo szpara między felami a błotnikami jest nie do przyjęcia.
W poniedziałek przednia szyba idzie do wymiany.
Zderzak przedni albo otrzyma ori halogeny albo wywalę to coś co jest zastępuje u mnie i będzie pusto. Światła dzienne też wylecą raczej.
Jak się Ford sprawdzi przez kilka miesięcy to otrzyma też nowe wnętrze - pójdzie do tapicera po prostu.
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Proboszcz II by Snejki
Ładnie wyglada, gratulacje. Życzę bezawaryjności
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Proboszcz II by Snejki
Piękna czarnula!! Wizualnie do zmiany tak jak pisałeś gleba i jakos nie podobają mi sie przyciemniane szyby w probe.. Reszta lalunia. Dbaj o niego! Pokaz jeszcze wnętrze:)
-
- Klubowicz
- Posty: 3839
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Snejki
Zmieniłem temat na zgodny z zasadami tego działu !
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: Snejki
Jeszcze zdążysz się przekonać do 2.0 ten silnik ma naprawde dużo zalet np trwałością zjada v6 bez problemu.snejki81 pisze: Probe II gen z silnikiem niestety 2.0 ale ciężko o fajne i zadbane 2,5l.
"Mniej wydatków na naprawy więcej siana na mody." -Paulo Coehlo
Co do gleby polecam sprężyny FK, Stigu ma na przodzie i gleba jest naprawdę solidna, mimo że z tyłu koza totalna Tylko nie kupuj MTS bo dalej będzie stał wysoko. A jeżeli szukasz połączenia obniżenia i komfortu to tylko vogtland.
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 2016-10-27 23:55
- Samochód: Probe II 1995 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23788
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Snejki
No co do trwalosci to zdaje sobie sprawe ale jednak kucy malo
Co do inspiracji z foto jestem mega anty zestawienia czarne auto i czarne kolo. Zlewa sie to w calosci. Rozwaze opcje polerowania tych felg co sa bo zajmuje sie tym akurat wiec kosztow zadnych
Springi mts czy jamex odpadaja mowisz? Nie obnizaja? A tylko takie widzialem na alledrogo.pl
Co do inspiracji z foto jestem mega anty zestawienia czarne auto i czarne kolo. Zlewa sie to w calosci. Rozwaze opcje polerowania tych felg co sa bo zajmuje sie tym akurat wiec kosztow zadnych
Springi mts czy jamex odpadaja mowisz? Nie obnizaja? A tylko takie widzialem na alledrogo.pl
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Snejki
Ja mam mtsy. Wysoko stoi?cuba27 pisze:Jeszcze zdążysz się przekonać do 2.0 ten silnik ma naprawde dużo zalet np trwałością zjada v6 bez problemu.snejki81 pisze: Probe II gen z silnikiem niestety 2.0 ale ciężko o fajne i zadbane 2,5l.
"Mniej wydatków na naprawy więcej siana na mody." -Paulo Coehlo
Co do gleby polecam sprężyny FK, Stigu ma na przodzie i gleba jest naprawdę solidna, mimo że z tyłu koza totalna Tylko nie kupuj MTS bo dalej będzie stał wysoko. A jeżeli szukasz połączenia obniżenia i komfortu to tylko vogtland.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 2016-10-27 23:55
- Samochód: Probe II 1995 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23788
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Snejki
Oooo super. Kol. Mysz o ile obnizajace kupiles? Na seryjne amory je zakladales?
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Snejki
To są -35mm zakładane na seryjne amory. Z tym, że jeszcze mam inne poduchy założone wiec z 1.5cm zjechał w dół
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Snejki
Zgadzam się w 100%, pokaż więcej zdjęć Fajnie wygląda, ile za niego dałeś?snejki81 pisze:Co do inspiracji z foto jestem mega anty zestawienia czarne auto i czarne kolo. Zlewa sie to w calosci.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: Snejki
A ty nie miałeś założonych Jamexów? Twoje auto ma pewnie ołowianą karoserie:P Mój na zlocie wiosennym był na MTSach foty są w internecie, każdy może ocenić. Było nominalnie 35mm niżej niż seryjne poliftowe 2.0 ale to nadal bardzo wysoko.mysz pisze: Ja mam mtsy. Wysoko stoi?
Patrząc od góry 1-Seria na 16" 2-MTS po montażu + felgi 16" 3-MTS po roku +felgi 17" 4-Gwint +felgi 17"
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 2016-10-27 23:55
- Samochód: Probe II 1995 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23788
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Snejki81
foto 3 idealnie by mi taki rezultat odpowiadał. U mnie koło 18.
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Snejki81
U mnie tak wygląda na Jamex-ach koła 17 opony 205
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 2016-10-27 23:55
- Samochód: Probe II 1995 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23788
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Snejki81
Jamexach ile w dół?infernoblade pisze:U mnie tak wygląda na Jamex-ach koła 17 opony 205
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Snejki81
Bodajże -35mm i seryjne górne mocowania
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 2016-10-27 23:55
- Samochód: Probe II 1995 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23788
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Snejki81
Odgrzeję trochę temat. Ostatnie miesiące Ford robił swoje (jeździł) i miałem mało czasu aby mu poświęcić chwilę (nawet zimówki dopiero co zdjąłem ).
W końcu udało się w ciągu kilku tygodni go troszkę dopieścić, przyszło:
-konserwacja podwozia + jakieś tłuszcze w profile zamknięte + pospawanie kilku dziurek w naprawie wydechu (matko dopiero teraz wiem jak pięknie brzmi ten tłumik ) - koszt 600zł
-sprężyny mts -35 - koszt 299zł
-odnowienie felg (ściągnięcie lakier starego, wygładzenie i pomalowanie na czerwień z palety seata i czarny połysk - to po kosztach bo sam je robiłem)
-wymiana sprężyn, zakup tulejki do wahacza przedniego (uwierzcie mi nie jest to łatwy temat) i jej wymiana, wymiana oleju i filtru (które miałem już od 3-4 m-cy), wymiana oraz wymiana tego długiego poprzecznego drążka w tylnym zawieszeniu (jeden wymieniony był zimą bo ledwo się trzymał pęknięty) a teraz drugi - koszt u mojego mechanika 330zł
-usunięcie ohydnych świateł dziennych, które zresztą nie świeciły już od dawna, diody padały jak muchy. Jeszcze przyjdzie czas na te dolne aby też je wywalić.
To tyle z grubsza
W końcu udało się w ciągu kilku tygodni go troszkę dopieścić, przyszło:
-konserwacja podwozia + jakieś tłuszcze w profile zamknięte + pospawanie kilku dziurek w naprawie wydechu (matko dopiero teraz wiem jak pięknie brzmi ten tłumik ) - koszt 600zł
-sprężyny mts -35 - koszt 299zł
-odnowienie felg (ściągnięcie lakier starego, wygładzenie i pomalowanie na czerwień z palety seata i czarny połysk - to po kosztach bo sam je robiłem)
-wymiana sprężyn, zakup tulejki do wahacza przedniego (uwierzcie mi nie jest to łatwy temat) i jej wymiana, wymiana oleju i filtru (które miałem już od 3-4 m-cy), wymiana oraz wymiana tego długiego poprzecznego drążka w tylnym zawieszeniu (jeden wymieniony był zimą bo ledwo się trzymał pęknięty) a teraz drugi - koszt u mojego mechanika 330zł
-usunięcie ohydnych świateł dziennych, które zresztą nie świeciły już od dawna, diody padały jak muchy. Jeszcze przyjdzie czas na te dolne aby też je wywalić.
To tyle z grubsza
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz