A przerabiałeś na R134? Ostatnie upały pokazały mi, że klima by się przydała, a w temacie ostatnie wypowiedzi na temat przerabiania klimy są sprzed 10 latMaxxum pisze:W 3.0 V6 mam działającą
W 2.2 GT chwilowo nie. Ale to stan przejściowy
Klimatyzacja i problemy z nią związane.
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: Klimatyzacja i problemy z nią związane.
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Klimatyzacja i problemy z nią związane.
No właśnie w 3.0 mi przerobili na R-134. Ale tak naprawdę to nie wiem co faktycznie zrobili - aż wstyd się przyznać, że nie zapytałem wtedy.karakan pisze:A przerabiałeś na R134? Ostatnie upały pokazały mi, że klima by się przydała, a w temacie ostatnie wypowiedzi na temat przerabiania klimy są sprzed 10 latMaxxum pisze:W 3.0 V6 mam działającą
W 2.2 GT chwilowo nie. Ale to stan przejściowy
Przy okazji podpytam gościa o przeróbkę 2.2 GT, bo załatwić czynnik R-12 to droga przez mękę
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: Klimatyzacja i problemy z nią związane.
Karakan ja próbowałem w tamtym roku roku uruchomić i odpuściłem. Znalazłem nawet człowieka, który miał r12 i mi napełnił tylko za 300zł...szczelność miała być ok.Sprężarka uruchamiała się ,,na krótko'' po podaniu plusa z aku w związku z problemami z elektryką, ale coś tam chłodziło i pewnie bym to ogarnął dalej gdyby dwa tygodnie później nie okazało się, że drogocenny czynnik spierdzielił...na zlocie chłopaki kombinowali, próbowali, przekładaliśmy przekaźniki, szkoda nerwów pieniędzy. Po prostu trzeba by zregenerować/uszczelnić sprężarkę na nowo i wymienić wszystkie przewody, osuszacz itp. na nowe i dopiero się brać dalej za inne rzeczy...
Ostatnio zmieniony 2017-06-07 07:25 przez LukaszV8, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Klimatyzacja i problemy z nią związane.
Cześć !
jestem tu NOWA, nie chcę mieszać w postach, ale mam nadzieję, że mi pomożecie
Chłodnica klimatyzacji - do wymiany, I GEN 92., 2.2 turbo
Gdzie dostanę odpowiednią ? czy ta od mazdy 626 pasuje ? i która genercja jest odpowiednikiem ?
jestem tu NOWA, nie chcę mieszać w postach, ale mam nadzieję, że mi pomożecie
Chłodnica klimatyzacji - do wymiany, I GEN 92., 2.2 turbo
Gdzie dostanę odpowiednią ? czy ta od mazdy 626 pasuje ? i która genercja jest odpowiednikiem ?
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Klimatyzacja i problemy z nią związane.
Niestety raczej nie dostaniesz nowej chłodnicy klimatyzacji w Polsce.Goszka pisze:Cześć !
jestem tu NOWA, nie chcę mieszać w postach, ale mam nadzieję, że mi pomożecie
Chłodnica klimatyzacji - do wymiany, I GEN 92., 2.2 turbo
Gdzie dostanę odpowiednią ? czy ta od mazdy 626 pasuje ? i która genercja jest odpowiednikiem ?
Od żadnej mazdy nie podpasuje dokładnie.
Najlepiej trzeba by poszukać podobnej i ktoś w miarę kumaty przerobi Ci podłączenia.
Używane sobie raczej odpuść, ponieważ po tylu latach cudem będzie znalezienie coś co nadaje się do powtórnego użytku.
Przerabiałem temat niejednokrotnie.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)