 Sam chętnie bym się dowiedział, co wolno robić z autem, a czego nie jak ma się żółte blachy.
 Sam chętnie bym się dowiedział, co wolno robić z autem, a czego nie jak ma się żółte blachy.I skoro mówisz, że min. 30 lat to jak się udało?

 Sam chętnie bym się dowiedział, co wolno robić z autem, a czego nie jak ma się żółte blachy.
 Sam chętnie bym się dowiedział, co wolno robić z autem, a czego nie jak ma się żółte blachy.

 )
)
 Od kiedy się zmieniają przepisy ?
  Od kiedy się zmieniają przepisy ?


 
 Nie ma przepisu , jest wewnetrzne zarządzenie - ktore jak sie okazalo ma ograniczyc rejestrowanie łupów - golfy1 , zastawy , skody 105 , passaty i inne badziewia ktorych patole na wsiach doprowadzaja do ruiny i traktuja ich jako zabytkow. Mozliwosc przerywania OC dla niektorych wymierna korzyscia.Nie ma takiego przepisu o 30 latach, siedzę w tym trochę i tak naprawdę auto roczne można zarejestrować jako zabytek (nie jest to łatwe, ale zgodne z przepisami, trzeba udowodnić ogromny wkład w rozwój motoryzacji ). Czyli jeśli kupimy na przykład limitowaną edycję jakiegoś kenigsega co wyszły trzy sztuki na cały świat to od razu możemy takie auto rejestrować jako "zabytek" . Najłatwiej w naszym przypadku powołać się na przepis 25 lat od zakończenia produkcji auta.
Nie nazwał bym tego niewolnictwem tylko wyborem, dokonanym świadomie. - pozatym bardzo podobnie masz przy sprzedazy pojazdu gdy masz wspolwlasciciela - tez musi wyrazic zgodę.Przy członkostwie w PZMot oc na rok wynosi 230-260 zł więc to nie argument. Co np. zmian w aucie nie możesz robić nic tylko oryginał. Sprzedaż auta musi być za zgodą konserwatora zabytków i wiele innych mniej czy więcej upierdliwych szczegółów. A nowy nabywca musi to zaakceptować. Po prostu ogranicza to znacząco swobodę a ja nie zamierzam jeszcze z tym robić z siebie niewolnika.
Krecio - mysle ze najlepszym rozwiazaniem bedzie bezposredni kontakt do mnie, nie chce umieszczac wzorow dokumentow z danymi a tak przynajmniej jak komuś wysle to bede wiedzial komuGratuluję!
Mateusz - rozpisz proszę cały proces rejestracji Probasa na zabytek - może komuś się przyda info co i jak.
 .
.Nie chodziło mi o skanowanie dokumentów, tylko opis czynności, od czego trzeba zacząć - co załatwić, gdzie pojechać - taka instrukcja,zacanaheim pisze: 2018-09-13 20:33Krecio - mysle ze najlepszym rozwiazaniem bedzie bezposredni kontakt do mnie, nie chce umieszczac wzorow dokumentow z danymi a tak przynajmniej jak komuś wysle to bede wiedzial komuGratuluję!
Mateusz - rozpisz proszę cały proces rejestracji Probasa na zabytek - może komuś się przyda info co i jak..

 )
)


 . Jeśli chodzi o szkodę na pojezdzie zabytkowym - jesli ja rozbije forda zeby nadal byl w ewidencji musze go przywrocic do takiego samego stanu , natomiast nigdzie nie pojdziesz siedziec jesli natychmiast poinformujesz konserwatora o kasacji pojazdu i wykresleniu z ewidencji ruchomych zabytkow. Znam takie przypadki przy sprzedaży zagranicznej. Tak samo jak wpisac do ewidencji mozesz wykreslic. Co lepsze po wykresleniu z ewidencji ruchomych zabytkow - blachy zolte zostaja
. Jeśli chodzi o szkodę na pojezdzie zabytkowym - jesli ja rozbije forda zeby nadal byl w ewidencji musze go przywrocic do takiego samego stanu , natomiast nigdzie nie pojdziesz siedziec jesli natychmiast poinformujesz konserwatora o kasacji pojazdu i wykresleniu z ewidencji ruchomych zabytkow. Znam takie przypadki przy sprzedaży zagranicznej. Tak samo jak wpisac do ewidencji mozesz wykreslic. Co lepsze po wykresleniu z ewidencji ruchomych zabytkow - blachy zolte zostaja  i przeglad bezterminowy. Nie ma co siać paniki.
 i przeglad bezterminowy. Nie ma co siać paniki. Z potw. dot. Wpisania do rejestru zabytkow nie ma co leciec do urzedu komunikacji bo nic nie zdziałacie – najważniejsze teraz zrobic przegląd. I znow ściana – byłem w kilku stacjach przeglądów – oczywiście musi być okregowa w każdej z lenistwa diagnosty słyszałem – opinia rzeczoznawcy. Ja ją miałem natomiast chciałem podrążyć temat. Ewidentnie na stronie gov.pl dot przeladow sam zabytkowych – widnieje infor ,ze trzeba mieć dow. Rejestracyjny oraz potwierdzenie wpisu WKZ. Wkoncu wykonałem Tel do mojego rzeczoznawcy czy jego opinia będzie jeszcze ważna – oczywiście usłyszałem ze nie ze trzeba jeszcze raz. Tym razem usłyszałem 800zl. Lekko ... , zadzwoniłem do innego , tam usłyszałem ze na tym etapie na którym ja jestem żadna opinia mi potrzebna nie jest(hurra) Mily Pan dal mi namiar na strone WWW , gdzie był wniosek dot. Stwierdzenia zgodności pojazdu zabytkowego. Znow kupa wypelniania – i szukania znow wiele dziwnych danych. Typu zwis tylni ,zwis przedni (linijka i mierzenie) – nie ma info w necie nic.
	Z potw. dot. Wpisania do rejestru zabytkow nie ma co leciec do urzedu komunikacji bo nic nie zdziałacie – najważniejsze teraz zrobic przegląd. I znow ściana – byłem w kilku stacjach przeglądów – oczywiście musi być okregowa w każdej z lenistwa diagnosty słyszałem – opinia rzeczoznawcy. Ja ją miałem natomiast chciałem podrążyć temat. Ewidentnie na stronie gov.pl dot przeladow sam zabytkowych – widnieje infor ,ze trzeba mieć dow. Rejestracyjny oraz potwierdzenie wpisu WKZ. Wkoncu wykonałem Tel do mojego rzeczoznawcy czy jego opinia będzie jeszcze ważna – oczywiście usłyszałem ze nie ze trzeba jeszcze raz. Tym razem usłyszałem 800zl. Lekko ... , zadzwoniłem do innego , tam usłyszałem ze na tym etapie na którym ja jestem żadna opinia mi potrzebna nie jest(hurra) Mily Pan dal mi namiar na strone WWW , gdzie był wniosek dot. Stwierdzenia zgodności pojazdu zabytkowego. Znow kupa wypelniania – i szukania znow wiele dziwnych danych. Typu zwis tylni ,zwis przedni (linijka i mierzenie) – nie ma info w necie nic. 
   Super opis
 Super opis niestety wstawiam Wam filmik z mojej przeróbki oryginalnego radia - zmuszony byłem wymienić głośniki - gdyż z zwyczajnej starości - cewki połapało i czasami grały lub nie grały - niestety ja musze mieć dobry dźwięk w samochodzie.
 niestety wstawiam Wam filmik z mojej przeróbki oryginalnego radia - zmuszony byłem wymienić głośniki - gdyż z zwyczajnej starości - cewki połapało i czasami grały lub nie grały - niestety ja musze mieć dobry dźwięk w samochodzie. nie trzeba niczego ciągnąć z przodu.
 nie trzeba niczego ciągnąć z przodu. ( zielony +12 ALWAYS HOT) oraz bialy remote dostaje napięcie już po włączeniu samego radia. 
Ponadto na kielichu górnym mamy też dostęp do kanału radiowego - niestety tylko jeden - dlatego polecam pociągnąć dodatkowe kable na hight input.
 ( zielony +12 ALWAYS HOT) oraz bialy remote dostaje napięcie już po włączeniu samego radia. 
Ponadto na kielichu górnym mamy też dostęp do kanału radiowego - niestety tylko jeden - dlatego polecam pociągnąć dodatkowe kable na hight input. .
.
 Też mnie czeka wymiana chyba.
 Też mnie czeka wymiana chyba.
 )
)
 
 
Przód pioneerkarakan pisze: 2021-03-21 22:09 To jakie głośniki w końcu zamontowałeś?Też mnie czeka wymiana chyba.


 )
)