śrubokręt krzyżakowy i płaski, klucz 10, 12, 14, 21, torx T20
Zaczynamy:
1. odkręcamy siedzenia - na każdym rogu fotela jest jedna śruba, należy jeszcze rozpiąć kostkę z przewodami pod siedzeniem od podświetlenia pasów
2. demontujemy tunel środkowy:
a) tu faq jak to jest w automacie http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=18829
b) podobnie jest w manualu (gdy będę miał wszystkie zdjęcia to wrzucę je tu)
3. rozbieramy plastiki pod kierownicą,
4. demontaż kierownicy (zdjęcia się robią

5. demontaż zegarów (foto j/w)
6. rozkręcamy schowek i plastiki po stronie pasażera,
7. demontujemy sterowanie nawiewem, tu jest faq-u jak to zrobić: http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=16462
8. dobrze jest też zdemontować plastikowe listwy na słupkach przy przedniej szybie
9. trzeba rozłączyć kabelki/kostki (jeśli dobrze pamiętam to są 2 przy słupku po stronie kierowcy i jedna po stronie pasażera) - zdjęcia robię na bieżąco
Mam taki problem:
nie wiem jak zdemontować szary plastik zaznaczony na zdjęciu? Cały dół jest luźny tylko góra gdzieś trzyma

Do moderatorów: założyłem nowy temat bo 1. nie znalazłem takiego tematu 2. jest co prawda temat, jak dostać się do nagrzewnicy ale nie ma tam wszystkiego 3. chcę się postarać i przygotować/opracować w pełni jak zdemontować kokpit, coś na wzór faq (z foto) brak mi tylko pewnych informacji. Uzupełnię o co brakuje gdy będę składał bo większość mam już zdemontowane.
Powyższy szary plastik zdemontowałem razem z kokpitem - już mi się udało wyciągnąć całą deskę



Ciężka jest, lepiej zrobić to z kimś bo można coś połamać.
Trochę zdjęć napstrykałem więc będę je załączał w miarę swoich możliwości czasowych.
