Witam!
Nie wiem się popsuło, ale mój Probe podczas przyspieszania na wskaźniku pokazuje tylko maksymalnie 5 PSI i ma wyczówalnie mniejsze odejście, do tego pojawił się charakterystyczny "syk" podczas pracu turbo.
Co może być przyczyną? Gdzie szukać? Wina sprężarki? Ciężko jest usterję zlokalizować z podniesioną maską, bo wtedy nie mogę przyspieszać...
Drugi problem, teraz chyba nawet bardziej dolegliwy, to że auto przestało grzać do kabiny; i nie tylko! Max temp jaką osiąga to ledwo się wskazówka podniesie. Podczas jazdy nawet się wentylator nie załancza, a ja go nie mogę nagrzać i sądzę że z tego powodu leci ledwo letnie powietrze do kabiny. Czy to może być termostat? A jak tak to gdzie go szukać?
Dzięki z góry za sugestje i porady...
pozdro
2 sprawy: turbo i grzanie
2 sprawy: turbo i grzanie
Narazie Proba nie ma...
Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)
SC 1.1 Van '03
Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)
SC 1.1 Van '03
Re: 2 sprawy: turbo i grzanie
Otwórz maske i złap pożądnie za kolanko od dolotu, poszarp za nie naprawde mocno i zobacz czy nie jest gdzieś porwane to musi być toMichał pisze:Nie wiem się popsuło, ale mój Probe podczas przyspieszania na wskaźniku pokazuje tylko maksymalnie 5 PSI i ma wyczówalnie mniejsze odejście, do tego pojawił się charakterystyczny "syk" podczas pracu turbo.
Co może być przyczyną? Gdzie szukać? Wina sprężarki? Ciężko jest usterję zlokalizować z podniesioną maską, bo wtedy nie mogę przyspieszać...
A i nie katuj silnika do stuki tego nie zrobisz bo jak ci pierdnie to samochodu nie odpalisz. I nie prubuj tego izolować wszystko i tak wciągnie do środka.
Leczenie?? Możesz zamienić to kolanko z kolankiem idącym od filtra powietrza, albo dokupić jeszcze jedno kolanko oczywiście to idące od przepływomierza bo tego orginalnego to raczej nie znajdziesz.
To napewno ta guma próbowałem już różnych rzeczy i podmianka jest najlepszaMichał pisze:Sqad, bardzo możliwe że ta guma. Dopiero w niedziele będę mógł zobaczyć, więc napisze co i jak.
A tak to u mnie wyglądałeo jak się porwało troszke to dorobiłem drugą końcówke z manżety, w środku zbrojenie 3 tony poxipolu no i wytrzymało 2 miechy a cybanty cholernie mocno trzymały
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Właśnie wczoraj dotarło do mnie kolanko od Lakiego
(jeszcze raz dzięki łukasz)
Założyłem i jak ręką odjął.Autko znowu jest sobą
A co do ogrzewania to nie wymieniałeś ostatnio płynu?
Często się tak dzieje (nie wiem co jest przyczyną)
Sprawdż ten termostat może jest zakamieniony?Może jest
cały czas w pozycji otwartej i masz włączony duży obieg
to może być przyczyną.
(jeszcze raz dzięki łukasz)
Założyłem i jak ręką odjął.Autko znowu jest sobą
A co do ogrzewania to nie wymieniałeś ostatnio płynu?
Często się tak dzieje (nie wiem co jest przyczyną)
Sprawdż ten termostat może jest zakamieniony?Może jest
cały czas w pozycji otwartej i masz włączony duży obieg
to może być przyczyną.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- TOMEK
- Posty: 69
- Rejestracja: 2005-01-08 10:05
- Galeria: viewtopic.php?t=15028
- Lokalizacja: Krosno
- Kontakt: