Klimatyzacja, nabijanie, nawiew, sterowanie, rezystory itp.
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Plany macie niezłe hahaha, tylko nie przeładujcie za dużo gazu bo wtedy też nie bedzie działała, a jak chcecie doładować oleju?
przecież sam gaz to nie wszystko można dopełnić gazu bez oleju tylko wtedy gdy klima jeszcze chłodzi tylko słabo, ale jak już nic nie działa to i oleju trzeba w układ dać żeby sprzeżarka sie nie zatarła, bo tak to sobie kosztów narobicie i nie zapomnijcie że musi być to specjalny olej np. Mobil Arctic EAL 22.
Co do ceny R12 jest to około 28 zł netto w Płocku za 1kg.
przecież sam gaz to nie wszystko można dopełnić gazu bez oleju tylko wtedy gdy klima jeszcze chłodzi tylko słabo, ale jak już nic nie działa to i oleju trzeba w układ dać żeby sprzeżarka sie nie zatarła, bo tak to sobie kosztów narobicie i nie zapomnijcie że musi być to specjalny olej np. Mobil Arctic EAL 22.
Co do ceny R12 jest to około 28 zł netto w Płocku za 1kg.
II 2,5 V6 USA rok 1993 (ale I rejestracja 1994)
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Pelocik ale obawiam się że to nie będzie takie proste
tak jak było wcześniej wspomniane ilość odpowiedniego oleju i ciśnienie gazu, a co do wskaźnika to u Agi w probalu nie widziałem czegoś takiego,
nawet nie wiem jakie ciśnienie gazu powinno być w klimie,
obawiam się że to wyższa szkoła jazdy
tak jak było wcześniej wspomniane ilość odpowiedniego oleju i ciśnienie gazu, a co do wskaźnika to u Agi w probalu nie widziałem czegoś takiego,
nawet nie wiem jakie ciśnienie gazu powinno być w klimie,
obawiam się że to wyższa szkoła jazdy
Będziesz Miał Wygody
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Patrycjan
- Posty: 78
- Rejestracja: 2004-11-15 14:25
- Galeria: viewtopic.php?t=8945
- Lokalizacja: Warszawa
Ja tam bym się nie bawił i kombinował z napełnianiem samemu, bo to nie jest taka prosta sprawa, jakby się mogło wydawać. Obdzwoniłem kilka warsztatów w Wawce i okolicy i znalazłem gościa na Trakcie Lubelskim, który za przegląd klimy z napełnieniem czynnikiem R12 wziął 230zł. U innych ceny zaczynają się od 300zł. Jeśli ktoś zainteresowany - podam namiary.
Black Probe 2.2 GT ver. USA '93 (I rej.) - sprzedany
- Patrycjan
- Posty: 78
- Rejestracja: 2004-11-15 14:25
- Galeria: viewtopic.php?t=8945
- Lokalizacja: Warszawa
Zmiana stanu i pytanie o klimę
Witam po pewnym okresie nieobecności na forum. Byliśmy (ja i Ania) na pierwszym w tym roku zjeździe w Route (niektórzy powinni kojarzyć) i wstępnie szykowaliśmy się na majowe Borki, ale... (tu się będę chwalił) 4go czerwca wstąpiłem w związek małżeński A przygotowania do tej wyjątkowej chwili trwały dość długo i pochłaniały mnóstwo energii - stąd nieobecność.
Mam jednak pytanie natury technicznej. Postanowiłem uruchomić klimę, pojechałem napełnić układ, ale wystąpił problem, bo niestety nie załącza się kompresor Jeśli podłączę go na krótko, wszystko jest ok, ale jeśli cały czas będzie włączony, to przy określonych warunkach może rozsadzić rurki. Gość u którego napełniałem układ polecił mi znajomego elektryka-komputerowca, ale jeszcze u niego nie byłem. Mówił, że pewnie któryś z czujników się uszkodził/zawiesił/odłączył i komputer nie pozwala włączyć kompresora. Może ktoś z Was ma jakieś doświadczenia związane z reanimacją klimy? Jakieś wskazówki?
Mam jednak pytanie natury technicznej. Postanowiłem uruchomić klimę, pojechałem napełnić układ, ale wystąpił problem, bo niestety nie załącza się kompresor Jeśli podłączę go na krótko, wszystko jest ok, ale jeśli cały czas będzie włączony, to przy określonych warunkach może rozsadzić rurki. Gość u którego napełniałem układ polecił mi znajomego elektryka-komputerowca, ale jeszcze u niego nie byłem. Mówił, że pewnie któryś z czujników się uszkodził/zawiesił/odłączył i komputer nie pozwala włączyć kompresora. Może ktoś z Was ma jakieś doświadczenia związane z reanimacją klimy? Jakieś wskazówki?
Black Probe 2.2 GT ver. USA '93 (I rej.) - sprzedany
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Ja powiem ci tak jak nie masz o tym zielonego pojęcia to lepiej się za to nie bież, ale jeśli masz smykałkę do takich rzeczy to możesz się z tym pobawić na twoim miejscu rozebrał bym cały układ przeczyścił i zobaczył co i jak i z czym to się je. A co do nie załanczania to nie musi być odrazu czujnik czy komputerek to może być zwykły urwany przewód albo spalona ścieżka na włączniku, ja przynajmniej tak miałem w lampach nie chciały mi się opuszczać rozebrałem wszystko a co najgorzej na samym końcu włącznik:( Ale doszedłem do tego !!! Więc radze ci pogrzebać w tym a może jak ktoś będzie taki dobry to wrzuci ci schemat instalacji elektrycznej klymy bo niestety ja nie mam bo jeszcze sie nie dorobiłem serwisówki a serwisówka akurat tu to przywilej niestety
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Patrycjan
- Posty: 78
- Rejestracja: 2004-11-15 14:25
- Galeria: viewtopic.php?t=8945
- Lokalizacja: Warszawa
Znać to się akurat na tym nie znam, bo nigdy klimy nie rozbierałem, ale człowiek uczy się całe życie. Jedyny przeciwnik to notoryczny brak czasu Przewody, wiadoma rzecz, że na wstępie trzeba posprawdzać. Włącznik sprawdzony, działa. Problemem jest naładowany układ czynnikiem.
Ze światłami też miałem problem - zapiekł się trzpień przy dźwigienkach. Trzeba było go wybić, przeszlifiwać, nasmarować i złożyć.
Może jeszcze jakieś sugestie?
Ze światłami też miałem problem - zapiekł się trzpień przy dźwigienkach. Trzeba było go wybić, przeszlifiwać, nasmarować i złożyć.
Może jeszcze jakieś sugestie?
Black Probe 2.2 GT ver. USA '93 (I rej.) - sprzedany
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
sprawdz ten przekażnik,znajduje się obok prawej lampy.Wypnij go i sprawdz czy wszystkie przewody są podpięte następnie delikatnie zdejmij z niego obudowę i popatrz jak wygląda w środku czy nie jest przepalony.U mnie był ten problem że jeden kabelek się urwał i nie załączało po zlutowaniu mogłem się cieszyc lodówką
- Patrycjan
- Posty: 78
- Rejestracja: 2004-11-15 14:25
- Galeria: viewtopic.php?t=8945
- Lokalizacja: Warszawa
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
To ja zamawiam zamiennik gaśnicy halonowej, tylko równie dobry , jak oryginalna (też wycofali).
Proszkowa zaciera wszystko w samochodzie, a mi moja "uszła" w trakcie sławetnego dachowania.
MiHu - spytaj, może ma zamienniki i do innych zakazanych gadżetów?
Proszkowa zaciera wszystko w samochodzie, a mi moja "uszła" w trakcie sławetnego dachowania.
MiHu - spytaj, może ma zamienniki i do innych zakazanych gadżetów?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade